Friday, May 22, 2009

Kelas renang

Semalam acik telah berjaya mengumpulkan beberapa orang untuk mengikuti kelas renang yang acik cerita aritu... Ada yang fobia air.... ada yang tak pandai berenang, ada yang malu nak belajar, tapi teringin nak berenang... Meriah semalam, apabila cikgu renang tu datang ke pejabat, membawa pakaian renang muslimah yang pelbagai corak dan warna. Harga tidak semahal seperti di pasaraya. Berpatutan lah...yang penting, pakaian tu sopan dan tidakle menampakkan sangat kelebihan lipatan yang ada pada setiap diri yang berlipat-lipat...kehkehkeh...Saiz pun dalam pelbagai saiz. Dari yang sekecil2 orang...hingga ke sebesar2 orang, kini telah ada pakaian mereka sendiri. Berpuas hati sudah. Minggu hadapan kelas renang akan bermula. Pada yang dah amatur... tk sesabar.... hari ini akan ....errr.... Jom brenang... berenang..blh mengurangkan berat badan.... heheh .. Tijah..ni jawapan untuk komen kau kat bawah tu...memang dah draf dan siap untuk di publish.. Kak Pah..mehla join..kehkehkeh...uwan mesti terrer brenang..!

11 comments:

sya said...

Achik.. sejak bila jadi coordinator kelas renang ni?

Kak Nora said...

Seronoknya berenang beramai-ramai. Tapi saya malu nak berpakaian renang walapun dah cover sana sini tapi bonjol sini sana.

lupekanje said...

sya,
acik kumpul owang je...galakkan knkawan blajar brenang...
kan baguss...heheh
jgn lupa temu janji kita nnt..


kak nora,
akak ni...tk tgk lagi knkwan acik ni...tmasuk acik skali...bonjol2 tu perkara biasa...cukup 3 purnama...bonjol tu akan hilang tawww..hahah..jgn tk pecaya.

Cikgooden (Selumbar Emas). said...

kat mana kelas ni, ek?..nak daftar gak ahh...

lupekanje said...

cikgooden,
ye..blh..daftarkan anak dan isteri ye...hehe..

en_me said...

bestnyer berenang ghiteww..

sabiqahAnuar said...

klu sy, msti tenggelam, tak timbul..hehehee dop reti aaaa

lupekanje said...

en_me,
ye...amat sronot...lagi klu dgn knkawan...


ieqa,

balik nati kita renang sesama ye...

Tijah said...

tapi cik..sey kok beronang lopeh tu lapa semacam la..cano tu cik? hahahahaa

lupekanje said...

aha..acik pun..
masa brenang rasa pewot kempes...tpi bila habis...pewot rsa lapar bona...cocopek isik...haha..lalu, pewot ini jadik keras semula...

AD said...

jika berminat utk belajar renang, layari laman web www.dolphinsc.com.my

sekian, terima kasih

Post a Comment

Terima kasih atas kunjungan dan komen anda.

APAKAH YANG DICARI DALAM HIDUP YANG SINGKAT INI? HARTA? PANGKAT? KASIH SAYANG MANUSIA?

Blogging Community, Blogosphere, Free Blog Submissions, Blog Directory, Article Submissions, Blog Traffic

Setiap yang bermula, akan berakhir...
Setiap yang baru akan menjadi lama...
Setiap yang bertemu akan berpisah...
Kalau sudah begitu, apa gunanya kita mulakan...
kalau sudah begitu, apa gunanya kita memiliki yang baru..
kalau sudah begitu, apa perlunya kita bertemu...
Jika yang bermula, akan ada akhirnya...
Jika yang baru, akan menjadi lama sudahnya..
Jika yang bertemu, akan terpisah juga penghujungnya
yang entah di mana dan bila..
Detik permulaan, ketentuan Tuhan...
Detik pengakhiran, Takdirnya Tuhan..
Yang baru, Tuhan yang jadikan
Kelakkan usang, fitrahnya begitu..
Pertemuan, adalah keizinan Allah
Perpisahan jua... adalah ketetapan Allah
Siapalah kita.. hanya hamba...
yang tidak berdaya...
cuma merancang,
tapi selalu pincang,
cuma berakal,
kekadang hilang akal,
cuma berusaha
tanpaNya kita tk berdaya.
-KC-