Friday, May 22, 2009
Kelas renang
Semalam acik telah berjaya mengumpulkan beberapa orang untuk mengikuti kelas renang yang acik cerita aritu...
Ada yang fobia air.... ada yang tak pandai berenang, ada yang malu nak belajar, tapi teringin nak berenang...
Meriah semalam, apabila cikgu renang tu datang ke pejabat, membawa pakaian renang muslimah yang pelbagai corak dan warna. Harga tidak semahal seperti di pasaraya. Berpatutan lah...yang penting, pakaian tu sopan dan tidakle menampakkan sangat kelebihan lipatan yang ada pada setiap diri yang berlipat-lipat...kehkehkeh...
Saiz pun dalam pelbagai saiz. Dari yang sekecil2 orang...hingga ke sebesar2 orang, kini telah ada pakaian mereka sendiri. Berpuas hati sudah. Minggu hadapan kelas renang akan bermula.
Pada yang dah amatur... tk sesabar.... hari ini akan ....errr....
Jom brenang...
berenang..blh mengurangkan berat badan.... heheh ..
Tijah..ni jawapan untuk komen kau kat bawah tu...memang dah draf dan siap untuk di publish..
Kak Pah..mehla join..kehkehkeh...uwan mesti terrer brenang..!
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Bersahabat Kena Ingat Kita Bukan Sempurna
Dunia sekarang, media sosial sangat memainkan peranan menentukan segalanya. Mudah sungguh tersebar, mudah sungguh berhubung, mudah sungguh...
-
Dalam kegilaan sesetengah masyarakat IT di Facebook, mengambil bahagian dalam kuiz demi kuiz....(I'm not one of them...) acik terseremp...
-
Hmm...teringin bergosip harini... boleykan..boleyy?...boley laa... Acik tengok paper hari ni.. tentang sorang bekas menteri besar kawin d...
-
Sempena Tahun Baru Cina, memasing ambil peluang balik kampung temasuk acik. Sementelahan anak pun balik bercuti, kecuali Yanie, yg bercuti ...
Achik.. sejak bila jadi coordinator kelas renang ni?
ReplyDeleteSeronoknya berenang beramai-ramai. Tapi saya malu nak berpakaian renang walapun dah cover sana sini tapi bonjol sini sana.
ReplyDeletesya,
ReplyDeleteacik kumpul owang je...galakkan knkawan blajar brenang...
kan baguss...heheh
jgn lupa temu janji kita nnt..
kak nora,
akak ni...tk tgk lagi knkwan acik ni...tmasuk acik skali...bonjol2 tu perkara biasa...cukup 3 purnama...bonjol tu akan hilang tawww..hahah..jgn tk pecaya.
kat mana kelas ni, ek?..nak daftar gak ahh...
ReplyDeletecikgooden,
ReplyDeleteye..blh..daftarkan anak dan isteri ye...hehe..
bestnyer berenang ghiteww..
ReplyDeleteklu sy, msti tenggelam, tak timbul..hehehee dop reti aaaa
ReplyDeleteen_me,
ReplyDeleteye...amat sronot...lagi klu dgn knkawan...
ieqa,
balik nati kita renang sesama ye...
tapi cik..sey kok beronang lopeh tu lapa semacam la..cano tu cik? hahahahaa
ReplyDeleteaha..acik pun..
ReplyDeletemasa brenang rasa pewot kempes...tpi bila habis...pewot rsa lapar bona...cocopek isik...haha..lalu, pewot ini jadik keras semula...
jika berminat utk belajar renang, layari laman web www.dolphinsc.com.my
ReplyDeletesekian, terima kasih