Friday, May 22, 2009

Kelas renang

Semalam acik telah berjaya mengumpulkan beberapa orang untuk mengikuti kelas renang yang acik cerita aritu... Ada yang fobia air.... ada yang tak pandai berenang, ada yang malu nak belajar, tapi teringin nak berenang... Meriah semalam, apabila cikgu renang tu datang ke pejabat, membawa pakaian renang muslimah yang pelbagai corak dan warna. Harga tidak semahal seperti di pasaraya. Berpatutan lah...yang penting, pakaian tu sopan dan tidakle menampakkan sangat kelebihan lipatan yang ada pada setiap diri yang berlipat-lipat...kehkehkeh...Saiz pun dalam pelbagai saiz. Dari yang sekecil2 orang...hingga ke sebesar2 orang, kini telah ada pakaian mereka sendiri. Berpuas hati sudah. Minggu hadapan kelas renang akan bermula. Pada yang dah amatur... tk sesabar.... hari ini akan ....errr.... Jom brenang... berenang..blh mengurangkan berat badan.... heheh .. Tijah..ni jawapan untuk komen kau kat bawah tu...memang dah draf dan siap untuk di publish.. Kak Pah..mehla join..kehkehkeh...uwan mesti terrer brenang..!

11 comments:

  1. Achik.. sejak bila jadi coordinator kelas renang ni?

    ReplyDelete
  2. Seronoknya berenang beramai-ramai. Tapi saya malu nak berpakaian renang walapun dah cover sana sini tapi bonjol sini sana.

    ReplyDelete
  3. sya,
    acik kumpul owang je...galakkan knkawan blajar brenang...
    kan baguss...heheh
    jgn lupa temu janji kita nnt..


    kak nora,
    akak ni...tk tgk lagi knkwan acik ni...tmasuk acik skali...bonjol2 tu perkara biasa...cukup 3 purnama...bonjol tu akan hilang tawww..hahah..jgn tk pecaya.

    ReplyDelete
  4. kat mana kelas ni, ek?..nak daftar gak ahh...

    ReplyDelete
  5. cikgooden,
    ye..blh..daftarkan anak dan isteri ye...hehe..

    ReplyDelete
  6. klu sy, msti tenggelam, tak timbul..hehehee dop reti aaaa

    ReplyDelete
  7. en_me,
    ye...amat sronot...lagi klu dgn knkawan...


    ieqa,

    balik nati kita renang sesama ye...

    ReplyDelete
  8. tapi cik..sey kok beronang lopeh tu lapa semacam la..cano tu cik? hahahahaa

    ReplyDelete
  9. aha..acik pun..
    masa brenang rasa pewot kempes...tpi bila habis...pewot rsa lapar bona...cocopek isik...haha..lalu, pewot ini jadik keras semula...

    ReplyDelete
  10. jika berminat utk belajar renang, layari laman web www.dolphinsc.com.my

    sekian, terima kasih

    ReplyDelete

Terima kasih atas kunjungan dan komen anda.

Bersahabat Kena Ingat Kita Bukan Sempurna

 Dunia sekarang, media sosial sangat memainkan peranan menentukan segalanya.  Mudah sungguh tersebar, mudah sungguh berhubung, mudah sungguh...