Tuesday, May 19, 2009

Bengkel yang Dingin

Acik menghadiri bengkel ini..... Sungguh sejuk dalam dewan ni.. rasa cam bawah tahap beku.... cam berada di Glasgow taw iina....errr.. Air mineral dalam botol ni pun cam nk jadi air batu dah... iyerr...ni botol air mineral... sungguh membosankan.. hingga aku capai kamera dan snap gambar sana sini.. Duduk kat sebelah pegawai acik.... camni lah dia... penuh dengan inovasi yang tak boleh ditahan-tahan.... adeiiihhh... Hari ni sehari lagi.... terpaksa menggigil dalam dewan ini... tak aper lah..demi kerja penambahbaikan untuk pendidikan pendidik negara jua.... aku korbankan tulang temulangku yg hampir kereputan ini....lebih membengangkan lagi... di sini tiada disediakan pc atau laptop utk kami... tapi ada wifi.... uwaaaaaaaaaaahh.. aperkah ertinya.. kerana acik tiada laptop, mahupun hengpong yg berteknologi tinggi pencapai wifi itu... kalaulah ader.... tentu penuh konsentrit...err...err... ehh... sib baek tak de... hehehhe...

12 comments:

  1. haha.. mosti kau boring dan asek meng'yes'kan apa orang cakap kan? Kpah ni kalau donga coramah ko, memang angguk-angguk sobab konsenterate. Kadang-kadang terangguk sampai ko lutut.
    Osah lah setan ni goma mongganggu. Kok time makan, conggolang plak bijik mato tu.

    ReplyDelete
  2. kpah..
    tu la dia kak...tepaksa lah yes kan...nanti penceramah kecit ati..hehehe...
    (setan kito yg bosa betenggek kat mato ni kan....)

    conggolang kak??? pers taim donga nih..heheh...mekasih..tambah perbendaharaan kato...
    makno eehh...torang bondorang mato yoo..?

    ReplyDelete
  3. sejuk sejuk sgt, bila panas panas sgt yer... cuaca kat luar panas kan..., panas tul zaman sekarang ni. katanya ada tompok merah atas langit kita sbb tu kita rasa panas melampau. camno tu, takut baca berita2 jenayah dan maksiat menjadi2.

    ReplyDelete
  4. oo..patut la henpon sey asek masuk sms yo..

    acik tongah sojuk kosan eh..hehehe

    ReplyDelete
  5. masa nilar mula ingat kawan kawan lama , pak we lama , cerita lama ....

    ReplyDelete
  6. salam..
    kat opis ni pun sejuk giler..nak beku dah ni

    ReplyDelete
  7. kteh,
    hehe..dpt gk mencelah ni..
    sojuk bena dlm dewn ni kteh..speechless..

    ungkunor,
    heheh..buhsan..tatau saper lagi yg sanggup menerima racauan acik..hehe.


    pB,
    uwaaahh..tingat tuhhhh...




    irfa,
    dah beku lom...hehe..acik rsa sendi acik dah nk krem nih...hehhe.

    ReplyDelete
  8. acik bawak gula2 berapa kilo?

    ReplyDelete
  9. signature tu mcm signature artis ler :D

    ReplyDelete
  10. kuina,
    hahah...kau nii cam tatau je...
    gulo Hack hitam paler botak tu dah sepuluh bijik abih...


    maksu,

    errr..ni artis jaman 60an...wakakka..
    pepandai je mak su nih...isk...hehe.

    ReplyDelete
  11. menggigil sejuk kerr.. ehehe

    ReplyDelete
  12. salam en_me,

    sejukkkk....arini tk baper...sbb pakai baju lebih tebal..huhu..

    ReplyDelete

Terima kasih atas kunjungan dan komen anda.

Bersahabat Kena Ingat Kita Bukan Sempurna

 Dunia sekarang, media sosial sangat memainkan peranan menentukan segalanya.  Mudah sungguh tersebar, mudah sungguh berhubung, mudah sungguh...