Tuesday, May 19, 2009

Stress Creativities

Seperti yang dijangkakan...bengkel hari ini memang membosankan lagi.. Dalam kebusanan yang melanda itu, kami berjaya hasilkan kartun2 ni...tk kalah jugak dgn hasil dari cikgooden....hehehe... bawah ni hasil contengan cik ida dengan en. lan... Haaa... yang ni hasil contengan acik..... amacam cikgooden...ader bakat jadik kartunis tk?? Ini adalah bebarapa bahan untuk menghilangkan kestresan kami..... boleh tak??? sib baek ungkunor nak layan acik kat sms...sekurang2nya acik tk la stress sgt.... stress je sapu krim tu...stress je sapu lagi...sapu lagii...dan lagiii.. semangkuk stress yg menitik2 keluar...heheh Stress sungguh hari ni... sabar puan lin ye...sabarrrr... Syukur Alhamdulillah...ada gak yang nak memanaskan kedinginan dalam dewan ni hari ini... tapi rsanya kepanasan tu membuak2.....hehehe... .. dugaan dalam menjalankan tugas yang diamanahkan. Tidak semua memahami sebagaimana yang kita faham.... kerana bukan mereka yang melakukan kerja itu... bagaimanapun, sekiranya ada buah tembikai fikiran mereka yang boleh digunakan, maka terimalah... kita berfikiran terbuka kannn... Pn. Lin: cakap senang laaaa.... dusyummmmmm.... amek kau.. acik : Adeiiiiiihhhhhs..... hehhehe.. Moral of the story: Bersabarlah .... atau sabo yo lahhh...

8 comments:

kakpah said...

kik..kik..kik..boleh dibayangkan kebosanan yang melando. Ishh.. dugaan botul. Ponteng tak leh ko cik. Buek-buek la poi jamban, lopeh tu blah tros..

iina said...

hahaha.. teringat dulu ada satu kursus den kono attend.. punyalah ngantuks giler time tuh.. den poei tandas.. peh tuh den trus p bilik tido wakakakah.. agak2 ada 30 minit den patah balik poei dgr ceramah balik... wakakakh.. syurga betul waktu tuh dapek tido sekojap ;)

kakpah said...

Ha ha.. kan akak dah cakap idea poi jamban tu bernas. Si ina tu dah buek pun hik..hik..

kakpiah said...

henpon kita sama la acikkk!!!

sekian, tima kaseh :D

lupekanje said...

kPah,
klu ceramah, dgr reramai, tak per lah....buat centuh...ni, bengkel...perbincangan siyess...duk sebelah boss...uwaaa..

heheh..


iina,
klu bilik tdo dokek ngan tompek bengkel tuh, best gak...hehhe.blh wat centu...
klu ramai tk per iina...klu tk ramai, blh nmpak kosi kita kosong... black list namo...carik nahas namanya tuh...heheh..

lupekanje said...

kpah,
amvoiii.. suka wat centu yer..
tpi kpah..klu majlis agama...jgn wat centu tauuuu... meninggalkan taman2 surga yang dipayungi malaikat2 yang mendoakan..adalah satu kerogian namo ehh..


kpiah,
err..tu bukan tipon acik..nyamar je tipon baru cik Ida tu...tipon acik buwuuukk jer...
org semekin, makan semekut, duk semejid..heheh..
selayaknya pakai henpon yg stakat blh buat panggilan trima panggilan dan hantar/terima sms gitu..
Alhamdulillahh...hehhe..

Cikgooden (Selumbar Emas). said...

Acik;
sebab hang sebut nama aku, sungguh aku nak kena bagi pendapat ka?..

ha ha ha...teruihkan usaha anda..

Betui la..jika boring berkursus, tika menconteng2, buat kita tenang. Hilang boring kan...itu la yg selalu aku rasa dan buat..
soal cantik ka, cam palat ka?..peduli apa kan...

lupekanje said...

cikgooden,

tu belum lagi pas pas kertas jual beli pantun..kan cikgoo....hehehe..

Post a Comment

Terima kasih atas kunjungan dan komen anda.

APAKAH YANG DICARI DALAM HIDUP YANG SINGKAT INI? HARTA? PANGKAT? KASIH SAYANG MANUSIA?

Blogging Community, Blogosphere, Free Blog Submissions, Blog Directory, Article Submissions, Blog Traffic

Setiap yang bermula, akan berakhir...
Setiap yang baru akan menjadi lama...
Setiap yang bertemu akan berpisah...
Kalau sudah begitu, apa gunanya kita mulakan...
kalau sudah begitu, apa gunanya kita memiliki yang baru..
kalau sudah begitu, apa perlunya kita bertemu...
Jika yang bermula, akan ada akhirnya...
Jika yang baru, akan menjadi lama sudahnya..
Jika yang bertemu, akan terpisah juga penghujungnya
yang entah di mana dan bila..
Detik permulaan, ketentuan Tuhan...
Detik pengakhiran, Takdirnya Tuhan..
Yang baru, Tuhan yang jadikan
Kelakkan usang, fitrahnya begitu..
Pertemuan, adalah keizinan Allah
Perpisahan jua... adalah ketetapan Allah
Siapalah kita.. hanya hamba...
yang tidak berdaya...
cuma merancang,
tapi selalu pincang,
cuma berakal,
kekadang hilang akal,
cuma berusaha
tanpaNya kita tk berdaya.
-KC-