Tuesday, May 5, 2009

Amanat Menteri itu...

Pagi tadi acik naek bas executive ala-ala confrence room nih...... kami bedoa bia ler kami sampai lambat kat tempat yang di tuju...sbb, best taw duk dlm bas ni...rsa nak tdo jer...heheh Sebenarnya kami nak ke sini..... Untuk menghadiri program ini.....
Berjumpa dan mendengar orang-orang ini berucap dan memberi amanat pertama kepada warga KPM.
Iyer....inilah perjumpaan pertama kami dengan Menteri Pelajaran yang baru, Tan Sri Mahyudin Yassin. Ni ada sedikit rakaman ucapan dan amanat beliau tadi...

7 comments:

  1. wah...ingat naik boing tadi. Tinggi tak menteri tu? Den punya pc lousy cap ayam tak bole dengau rakaman tu.

    ReplyDelete
  2. hush, tak macam bas! dah macam bilik mesyuarat plak... hehehe... panggil menteri naik bas tu jer lah... tak yah berucap kat putrajaya tu!

    ReplyDelete
  3. malas nak dengaq dia kata apa...he he he...

    ReplyDelete
  4. acik, Dak Mas tu posan,soh acik tuka gamba profile acik tu. Sobab sotiap kali dio tengok gamba tu kopalo lutut e monggigil. Kalau tak cayo co tanyo dio, wakaka...

    ReplyDelete
  5. Mas,
    aha...mcm dlm kapatobang pun ado kan..
    pesal ko tnya mentri tu tinggi ke idak...lepuk kangg...!!

    irbika,
    habih tu klu berucap dlm bas tu..terukla...kalu lalu kat bonggol...hehhe
    psstt..tpi mang best per naik bas ni..tk terasa pun klu bas ni lompat2..tpi klu bas tebalik...terasa la...huhu

    cikgooden,
    pesal malas nk dengaq? dia kan bos kita...elokla dengaq... kannnnnnnnn.

    kpah,
    tk pedulik...acik tukau yg tu gaakk.. suh mas tu jgn tgk kalu takott..

    ReplyDelete
  6. bas ke tu, mak aih, len macam sungguh!

    ReplyDelete
  7. hanim..
    iyer le..bas Lembaga Peperiksaan Malaysia..heheh..

    ReplyDelete

Terima kasih atas kunjungan dan komen anda.

Bersahabat Kena Ingat Kita Bukan Sempurna

 Dunia sekarang, media sosial sangat memainkan peranan menentukan segalanya.  Mudah sungguh tersebar, mudah sungguh berhubung, mudah sungguh...