Banyak lagi senornya nak citer sepanjang di tempat pertandingan kayak MASUM tuh...tpi mood tk der nih.... masih tk baper nak sihat... layan gambau jer la....

tingin la nk bawak boat ni..banggg..pinjam bot bang...

Tengok Yanie and the geng terai mender ni....rasa nk gi gak menerai...tpi....err...makcik malu la abang botakk...

apa pepandang.... ??


Kurusnya engko dik.... Makcik ni dulu centu ni gak body Makcik...wakakaka..

santikkk kannn tempat ni... Pullman resort..tah pekenamanya tempat sebelah taman rekreasi Air nih.

Yanie dgn sparing mate dia... otw nak gi ke garisan permula..

Kesian ngko dik...datang jejauh...Sabah ekkk.. letih la tu...
tapi tk per...UNIMAS banyak dpt menang gak kan....

Saya berjanji..akan membawa pulang kemenangan ke Sabah bah....!!! :)

Mangsa kapal karam diselamatkan oleh pasukan penyelamat....errr....hehhe...kayak yang terbalik... haaa...jgn ingat senang nak bawa kayakkk...

Penyokong dari kontijen UITM.... semangat dik..

Cam mendayung di waktu senja pulak kan....senornya waktu tengahri bute nih... dsebabkan matahari tegak atas kepala...gambo nyer jadik itemmm.

Yanie and friend.

Ni pun santtttiiikkkk... biler nk buat gathering kat sinun...??
Akhir kata: Kita kener berusaha dan berusaha untuk berjaya, walopun kita nampak dah bahawa kejayaan tu bukan milik kita... yang penting...kita berani mencober....heheh...chai yok UPM...
*tajuk tk de kaitan...
hahaha baru nak tanya pesal lari tajuk.. takpo cik den buek pepaham sendiri yolah
ReplyDeleteiina,
ReplyDeletetajuk untuk lain..isik lain...tk per lah...abaikan je...hehe
lagu latar ni jiwang lah. teringat zaman sekolah dulu.
ReplyDeletecik, kalau exercise bekayak ni buleh kurus ni cik. Jom.
Auw...makcik ni pemalu eh? Tak sangka ya makcik kurus cam budak bersenam tu. Apa kata pasni makcik p jogging, suming pat ploh pat jam sehari....ampun makcik jangan mare.
ReplyDeletekpah..
ReplyDeleteacik pun..dah lama acik nk dgr lagu ni..tpi tk tau tajuk..
tetiber tejumpa...
jomla kita bekayak kak...nk tgk tekoyak ke idak ketiak kita bekayuh nnt...heheh..
Mas,
makcik memang pmalu amek..
masa jumpa tu acik purak2 je peramah...heheh..
ko jgn la pereli den centu...yg pasti, body acik masih manthop gitu...heheh
tak sehat lagi ker cik??
ReplyDeletemeh jumpo piah meh..
piah buleh jampi-jampi acik sket...
ahahaks!!
piah..
ReplyDeletenak jumpa...ko dtg la ...nnt bebiler kau dtg alamanda, sms acik... ok...
nk ku pindahkan batuk ni kat kau...heheh..
ingatkan poco poco tadikks.. ihiks
ReplyDeleteen_me,
ReplyDeletePoco-poco lain hari...hehe..
lama geng poco2 tk bekumpul...
apa kaitan tajuk ngan citer?
ReplyDeletetak paham ler
irfa,
ReplyDeletesila rujuk *...hehehhe..
kat blog sekarang, tajuk tk semestinya sama dengan cerita...sesuka hati je...wakakaka..
rajinnyer menulih..
ReplyDelete:)
salam,
salam en. zul,
ReplyDeletemenampal gambar ajer...mana ader rajin menulis...:)
tima kasih sbb sudi singgah di sini.