Sunday, May 31, 2009

BEBETUL TK PAHAMMM...

Banyak lagi senornya nak citer sepanjang di tempat pertandingan kayak MASUM tuh...tpi mood tk der nih.... masih tk baper nak sihat... layan gambau jer la....
tingin la nk bawak boat ni..banggg..pinjam bot bang...
Tengok Yanie and the geng terai mender ni....rasa nk gi gak menerai...tpi....err...makcik malu la abang botakk...
apa pepandang.... ??
Kurusnya engko dik.... Makcik ni dulu centu ni gak body Makcik...wakakaka..
santikkk kannn tempat ni... Pullman resort..tah pekenamanya tempat sebelah taman rekreasi Air nih.
Yanie dgn sparing mate dia... otw nak gi ke garisan permula..
Kesian ngko dik...datang jejauh...Sabah ekkk.. letih la tu... tapi tk per...UNIMAS banyak dpt menang gak kan.... Saya berjanji..akan membawa pulang kemenangan ke Sabah bah....!!! :)
Mangsa kapal karam diselamatkan oleh pasukan penyelamat....errr....hehhe...kayak yang terbalik... haaa...jgn ingat senang nak bawa kayakkk...
Penyokong dari kontijen UITM.... semangat dik..
Cam mendayung di waktu senja pulak kan....senornya waktu tengahri bute nih... dsebabkan matahari tegak atas kepala...gambo nyer jadik itemmm.
Yanie and friend.
Ni pun santtttiiikkkk... biler nk buat gathering kat sinun...??
Akhir kata: Kita kener berusaha dan berusaha untuk berjaya, walopun kita nampak dah bahawa kejayaan tu bukan milik kita... yang penting...kita berani mencober....heheh...chai yok UPM...

*tajuk tk de kaitan...

13 comments:

iina said...

hahaha baru nak tanya pesal lari tajuk.. takpo cik den buek pepaham sendiri yolah

lupekanje said...

iina,
tajuk untuk lain..isik lain...tk per lah...abaikan je...hehe

kakpah said...

lagu latar ni jiwang lah. teringat zaman sekolah dulu.
cik, kalau exercise bekayak ni buleh kurus ni cik. Jom.

Mas said...

Auw...makcik ni pemalu eh? Tak sangka ya makcik kurus cam budak bersenam tu. Apa kata pasni makcik p jogging, suming pat ploh pat jam sehari....ampun makcik jangan mare.

lupekanje said...

kpah..
acik pun..dah lama acik nk dgr lagu ni..tpi tk tau tajuk..
tetiber tejumpa...
jomla kita bekayak kak...nk tgk tekoyak ke idak ketiak kita bekayuh nnt...heheh..

Mas,
makcik memang pmalu amek..
masa jumpa tu acik purak2 je peramah...heheh..
ko jgn la pereli den centu...yg pasti, body acik masih manthop gitu...heheh

kakpiah said...

tak sehat lagi ker cik??
meh jumpo piah meh..
piah buleh jampi-jampi acik sket...
ahahaks!!

lupekanje said...

piah..
nak jumpa...ko dtg la ...nnt bebiler kau dtg alamanda, sms acik... ok...
nk ku pindahkan batuk ni kat kau...heheh..

en_me said...

ingatkan poco poco tadikks.. ihiks

lupekanje said...

en_me,

Poco-poco lain hari...hehe..
lama geng poco2 tk bekumpul...

HappyIrfa said...

apa kaitan tajuk ngan citer?
tak paham ler

lupekanje said...

irfa,
sila rujuk *...hehehhe..
kat blog sekarang, tajuk tk semestinya sama dengan cerita...sesuka hati je...wakakaka..

zul rahman said...

rajinnyer menulih..

:)

salam,

lupekanje said...

salam en. zul,
menampal gambar ajer...mana ader rajin menulis...:)
tima kasih sbb sudi singgah di sini.

Post a Comment

Terima kasih atas kunjungan dan komen anda.

APAKAH YANG DICARI DALAM HIDUP YANG SINGKAT INI? HARTA? PANGKAT? KASIH SAYANG MANUSIA?

Blogging Community, Blogosphere, Free Blog Submissions, Blog Directory, Article Submissions, Blog Traffic

Setiap yang bermula, akan berakhir...
Setiap yang baru akan menjadi lama...
Setiap yang bertemu akan berpisah...
Kalau sudah begitu, apa gunanya kita mulakan...
kalau sudah begitu, apa gunanya kita memiliki yang baru..
kalau sudah begitu, apa perlunya kita bertemu...
Jika yang bermula, akan ada akhirnya...
Jika yang baru, akan menjadi lama sudahnya..
Jika yang bertemu, akan terpisah juga penghujungnya
yang entah di mana dan bila..
Detik permulaan, ketentuan Tuhan...
Detik pengakhiran, Takdirnya Tuhan..
Yang baru, Tuhan yang jadikan
Kelakkan usang, fitrahnya begitu..
Pertemuan, adalah keizinan Allah
Perpisahan jua... adalah ketetapan Allah
Siapalah kita.. hanya hamba...
yang tidak berdaya...
cuma merancang,
tapi selalu pincang,
cuma berakal,
kekadang hilang akal,
cuma berusaha
tanpaNya kita tk berdaya.
-KC-