Shahmah took the Siapakah Anda di Zaman P Ramlee quiz
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
and the result is P Ramlee
anda saling tak tumpah macam P Ramlee




P Ramlee ahli mozikk... Shahmah.... ohh tidaaaakkk... TIDAK ADA KETURUNAN KU YANG MENJADIK AHLI MOSIKK !!!!
Tatapiiiiii.... anak ku adalah ini..... KONTRAKTOR BERJAYA..... !!
hehhe... omak yg brangan.....lebey pulak kan. Oklah.... nak besahor dah ni... itu ler...gara2 tdo awal... sesubuh taim org tdo, acik merapu... bukan nak tahajud ato baca Quran kannnz.. oke..oke...nk pegi la nihh... Sekian.





ku nampak dia macam nasssir wahab la acik...he he he
ReplyDeleteyolah acik den pun raso2 dio ado cam nasier wahab.. klu nak cam p ramlee pun ok yo.. omak ehh tumpang lalu yo wakakakah
ReplyDeletea'ah lah Acik ..
ReplyDeletecam Nassier Wahab lah ..
tapi ada gak combination
ngan P. Ramlee tuh .. hehehe
*
Jom kito bobesan cik. Tapi imah tu lobeh tuo dari shahmah kahkah...
ReplyDeleteTau si imah ni mampuih den.
salam cikgooden,
ReplyDeletenassier wahab? hehehe... ai laikk..
betui gak kan...camne leh tk hengat ruper mamat tuh..
iina,
iyoo..omak ehh tompang lalu ajer la..tk kiro la roper saper.wakakaka..
okeh...saper nk carik plakun seiras diorg nih, siler kontek pengurus pribadi dia di 017681.......
uji6,
ha ah..tang misai nyer kot...hahah..
kak pah,
bebesan ngan kak pah? wahhh...besh gak nih...blh salu ajak pi brenang..muahaha...
*nnt tipahvogue maroh kat acik sbb bepaling tadah...dia kan bakal menghantu acik gak...err...sorang anak lelaki..blh dpt 4 nantu kannnzz...uwaaaahh..
(jgn kau cobaaa shahmah!!...)
tpi kak pah kan...u want to knw something... besday imah ngan shahmah ...(ehh...samer lak mah mah nih... :) ) ... kalu tk silap acik....samer laaa...tawon je la lain...leh kiter selebrit sesamer ekk....
*klu shahmah tawu promot gegambo dia kat sini, mampuih gak acik nnt...(sib dia tk minat nk baca blog...! selamattt aku..)
Wah jejaka tampan, hangat di pasaran! Rebut nak buat menantu ni!
ReplyDeletekak nora,
ReplyDeletejgn rerebut kak...kualiti lom tawu..
takut nnt klu dia nayer anak org..ato anak orang nayer dia....iskk...riso gk biler sampai masa nk bemnantu nnt..
dah la..nyesakkan hotak je.. lambat lagik kakk..dia baru nk masuk 20 .. hahah..
hahahaha... tau pun lambat lagi, tapi kalau berangan sikit2 boleh jugakkk hahahaaaaaaa.... selamat berpuasa, tak sempat nak wish kwn2 dah.
ReplyDeletejap cik..
ReplyDeletehehe hensem gak ank acik..
hai mak mertua..hehe
ada juga rupa P ramlee, tang rambut dgn misai dia kot...hehehe..
ReplyDeletekteh,
ReplyDeleteselamat berposer kakk...wahh..bz sakan akak nih smpai tk sempat nak wishh knkwn ehh...heheh
yuyee,
...ensem stail melayu ....okla..
errr..err...
hai menantu .. hehhe
SMM,
ReplyDeleteiyer la gaknyer kan...rambut dia dulu lurus n halus..biler da besar, tetiber jer jadi krinting...huhu..
yer la cik..
ReplyDeletemmng beliau ada iras2 p.lamlee la...
wah.. apakah acik dedolu pernah ada skendel dgn p.lamlee??
muehehe!!
adeiiihh....wossssss...
ReplyDeleteP Ramlee tadak..abang Meli adaaa....wakakaka..