Sunday, August 23, 2009

Dia bukan P Ramlee...

Dalam kegilaan sesetengah masyarakat IT di Facebook, mengambil bahagian dalam kuiz demi kuiz....(I'm not one of them...) acik terserempak dengan kuiz ini di laman Fesbuk anak acik si Shahmah...

Shahmah took the Siapakah Anda di Zaman P Ramlee quiz

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
*
and the result is P Ramlee
anda saling tak tumpah macam P Ramlee
Ini jawapan dari Kuiz itu.... sebelum ni pun ada knkawan dia kata dia ader roper P Ramlee... dia abaikan je...tpi biler masuk kuiz nih...kuar stetment dari kuiz yang main rawak je menjawab nih... gasernya mesti dia nak beguling2 golak pasan agaknya.... Cuber tgk idung dia...mana ada srupe P Ramlee pung... mengongg la kuiz tu.. Ada ke fatot? camner dia leh sesat ke arah goper P Ramlee lak? Kenan kot? Acik minat sangat kat P Ramlee??? ooohh...tidakk...besa2 ajer... Tapi dia memang berbin kan Ramli... bukan Ramlee... bukan P Ramlee... Cer tgk beza ato persamaan muka diorg nih... ada ke sruper?
















P Ramlee ahli mozikk... Shahmah.... ohh tidaaaakkk... TIDAK ADA KETURUNAN KU YANG MENJADIK AHLI MOSIKK !!!!


















Lebih-lebih lagi lah bukan Mat Rempit.....





























Tatapiiiiii.... anak ku adalah ini..... KONTRAKTOR BERJAYA..... !!
pekejadah P Ramlee duk ataih bumbung gini??

hehhe... omak yg brangan.....lebey pulak kan. Oklah.... nak besahor dah ni... itu ler...gara2 tdo awal... sesubuh taim org tdo, acik merapu... bukan nak tahajud ato baca Quran kannnz.. oke..oke...nk pegi la nihh... Sekian.
 

14 comments:

  1. ku nampak dia macam nasssir wahab la acik...he he he

    ReplyDelete
  2. yolah acik den pun raso2 dio ado cam nasier wahab.. klu nak cam p ramlee pun ok yo.. omak ehh tumpang lalu yo wakakakah

    ReplyDelete
  3. a'ah lah Acik ..
    cam Nassier Wahab lah ..
    tapi ada gak combination
    ngan P. Ramlee tuh .. hehehe

    *

    ReplyDelete
  4. Jom kito bobesan cik. Tapi imah tu lobeh tuo dari shahmah kahkah...
    Tau si imah ni mampuih den.

    ReplyDelete
  5. salam cikgooden,
    nassier wahab? hehehe... ai laikk..
    betui gak kan...camne leh tk hengat ruper mamat tuh..


    iina,
    iyoo..omak ehh tompang lalu ajer la..tk kiro la roper saper.wakakaka..

    okeh...saper nk carik plakun seiras diorg nih, siler kontek pengurus pribadi dia di 017681.......



    uji6,
    ha ah..tang misai nyer kot...hahah..



    kak pah,
    bebesan ngan kak pah? wahhh...besh gak nih...blh salu ajak pi brenang..muahaha...

    *nnt tipahvogue maroh kat acik sbb bepaling tadah...dia kan bakal menghantu acik gak...err...sorang anak lelaki..blh dpt 4 nantu kannnzz...uwaaaahh..
    (jgn kau cobaaa shahmah!!...)

    tpi kak pah kan...u want to knw something... besday imah ngan shahmah ...(ehh...samer lak mah mah nih... :) ) ... kalu tk silap acik....samer laaa...tawon je la lain...leh kiter selebrit sesamer ekk....

    *klu shahmah tawu promot gegambo dia kat sini, mampuih gak acik nnt...(sib dia tk minat nk baca blog...! selamattt aku..)

    ReplyDelete
  6. Wah jejaka tampan, hangat di pasaran! Rebut nak buat menantu ni!

    ReplyDelete
  7. kak nora,
    jgn rerebut kak...kualiti lom tawu..
    takut nnt klu dia nayer anak org..ato anak orang nayer dia....iskk...riso gk biler sampai masa nk bemnantu nnt..
    dah la..nyesakkan hotak je.. lambat lagik kakk..dia baru nk masuk 20 .. hahah..

    ReplyDelete
  8. hahahaha... tau pun lambat lagi, tapi kalau berangan sikit2 boleh jugakkk hahahaaaaaaa.... selamat berpuasa, tak sempat nak wish kwn2 dah.

    ReplyDelete
  9. jap cik..
    hehe hensem gak ank acik..
    hai mak mertua..hehe

    ReplyDelete
  10. ada juga rupa P ramlee, tang rambut dgn misai dia kot...hehehe..

    ReplyDelete
  11. kteh,
    selamat berposer kakk...wahh..bz sakan akak nih smpai tk sempat nak wishh knkwn ehh...heheh



    yuyee,
    ...ensem stail melayu ....okla..
    errr..err...
    hai menantu .. hehhe

    ReplyDelete
  12. SMM,
    iyer la gaknyer kan...rambut dia dulu lurus n halus..biler da besar, tetiber jer jadi krinting...huhu..

    ReplyDelete
  13. yer la cik..
    mmng beliau ada iras2 p.lamlee la...
    wah.. apakah acik dedolu pernah ada skendel dgn p.lamlee??
    muehehe!!

    ReplyDelete
  14. adeiiihh....wossssss...
    P Ramlee tadak..abang Meli adaaa....wakakaka..

    ReplyDelete

Terima kasih atas kunjungan dan komen anda.

Bersahabat Kena Ingat Kita Bukan Sempurna

 Dunia sekarang, media sosial sangat memainkan peranan menentukan segalanya.  Mudah sungguh tersebar, mudah sungguh berhubung, mudah sungguh...