Acik sambung n3 ni sikit.... ada sedikit berita terkini... :) Pagi tadi kami ada makan2 sempena sorang pegawai nak mulakan kursus PTDnya di Intan... Jamuan sarapan pagi....nasik lomaaakk...!!
Friday, May 15, 2009
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Bersahabat Kena Ingat Kita Bukan Sempurna
Dunia sekarang, media sosial sangat memainkan peranan menentukan segalanya. Mudah sungguh tersebar, mudah sungguh berhubung, mudah sungguh...
-
Dalam kegilaan sesetengah masyarakat IT di Facebook, mengambil bahagian dalam kuiz demi kuiz....(I'm not one of them...) acik terseremp...
-
Hmm...teringin bergosip harini... boleykan..boleyy?...boley laa... Acik tengok paper hari ni.. tentang sorang bekas menteri besar kawin d...
-
Sempena Tahun Baru Cina, memasing ambil peluang balik kampung temasuk acik. Sementelahan anak pun balik bercuti, kecuali Yanie, yg bercuti ...
Pandai la kau buek lawak cik. Hapdet apokobondo nih...
ReplyDeletewakaka..
acik. shangrila tu kek mano cik keh..keh.. kek hongkong ko kek taiwan.
ReplyDelete.
.
.
'klengkung'... adui.. tak main la kotuk-kotuk palo...
kakpah..
ReplyDeletecalit skitpun dah dikiro hapdet kan kak...hahaha..
kak..shangrila tu dodokek shanghai....mang akak nk kono lopuk ngan sei ni...hehe..
ehh..tk la...meh seii poluk akakk..cayang kpah..
jom brenang jom...acik tambah gambar kt n3 malas acik ni yo...jom kuak lontang kuak kupu3 kakk....
kementerian blog antarabangsa?...sapa menterinya acik?..ha ha ha
ReplyDeletecikgooden..
ReplyDeleteundilah saya..
acik nak puding karamel?
ReplyDeletesian la kek sey cik..
sey tak sehat..uhuk..uhukkk..
ni dokter kasik lagi seminggu cuti haa sampai jumaat dopan.
betul..tak tipu..
ungkunor,
ReplyDeleteala bucukk....sian dia...acik memain je..tk do makno eehh nk suh org chickn pox buek puding karamel...hehehe..
take care ok...lap u.
telur! telur! whoaaa
ReplyDeleteacik yang pakaian pink. betul tak?
acik yg amek gamba? wakakakak
ReplyDeletewakakakah.. aku rasa jawapan tjah yang tepat hehehehe.. takpo cik den tak nak hadiah makno yo den tak nak teka doh.. uihh dahsyat cik kementerian blog antarabangsa.. sejak bila ditubuhkan nie cik.. leh sok den mintak kojo kek situ leh?
ReplyDeleteamboi sedap nya berendam...yg mana satu acik ya.. hehe
ReplyDeletesalam maksu,
ReplyDeletetttteeeeett...salah....heheh
klu itulah acik....alangkah..sorganyaa...
aku impikan badan yg sebegitu mak su.. tu cikgu ajar brenang tu..
Tijah..
kau memang laaa...tk leh langsung acik nak nyamarr...hehehhe..
iina,
tijah mang dengki....mencik I taw..hehhe
nak kijer kat kementerian tu??? orait je..ader jawatan kosong, timbalan menteri Blogantarabangsa...boleh la klu nak...Menteri nya acik la..sbb cikgooden dah lantik tdi..hahah
Tapi acik rasa, mesti stress jadi menteri ni di kementerian ni...tgk je la huru hara kat blog2 seluruh donia nih.
salam zino,
ReplyDeleteseronok brendam ni...
acikkan..klu stress, acik gi brenang...
acik rase..cam acik dah benam2kan segala masalah tu kat dlm air kolam yg tk baper nak dengkat tu...haha..
kak chah, saya rasa tu bukan sekadar "nasi lomak" tuu, huuubyknyeee smapingan2 dia..terliuqq kami
ReplyDeleteieqa,
ReplyDeletetau tak per...heheh...balik mesia nnt jgk la kami. seblm kmi pindah ke cyberjaya.
masih bz ke ..(sajer bebuat tanya..ahaks..)