Friday, May 15, 2009

I malas tawww

Malas nak hapdet blog hari ni... Tapi malas adalah satu sikap yang tidak baik. Maka acik terpaksa juga hapdet...memandangkan acik tidak mahu memiliki sikap yang tidak baek itu. Sekian. Adalah disahkan bahawa blog ini telahpun dihapdet oleh tuanpunya blog itu sendiri.

Acik sambung n3 ni sikit.... ada sedikit berita terkini... :) Pagi tadi kami ada makan2 sempena sorang pegawai nak mulakan kursus PTDnya di Intan... Jamuan sarapan pagi....nasik lomaaakk...!!

Potluck lelain....
Kemudian, petangnya acik dengan lyn ke kolam renang ini....
Sebab ader yg nak mendaftar belajar berenang..... ader minat??? Sila email acik...heheh..
tapi bukan acik yg ajau..... yg baju pink karer tuh...
OK... ni ada peraduan...
TEKA YG MANA SATU ACIK!!!
Hadiah akan dimaklumkan kmudian....hehehe...

Sekian.

15 comments:

kakpah said...

Pandai la kau buek lawak cik. Hapdet apokobondo nih...
wakaka..

kakpah said...

acik. shangrila tu kek mano cik keh..keh.. kek hongkong ko kek taiwan.
.
.
.
'klengkung'... adui.. tak main la kotuk-kotuk palo...

lupekanje said...

kakpah..
calit skitpun dah dikiro hapdet kan kak...hahaha..

kak..shangrila tu dodokek shanghai....mang akak nk kono lopuk ngan sei ni...hehe..

ehh..tk la...meh seii poluk akakk..cayang kpah..

jom brenang jom...acik tambah gambar kt n3 malas acik ni yo...jom kuak lontang kuak kupu3 kakk....

Cikgooden (Selumbar Emas). said...

kementerian blog antarabangsa?...sapa menterinya acik?..ha ha ha

lupekanje said...

cikgooden..

undilah saya..

Ungku Nor said...

acik nak puding karamel?
sian la kek sey cik..
sey tak sehat..uhuk..uhukkk..
ni dokter kasik lagi seminggu cuti haa sampai jumaat dopan.
betul..tak tipu..

lupekanje said...

ungkunor,
ala bucukk....sian dia...acik memain je..tk do makno eehh nk suh org chickn pox buek puding karamel...hehehe..
take care ok...lap u.

Mak Su said...

telur! telur! whoaaa

acik yang pakaian pink. betul tak?

Tijah said...

acik yg amek gamba? wakakakak

iina said...

wakakakah.. aku rasa jawapan tjah yang tepat hehehehe.. takpo cik den tak nak hadiah makno yo den tak nak teka doh.. uihh dahsyat cik kementerian blog antarabangsa.. sejak bila ditubuhkan nie cik.. leh sok den mintak kojo kek situ leh?

zino said...

amboi sedap nya berendam...yg mana satu acik ya.. hehe

lupekanje said...

salam maksu,

tttteeeeett...salah....heheh
klu itulah acik....alangkah..sorganyaa...
aku impikan badan yg sebegitu mak su.. tu cikgu ajar brenang tu..

Tijah..
kau memang laaa...tk leh langsung acik nak nyamarr...hehehhe..


iina,
tijah mang dengki....mencik I taw..hehhe
nak kijer kat kementerian tu??? orait je..ader jawatan kosong, timbalan menteri Blogantarabangsa...boleh la klu nak...Menteri nya acik la..sbb cikgooden dah lantik tdi..hahah
Tapi acik rasa, mesti stress jadi menteri ni di kementerian ni...tgk je la huru hara kat blog2 seluruh donia nih.

lupekanje said...

salam zino,

seronok brendam ni...
acikkan..klu stress, acik gi brenang...
acik rase..cam acik dah benam2kan segala masalah tu kat dlm air kolam yg tk baper nak dengkat tu...haha..

sabiqahAnuar said...

kak chah, saya rasa tu bukan sekadar "nasi lomak" tuu, huuubyknyeee smapingan2 dia..terliuqq kami

lupekanje said...

ieqa,
tau tak per...heheh...balik mesia nnt jgk la kami. seblm kmi pindah ke cyberjaya.
masih bz ke ..(sajer bebuat tanya..ahaks..)

Post a Comment

Terima kasih atas kunjungan dan komen anda.

APAKAH YANG DICARI DALAM HIDUP YANG SINGKAT INI? HARTA? PANGKAT? KASIH SAYANG MANUSIA?

Blogging Community, Blogosphere, Free Blog Submissions, Blog Directory, Article Submissions, Blog Traffic

Setiap yang bermula, akan berakhir...
Setiap yang baru akan menjadi lama...
Setiap yang bertemu akan berpisah...
Kalau sudah begitu, apa gunanya kita mulakan...
kalau sudah begitu, apa gunanya kita memiliki yang baru..
kalau sudah begitu, apa perlunya kita bertemu...
Jika yang bermula, akan ada akhirnya...
Jika yang baru, akan menjadi lama sudahnya..
Jika yang bertemu, akan terpisah juga penghujungnya
yang entah di mana dan bila..
Detik permulaan, ketentuan Tuhan...
Detik pengakhiran, Takdirnya Tuhan..
Yang baru, Tuhan yang jadikan
Kelakkan usang, fitrahnya begitu..
Pertemuan, adalah keizinan Allah
Perpisahan jua... adalah ketetapan Allah
Siapalah kita.. hanya hamba...
yang tidak berdaya...
cuma merancang,
tapi selalu pincang,
cuma berakal,
kekadang hilang akal,
cuma berusaha
tanpaNya kita tk berdaya.
-KC-