Friday, May 15, 2009

I malas tawww

Malas nak hapdet blog hari ni... Tapi malas adalah satu sikap yang tidak baik. Maka acik terpaksa juga hapdet...memandangkan acik tidak mahu memiliki sikap yang tidak baek itu. Sekian. Adalah disahkan bahawa blog ini telahpun dihapdet oleh tuanpunya blog itu sendiri.

Acik sambung n3 ni sikit.... ada sedikit berita terkini... :) Pagi tadi kami ada makan2 sempena sorang pegawai nak mulakan kursus PTDnya di Intan... Jamuan sarapan pagi....nasik lomaaakk...!!

Potluck lelain....
Kemudian, petangnya acik dengan lyn ke kolam renang ini....
Sebab ader yg nak mendaftar belajar berenang..... ader minat??? Sila email acik...heheh..
tapi bukan acik yg ajau..... yg baju pink karer tuh...
OK... ni ada peraduan...
TEKA YG MANA SATU ACIK!!!
Hadiah akan dimaklumkan kmudian....hehehe...

Sekian.

15 comments:

  1. Pandai la kau buek lawak cik. Hapdet apokobondo nih...
    wakaka..

    ReplyDelete
  2. acik. shangrila tu kek mano cik keh..keh.. kek hongkong ko kek taiwan.
    .
    .
    .
    'klengkung'... adui.. tak main la kotuk-kotuk palo...

    ReplyDelete
  3. kakpah..
    calit skitpun dah dikiro hapdet kan kak...hahaha..

    kak..shangrila tu dodokek shanghai....mang akak nk kono lopuk ngan sei ni...hehe..

    ehh..tk la...meh seii poluk akakk..cayang kpah..

    jom brenang jom...acik tambah gambar kt n3 malas acik ni yo...jom kuak lontang kuak kupu3 kakk....

    ReplyDelete
  4. kementerian blog antarabangsa?...sapa menterinya acik?..ha ha ha

    ReplyDelete
  5. acik nak puding karamel?
    sian la kek sey cik..
    sey tak sehat..uhuk..uhukkk..
    ni dokter kasik lagi seminggu cuti haa sampai jumaat dopan.
    betul..tak tipu..

    ReplyDelete
  6. ungkunor,
    ala bucukk....sian dia...acik memain je..tk do makno eehh nk suh org chickn pox buek puding karamel...hehehe..
    take care ok...lap u.

    ReplyDelete
  7. telur! telur! whoaaa

    acik yang pakaian pink. betul tak?

    ReplyDelete
  8. acik yg amek gamba? wakakakak

    ReplyDelete
  9. wakakakah.. aku rasa jawapan tjah yang tepat hehehehe.. takpo cik den tak nak hadiah makno yo den tak nak teka doh.. uihh dahsyat cik kementerian blog antarabangsa.. sejak bila ditubuhkan nie cik.. leh sok den mintak kojo kek situ leh?

    ReplyDelete
  10. amboi sedap nya berendam...yg mana satu acik ya.. hehe

    ReplyDelete
  11. salam maksu,

    tttteeeeett...salah....heheh
    klu itulah acik....alangkah..sorganyaa...
    aku impikan badan yg sebegitu mak su.. tu cikgu ajar brenang tu..

    Tijah..
    kau memang laaa...tk leh langsung acik nak nyamarr...hehehhe..


    iina,
    tijah mang dengki....mencik I taw..hehhe
    nak kijer kat kementerian tu??? orait je..ader jawatan kosong, timbalan menteri Blogantarabangsa...boleh la klu nak...Menteri nya acik la..sbb cikgooden dah lantik tdi..hahah
    Tapi acik rasa, mesti stress jadi menteri ni di kementerian ni...tgk je la huru hara kat blog2 seluruh donia nih.

    ReplyDelete
  12. salam zino,

    seronok brendam ni...
    acikkan..klu stress, acik gi brenang...
    acik rase..cam acik dah benam2kan segala masalah tu kat dlm air kolam yg tk baper nak dengkat tu...haha..

    ReplyDelete
  13. kak chah, saya rasa tu bukan sekadar "nasi lomak" tuu, huuubyknyeee smapingan2 dia..terliuqq kami

    ReplyDelete
  14. ieqa,
    tau tak per...heheh...balik mesia nnt jgk la kami. seblm kmi pindah ke cyberjaya.
    masih bz ke ..(sajer bebuat tanya..ahaks..)

    ReplyDelete

Terima kasih atas kunjungan dan komen anda.

Bersahabat Kena Ingat Kita Bukan Sempurna

 Dunia sekarang, media sosial sangat memainkan peranan menentukan segalanya.  Mudah sungguh tersebar, mudah sungguh berhubung, mudah sungguh...