1) Anda perlu printscreen wallpaper anda.
udah tu....
2) Kenapa anda suka wallpaper anda?
bukan suka sangatpun..sesajer...wallpaper tu bukan penting sangat..isiknya yg penting...
3) Siapa yag kena tag seterusnya?
Tak de saper la gamaknya...tpi klu sesaper rsa tingin nk tunjukkan wallpaper dia..klu ada kelainan ke...siler la mengetagkan diri ye..di alu-alukan..
Sunday, May 3, 2009
Tag Kak Pah
Akhirnya terjawab juga...ha..ni ler dia....tak pecaya udah..ni le wallpaper pc acik..
1) Anda perlu printscreen wallpaper anda.
udah tu....
2) Kenapa anda suka wallpaper anda?
bukan suka sangatpun..sesajer...wallpaper tu bukan penting sangat..isiknya yg penting...
3) Siapa yag kena tag seterusnya?
Tak de saper la gamaknya...tpi klu sesaper rsa tingin nk tunjukkan wallpaper dia..klu ada kelainan ke...siler la mengetagkan diri ye..di alu-alukan..
1) Anda perlu printscreen wallpaper anda.
udah tu....
2) Kenapa anda suka wallpaper anda?
bukan suka sangatpun..sesajer...wallpaper tu bukan penting sangat..isiknya yg penting...
3) Siapa yag kena tag seterusnya?
Tak de saper la gamaknya...tpi klu sesaper rsa tingin nk tunjukkan wallpaper dia..klu ada kelainan ke...siler la mengetagkan diri ye..di alu-alukan..
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Bersahabat Kena Ingat Kita Bukan Sempurna
Dunia sekarang, media sosial sangat memainkan peranan menentukan segalanya. Mudah sungguh tersebar, mudah sungguh berhubung, mudah sungguh...
-
Dalam kegilaan sesetengah masyarakat IT di Facebook, mengambil bahagian dalam kuiz demi kuiz....(I'm not one of them...) acik terseremp...
-
Hmm...teringin bergosip harini... boleykan..boleyy?...boley laa... Acik tengok paper hari ni.. tentang sorang bekas menteri besar kawin d...
-
Sempena Tahun Baru Cina, memasing ambil peluang balik kampung temasuk acik. Sementelahan anak pun balik bercuti, kecuali Yanie, yg bercuti ...
hehe cik, tenkui la sobab molayan kpah ni. ni baru bukak tenet. Tadi siang poi morayap mo bebudak ni kek alamanda. Osah loteh e kono hayak sanun sini.
ReplyDeletecik, bukak blog acik ni kpah tak mutekan sound. solalu kok ado lagu-lagu tu kpah maleh nak donga. tapi yang ni syahdu yo bunyi e.... pasang toruslah cik.
yo lah kak pah...padanla acik nmpak tdi ado sorang makcik tu, tolak 2 troli..tokial-kial dio...kan maen banyak eh boli barang...ekekekek..
ReplyDeletewah..ni permintaan nih..tgkla takat mano keimanan acik nk bukak ayat Quran nih teruih..klu acik tukar nnt, kpah pelankanla balik speaka tuh....acik ni bukan boto bona...salu masuk hangen kuar asap gak...heheh
cik, orang nye gambo org nikah2. hehehe, gatal xgatal kan... best2 tau gmbo yg those pro wedding photographer tu amek...
ReplyDelete