Thursday, May 7, 2009

Haninnnn jiddan

dah lama kita tidak berjogging bersama... tidakkah kau rasa, bahawa berat badan kita telah semakin bertambah... Pergerakan kita semakin payah.. sendi-sendi kita semakin mengetat.. Taman itu...telah melambai-lambai kita... maaaariilah....datangggglah ke siniiii...kami rindukan kamuuu.. kami rindu mendengar jejak2 langkah kalian yang hanya berjalan kami rindukan kekekan ketawa kalian ketika menggunakan track kami ini Dan kalian tk tahukah???? bahawa ada antara bangla2 yg memesin rumput di sini.. juga merindui kalian..... (ehemmm..jgn gelakk!!) Dan juga pakcik dan abang-abang security itupun...berkeluh kesah... dik lamanya kalian tidak ke mari... aaargghh... aku akan cuber..wlopun aku mrangkak ...pergi kelak..

10 comments:

  1. heh
    pernah adew niat nak potong umput
    xjadi!

    ReplyDelete
  2. lama tak jogging juagk..(sambil raba raba pewutt..aha aha haa..dah bolat dah)

    ReplyDelete
  3. tak best aa jogging tetongah paneh skrg nih

    ReplyDelete
  4. lamo bona momorap lam rumah tu. poi copek bojoging. Panehkan lomak-lomak yang tokumpul tu bia cair kahkah..

    apohal si tijah tu nak bojoging tongah paneh. kelua la pepagi. matohari pagi tu elok tuk kulit. tak yang pakai bodak bagai...

    ReplyDelete
  5. Den pepagi dah mandi sauna kek umah den. Buek senaman yang haram tu kalu bole berbaldi peluh kuar. Acik jogging ngan Kak Sya jer ker? Ntah2 ada yang membuatkan acik tertarik kot..ehem..ehem.

    ReplyDelete
  6. kpah. skrg ni jgnkan pagi...subuh sapi'e pun dah paneh. hahahah

    ReplyDelete
  7. joe,
    niat je?...tk per..niatpun da dpt pahala...klu ada daya...patut buat..buat la.. :)


    Irbika,
    Nk join??? blh ajer..siler datang ke taman itu....lepas opis hour...

    ReplyDelete
  8. cikgooden,
    hmm..sedarpun...silerlah ke padang berhampiran dan dapatkan agak2 7 round larian atau lebih sehari...:)


    Tijah..
    tkpo...kat sini tk paneh...track joging penuh dgn pepohon yang rendang...kiter elakkan tempat yang tidak berpokok...:)


    kpah..
    mehla join samo..acik nampak kpah aritu, pun boroi gak...:)

    ReplyDelete
  9. Mas,
    tk do apo yg menarik acik bejoging tu...nk jago pewot boroi ni je...huhu...

    Tijah,

    betul..kipas kat bilik acik dah laju tahap meksimam sampai ke pagi...nansetop tuh..

    ReplyDelete

Terima kasih atas kunjungan dan komen anda.

Bersahabat Kena Ingat Kita Bukan Sempurna

 Dunia sekarang, media sosial sangat memainkan peranan menentukan segalanya.  Mudah sungguh tersebar, mudah sungguh berhubung, mudah sungguh...