Dan kalian tk tahukah???? bahawa ada antara bangla2 yg memesin rumput di sini..
juga merindui kalian..... (ehemmm..jgn gelakk!!)
Thursday, May 7, 2009
Haninnnn jiddan
dah lama kita tidak berjogging bersama...
tidakkah kau rasa, bahawa berat badan kita telah semakin bertambah...
Pergerakan kita semakin payah..
sendi-sendi kita semakin mengetat..
Taman itu...telah melambai-lambai kita...
maaaariilah....datangggglah ke siniiii...kami rindukan kamuuu..
kami rindu mendengar jejak2 langkah kalian yang hanya berjalan
kami rindukan kekekan ketawa kalian ketika menggunakan track kami ini
Dan kalian tk tahukah???? bahawa ada antara bangla2 yg memesin rumput di sini..
juga merindui kalian..... (ehemmm..jgn gelakk!!)
Dan juga pakcik dan abang-abang security itupun...berkeluh kesah...
dik lamanya kalian tidak ke mari...
aaargghh... aku akan cuber..wlopun aku mrangkak ...pergi kelak..
Dan kalian tk tahukah???? bahawa ada antara bangla2 yg memesin rumput di sini..
juga merindui kalian..... (ehemmm..jgn gelakk!!)
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Bersahabat Kena Ingat Kita Bukan Sempurna
Dunia sekarang, media sosial sangat memainkan peranan menentukan segalanya. Mudah sungguh tersebar, mudah sungguh berhubung, mudah sungguh...
-
Dalam kegilaan sesetengah masyarakat IT di Facebook, mengambil bahagian dalam kuiz demi kuiz....(I'm not one of them...) acik terseremp...
-
Hmm...teringin bergosip harini... boleykan..boleyy?...boley laa... Acik tengok paper hari ni.. tentang sorang bekas menteri besar kawin d...
-
Sempena Tahun Baru Cina, memasing ambil peluang balik kampung temasuk acik. Sementelahan anak pun balik bercuti, kecuali Yanie, yg bercuti ...
heh
ReplyDeletepernah adew niat nak potong umput
xjadi!
nak join, buleh???
ReplyDeletelama tak jogging juagk..(sambil raba raba pewutt..aha aha haa..dah bolat dah)
ReplyDeletetak best aa jogging tetongah paneh skrg nih
ReplyDeletelamo bona momorap lam rumah tu. poi copek bojoging. Panehkan lomak-lomak yang tokumpul tu bia cair kahkah..
ReplyDeleteapohal si tijah tu nak bojoging tongah paneh. kelua la pepagi. matohari pagi tu elok tuk kulit. tak yang pakai bodak bagai...
Den pepagi dah mandi sauna kek umah den. Buek senaman yang haram tu kalu bole berbaldi peluh kuar. Acik jogging ngan Kak Sya jer ker? Ntah2 ada yang membuatkan acik tertarik kot..ehem..ehem.
ReplyDeletekpah. skrg ni jgnkan pagi...subuh sapi'e pun dah paneh. hahahah
ReplyDeletejoe,
ReplyDeleteniat je?...tk per..niatpun da dpt pahala...klu ada daya...patut buat..buat la.. :)
Irbika,
Nk join??? blh ajer..siler datang ke taman itu....lepas opis hour...
cikgooden,
ReplyDeletehmm..sedarpun...silerlah ke padang berhampiran dan dapatkan agak2 7 round larian atau lebih sehari...:)
Tijah..
tkpo...kat sini tk paneh...track joging penuh dgn pepohon yang rendang...kiter elakkan tempat yang tidak berpokok...:)
kpah..
mehla join samo..acik nampak kpah aritu, pun boroi gak...:)
Mas,
ReplyDeletetk do apo yg menarik acik bejoging tu...nk jago pewot boroi ni je...huhu...
Tijah,
betul..kipas kat bilik acik dah laju tahap meksimam sampai ke pagi...nansetop tuh..