Thursday, November 27, 2008
Tilapia
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Bersahabat Kena Ingat Kita Bukan Sempurna
Dunia sekarang, media sosial sangat memainkan peranan menentukan segalanya. Mudah sungguh tersebar, mudah sungguh berhubung, mudah sungguh...
-
Dalam kegilaan sesetengah masyarakat IT di Facebook, mengambil bahagian dalam kuiz demi kuiz....(I'm not one of them...) acik terseremp...
-
Hmm...teringin bergosip harini... boleykan..boleyy?...boley laa... Acik tengok paper hari ni.. tentang sorang bekas menteri besar kawin d...
-
Sempena Tahun Baru Cina, memasing ambil peluang balik kampung temasuk acik. Sementelahan anak pun balik bercuti, kecuali Yanie, yg bercuti ...
acik...kok ko bukak kodai makan kan. lotak ni kek menu yo??
ReplyDelete1. tilapiine cichlid tribe goreng berlado
2. tilapiine cichlid tribe masak asam
3. tilapiine cichlid tribe salai
4. tilapiine cichlid tribe tiga rasa
5. tilapiine cichlid tribe stim
konfem sekali yo org datang makan. wakakakak!!!
nak datang makan kek rumah acik la arini, buleh?
ReplyDelete;p
Jah,
ReplyDeletemang betol la kata kau..datang mondoru org...nk menerai apekebender menate tilapiine cichlid tribe tuh...
ungkunor,
datangler...silerkan...silerkan..
Tapi petang ni, acik gi maen boling dulu...aper kata lontar sebijik dua bola tu sesama nk tak??
Tijah...Tiny...jommmm boling petang nih kat Alamanda..hehhe
acik.. NAK IKUT MAIN BOLING... (pastu kita layanz kat kedai atas tu.. *wink* *wink* hehheeh)
ReplyDeleteadoimak... talapia goreng... talapia goreng berlada... sweet sour.. brrrpp...brrrpppp.. perut den dh berkeroncong dah ni.. langsung tak tingat kat joni.. nampak talapia yang marbeles tuh.. yum yum..
potang ni?
ReplyDeletetak dapek doh cik.
besok dah nak turun KL, antar Anis kek omak angkat eh..hehehe
tak antar karang, mampuih ese kono santau nanti ciiikkkk...keh keh keh
dongkinyer aku.. dongki..dongki..
ReplyDelete*eh betoi ka org negori sobut dengki = dongki? hantam je la labu..*
saya tak dengki part mkn2 ikan tuu.. yg mendengkikan saya yg nak gi men boling tuu..
huh..
tapi kak ungku tu larat ker angkat bola boling? ker amik bola saiz kekanak jer? acik tlg ler tengok2 kan kak ungku cayang tu yer.. riso saya takot dgn dia2 skalik meluncor masok kat lane tuu..
hehehehe...
tiny,
ReplyDeletepotang ni..lopeh opis awer, acik duk tonggok kat boling alamanda tu...mai ler...klu nk maen...bagi nama awal2 ..leh booking kan..heheh..
ungkunor,
sok, tghari acik ader agenda..mencari di mana motor baru saya....hehehe
potang...lon tau lagi..raso ehh nk meluruskan tgn yang diguna tk henti dari semalam...maen bdminton, arini nk maen boling...lelamo panjang sebolah tgn den..lagipulak...sabetu, acik tepaksa behempas puleh lagi nk guna tgn power ni utk internal tournament bowling dept acik nih...
adeeihhhss...lelamo mang bosar sebolah tangan ni..kono bawak pi brenang la...alang2 bosar sebolah..bia dio bosa deduo blh skali...hehehe..
Piah,
ReplyDeleteBahsa NS mang ado seksikit bahsa omputeh yg omputeh amek....dongki....dijadikan ejaan donkey.....
ungkunor salu bagi 1001 alasan klu ajak dio maen boling...tapi.. pecaya lah piah@sapeah..klu skali dia lontar bola bosi tu..habih bukan stakat jatuh bebotol tu..tapi pocah bodorai lagi...sbb tu dia ngelak yo bilo ajak maen boling.
Sekian.
lupo lak..piah..apo kato kau skali join boling tuh..tunjukkan kepakaran kau...heheh..tentu acik kan terkesima...
ReplyDeletekalu camtu apo kato mlm besok ajolah kito men boling..
ReplyDeletealang2 ada org kena naik KL kan kan kan .. hihi..
ko tu piah.. jgn dok bising jer.. jom lepak sama jom..
kalu tak nak men boling pon takpo.. kita layanz perut jer..
jom jom.. malam esok kaktiny open table kek johnny jom jom jom...
jom ler jom ler..
(sila buat pengesahan.. eden dh tak sabor ni nak melantak reramai dan gelak gelak weh.. hihiihi...)
jom ler jom ler.. (merayu2 sambil pegang kaki sorang sorang nih.. hihihi...)
wehh..ader owang nak kenduri kesyukuruan nih... apo lagii.... rezki jgn ditolakk...heheh
ReplyDeleteDah..dah tiny...tok sah pepeluk kaki acik nih....goli laa...hahah
Nnt acik nengok an jadual appointment acik dulu yo..
suka baca komen..
ReplyDeleteacik..en lan tu ada kolam ikan ko?
ontah la irfa...kato eeh kek sungai dopan umah yo...skali campak pancing, patlima eko yg lokek..guna mato jalo..tak yah umpan. Bayngkan banyak eh ikan kek sungai tuh..
ReplyDeleteden maleh nk tanyo lolobih...sok dio tk ndak bgi lagi...hahaha..