Hari ni macam biasa, kenkawan kat opis yg gegajin nih bawak memacam hidangan mencabar selera. Sungguh tk tahan. Acik kener tugas kat kaunter..tk dpt la nk makan dulu..tapi sebelum dilicinkan, acik hambek ler gambo jer...hehe.. sedapnya...yum yummm..
ala, masuk mulutpun ancur perr.. ruper jer tarak..rasa fuhhhhh.... blh lawan ungkunor punyer puding yg acik kempunan tk penah gase lagik tuh...hehe
isy..isy...ni rasa nk mintak keje balik kat biasiswa ni, heee tak tahan tgk gambaq2 makanan ni, huuuu da la lapau ni =)
ReplyDeletepergh!!!! best giler... nasib baek la dapat merasa jgk pagi tadi.. heeeee.... mekasih orang2 BT...
ReplyDeleteumang aihhh..makanaaaannn..
ReplyDeletedah macam nak bukak gerai MAHA..ehehehe
akak ni saje je dengki..letak gmbr mknan byk2 kat blog...iskh..xadil tul..
ReplyDeleteieqa,
ReplyDeletehehe..mang sajer...susah la akak nk marah diorg ni...tetiap minggu bebiler teragak je bawak makanan sesedap...nk wat camne...heheh
makan pun sodapppp yo...haha.
sok balik sini, mintak nk kijer kat tempat ni smula ye..kli ni jadik bos akak...hehhe.
YM putera,
hah..tu namanya langkah kanan...heheh..rezki jgn dtolak...bala jgn dicarik.
ungkunor,
biler la nk mrasa puding karamel org tu...letih dh acik hint2..
eila,
siler buat sendiri kat sana...hahha...
bukan dengki..tpi, sekurang2nya, ngkorang dpt gak nengok gamba kami kt sini makan2...hehehe
kalo acik sudi deting mo ese, ese buek puding karamel tu satu loyang!!
ReplyDeletetapi nak buek cemano kannn..puding eh ndak, jumpo org yang mmbuek tu..acik tak ndak la pulak..ontah bilo tahun la buleh sampai kok camtu ;p
hahahha...acik malu la...acik tk unibers...tu yg tk ndak jumpo tu...
ReplyDeleteehh...kan dah jumpo aritu..cukupla tuh..bawak sejoreng masa gi koje kt cyberjaya nnt utk acik yo...
amboi nampak sodap la nak sikit boleh hehe
ReplyDeletesedapnya nampak puding karamel tu
ReplyDeletezino,
ReplyDeleteDah lincin dah zino,3loyang nyer karamel, menjelang petang, habih..! pengabih terbesar, acikla....heheh
golddiamond,
makan lagi sodap...tpi nk buat camno kan..tu org yang buat...bukan acik..heheh..acik rajin makan yo..