Friday, November 7, 2008

Potluck Jemahat

Hari ni macam biasa, kenkawan kat opis yg gegajin nih bawak memacam hidangan mencabar selera. Sungguh tk tahan. Acik kener tugas kat kaunter..tk dpt la nk makan dulu..tapi sebelum dilicinkan, acik hambek ler gambo jer...hehe.. sedapnya...yum yummm..
Ni Puding Puan Lyn, namo eehh, Puding roti susu kotak...hehe..acik lupo la namo yg dia bagi tdi...
Ni kue Seri Muka berpasir.... air tangan Kak Nab...sukaaanya acikk..!!
Ni pulak, Puding Karamel Cik Ida... fuhhh...mabeles... Ni puding Karamel Taufufa.... buatan Ied..... heheh...sbb da ancur..
ala, masuk mulutpun ancur perr.. ruper jer tarak..rasa fuhhhhh.... blh lawan ungkunor punyer puding yg acik kempunan tk penah gase lagik tuh...hehe

10 comments:

sabiqahAnuar said...

isy..isy...ni rasa nk mintak keje balik kat biasiswa ni, heee tak tahan tgk gambaq2 makanan ni, huuuu da la lapau ni =)

putera said...

pergh!!!! best giler... nasib baek la dapat merasa jgk pagi tadi.. heeeee.... mekasih orang2 BT...

Ungku Nor said...

umang aihhh..makanaaaannn..

dah macam nak bukak gerai MAHA..ehehehe

eilawaniey said...

akak ni saje je dengki..letak gmbr mknan byk2 kat blog...iskh..xadil tul..

lupakanje said...

ieqa,
hehe..mang sajer...susah la akak nk marah diorg ni...tetiap minggu bebiler teragak je bawak makanan sesedap...nk wat camne...heheh
makan pun sodapppp yo...haha.
sok balik sini, mintak nk kijer kat tempat ni smula ye..kli ni jadik bos akak...hehhe.

YM putera,
hah..tu namanya langkah kanan...heheh..rezki jgn dtolak...bala jgn dicarik.

ungkunor,
biler la nk mrasa puding karamel org tu...letih dh acik hint2..

eila,
siler buat sendiri kat sana...hahha...
bukan dengki..tpi, sekurang2nya, ngkorang dpt gak nengok gamba kami kt sini makan2...hehehe

Ungku Nor said...

kalo acik sudi deting mo ese, ese buek puding karamel tu satu loyang!!

tapi nak buek cemano kannn..puding eh ndak, jumpo org yang mmbuek tu..acik tak ndak la pulak..ontah bilo tahun la buleh sampai kok camtu ;p

lupakanje said...

hahahha...acik malu la...acik tk unibers...tu yg tk ndak jumpo tu...
ehh...kan dah jumpo aritu..cukupla tuh..bawak sejoreng masa gi koje kt cyberjaya nnt utk acik yo...

zino said...

amboi nampak sodap la nak sikit boleh hehe

Golddiamond said...

sedapnya nampak puding karamel tu

lupakanje said...

zino,
Dah lincin dah zino,3loyang nyer karamel, menjelang petang, habih..! pengabih terbesar, acikla....heheh


golddiamond,
makan lagi sodap...tpi nk buat camno kan..tu org yang buat...bukan acik..heheh..acik rajin makan yo..

Post a Comment

Terima kasih atas kunjungan dan komen anda.

APAKAH YANG DICARI DALAM HIDUP YANG SINGKAT INI? HARTA? PANGKAT? KASIH SAYANG MANUSIA?

Blogging Community, Blogosphere, Free Blog Submissions, Blog Directory, Article Submissions, Blog Traffic

Setiap yang bermula, akan berakhir...
Setiap yang baru akan menjadi lama...
Setiap yang bertemu akan berpisah...
Kalau sudah begitu, apa gunanya kita mulakan...
kalau sudah begitu, apa gunanya kita memiliki yang baru..
kalau sudah begitu, apa perlunya kita bertemu...
Jika yang bermula, akan ada akhirnya...
Jika yang baru, akan menjadi lama sudahnya..
Jika yang bertemu, akan terpisah juga penghujungnya
yang entah di mana dan bila..
Detik permulaan, ketentuan Tuhan...
Detik pengakhiran, Takdirnya Tuhan..
Yang baru, Tuhan yang jadikan
Kelakkan usang, fitrahnya begitu..
Pertemuan, adalah keizinan Allah
Perpisahan jua... adalah ketetapan Allah
Siapalah kita.. hanya hamba...
yang tidak berdaya...
cuma merancang,
tapi selalu pincang,
cuma berakal,
kekadang hilang akal,
cuma berusaha
tanpaNya kita tk berdaya.
-KC-