Sunday, November 2, 2008

Say sorrylaaaa...

Malam ni acik cam malam sblmnyer.. ngaco ungkunor kt sms... pehtu acik mintak ijin kt ungkunor nk pi pasang kelambu...nk tdo. tpi baru acik nk tdo, anak bungsu acik, si zirah lak antar sms. Acik layan lah seadanya.. dia bagitau, yang mereka diwajibkan balik pada 25hb Nov gak...tk leh tangguh ke 26 seperti yang dah kami plan. Bukan aper...25 tu, sebaik sahaja abis last paper SPm diorg tu...retinyer...belah petang la. Plan asal, sebab dia tau umi dia tk baper ok bawak keter pepetang, sebab tu suh amek 26 pagi je..tapi dah cikgunya kabo, tk leh tunggu dah..kener balik gak lepas pekse tu..maka tepaksa la acik berusaha gigih agar acik dpt bawak keter dengan selamat pegi dan balik ngambik dia nanti.. yg pasti, taim tu, taim sedap tdo...(walaupun acik jarang2 tdo siang)... Pehtu, dia sms lagi gini, this night I had a fight wif serina, n in bad mood now !!! pehtu acik balas lak.. No fight at this critical moment pls. Settle it, appologize..u need concentration, let go all problems. Pandai kan acik nasihatkan anak. Sebab acik kan mang ada bnyk pengalaman... acik sendiri kalu beselisih paham dgn kenkawan, otak acik akan melilau dan tk konsentret bajar...(klu dedekat nk pekse la...) Sebaiknya, masa2 dedekat nk pekse ni, kuarintin jer saper yg terlibat..bia tk ada gangguan permasalahan luar. Pekse tk lama lagi ni... Dahla...acik ngantuk tahap gaban dah ni.. sok jer acik buat ulasan lagi..kok rajin.

6 comments:

  1. emmm sedangkan lidah lagi tergigit....ini pula da kawan baik (ehss macam tak kene je ayat tuhs, aaa what eva..) tp cam tu laaa..heheee

    ReplyDelete
  2. Acik..acik nye kelambu tu yang macam kelambu baby tu ke?
    alaa..yang ada besi kat tetengah dia tu..
    yang kena tarik tali pehtu dia terus kembang tu..
    alaaa.. yang macam baby punya tuuuu..

    keh keh keh
    *lari laju-laju sampai Masjid India ;p*

    ReplyDelete
  3. habis peksa 25/11 ke, isk isk mak pun tak tau bila anak habis peksa, mudah2an anak2 kita berjaya, kita doa.

    ReplyDelete
  4. ieqa,
    kawan baik lagi mudah tergigit..ehh ehh..

    ungkunor,
    isk, acik bebtul hingat dh respon nih..lupa lak acik antar 2 n3 skali gus..
    bukan klambu tu..ni klambu yg 4 segi gantung kt penjuru dinding tuh..hahah..musim chikungunya nih..tdo mesti guna klambu ..
    yg tdi tu klambu anjib jer..dgn mak dia...hahaha..

    kteh,
    bebudak mrsm habih 25...klu ikut 10 subjek yg diorg kener hambek...
    saya pun tatau klu zirah tk bgitau..hehe

    ReplyDelete
  5. tu dia...anak habis peksa pun tatau..

    ha ha ha. dah lama tinggai skoola jadi lagu tu la.

    ReplyDelete
  6. ye ler cikgooden, setiap sekolah atau pelajar, tarikh tamat pekse tu tk sama..ikut subjek yg diorg amek kan..klu ikut tarikh tamat sbena bebetul abih, kan awal disember..(5hb) ..so, memang kena zirah ni yg bgitau biler dia wajib dah balik lepas pekse...huhu... petang lak tuh.

    ReplyDelete

Terima kasih atas kunjungan dan komen anda.

Bersahabat Kena Ingat Kita Bukan Sempurna

 Dunia sekarang, media sosial sangat memainkan peranan menentukan segalanya.  Mudah sungguh tersebar, mudah sungguh berhubung, mudah sungguh...