Sunday, November 23, 2008

Nak ke mana?

Bosannya minggu ni. Acik telah dengan sampai hatinya membatalkan hajat untuk memenuhi jemputan kawen sorang yang acik sayangi.. Tak po lah... diopun dah ado orang sayang kek dia.. moga dia bahagio lah endaknya. Mahapkan akak dik ooii.. Yanie kata... umi nk pegi jugak ke??? iskk ummi ni..pk bebetul...umi tuh bla bla bla bla... Dia membebel. ...kalah aku dah.... aku mana reti membebel centu. .... . So, sabtu aku...hanya lepak kt umah. Teringin gak nk pegi opis...tpi aku mikir..kalu aku pegi opis...nnt aku memain gak.. memandangkan aku tk baper aktif kt blog beberapa hari ni sbb bz sikit kt opis... aku nk pepuaskan ati, masa coti ni, ngadap mendalah nih...tu pun hanya mengexplore site orang je.. Buhsannya.. kalu lah dapat pegi sini... Air Terjun Lata Kijang atau berendam cam badak sumbu kat sini.. Blue Lagoon, Port Dickson. Best kan. Gambar ni acik amek dari simpanan acik lebih sepuluh tahun lepas...reti nya...dah lebih seploh tahun acik tk pegi tempat ni.

10 comments:

  1. skrg ni musim ujan la cik. dok je la umah. nak g piknik pun cam tak best air keruh. kalu boring lenkali apa kata kita layan megi goreng jer kat giant senawang? hahahhaa

    ReplyDelete
  2. ha ha ha...aku suka komen Tijah Lawa..

    ReplyDelete
  3. Jah,
    Acik tk baper nak gema makan kek Giant tuh..aper kata kau masak Hot plate ke..laksa ke...pehtu panggey acik ngan ungkunor dtg umah kau..mang mabelles nnt....kehkehkeh..

    cikgooden,
    Acik telupa lak kan..pasal ujan...ujung2 tahun camni. Tak pe la cikgu, minggu depan acik siapkan agenda ujung minggu yang baru...

    ReplyDelete
  4. tapi sabtu aritu panas sampai ke petang la cik..
    rugi lak raso eh tak poie piknik..hehehe

    ReplyDelete
  5. acik kojo makan yo kat umah ari sabtu dan ahad tu. ternak badan.

    ReplyDelete
  6. hehhe hehhe...

    lepak umah ajer laa...save duit :D

    ReplyDelete
  7. nak teman nureen pi mandi semingpul tak?.. jom ikut jom..

    ReplyDelete
  8. Tenguk gambau ingatkan dah ke sana dah.. jom mandi kat p5 atau p16 aje achik .. bayo pun 2-3 ringgit je

    ReplyDelete
  9. 13may,
    tu la yg acik buat selama ni...hehehe...ujung2 bulan..err..sok gaji....yeaaayy...tpi sok kener gi jalan jauh..datang dan pegi sesuka hati....ituler duit...huhuhu..

    tiny,
    acik kan..mang gema brenang nih..tpi acik tetap pilik kolam kt Stodium Paroi Somban tu yo...yang paling bagus stakat ni..sobabbb...
    asing laki pompuan..dan pakaian tk stret sangat...syyyyhh..acik goma bokomban...hahaha...juz joking.

    ReplyDelete
  10. sya,
    mang dah..tpi tgkla tarikh gamba tu...
    tawon 93 tuh....hahaha...cer carik shahmah dlm gamba tu...masa tu umur dia baru 4 tahun..haa
    yg pegang plampung duk nengok org mandi tuh...hehe
    Kat P5? tatau..
    tapi kat P16 acik ader sevei..hmm..tk best..campor laki pompuan..tk ndak coci mata la..dah la badan cam dugong..acik kan pemalu..hahah..
    kat P9 pun ada...campur gaks..kat P18 ke mana tah..pun ada...banyak la kt putrajaya ni..tpi semua campur. Knkawan ajak pi bajar proper way brenang kat Uniten..tpi acik kedekut duit nak bayo..dekat 200 gak..tu blm beli baju lagi..hahah..
    Sekian.

    ReplyDelete

Terima kasih atas kunjungan dan komen anda.

Bersahabat Kena Ingat Kita Bukan Sempurna

 Dunia sekarang, media sosial sangat memainkan peranan menentukan segalanya.  Mudah sungguh tersebar, mudah sungguh berhubung, mudah sungguh...