Sunday, November 16, 2008
Tag si Tiny
Cehh...tiny..sungguh bebesa ati ngko tag acik yer..oklah..
nih ha...hambekk..
Ini je satu2 work station acik kt umah....
Ni masa pas kemas la..klu weekday..mang penuh ngan memacam khazanah kat atas meja nih.
err..satu lagi kat opis la...
Ha..ni workstation kat opis...mang penuh..tu tandanya org yg buat kijer...haha..jgn tatau.
Nak tag orang lain... hentahla..tatau nk tag saper... suka atilah..sesaper yang masuk dan baca nih..siler mengetagkan diri anda.. tk ada paksaan..
Ini cara-cara atau peraturan dia :-
1) snap work station anda.
2) then... taruk link blog anda kat bawah gambar work station anda...
3) iaitu bersebelahan dengan link-link blog yang ada..
4) tengok contoh yang dibuat nih...
5) begitulah seterusnya sampai bila-bila, ok...
6) sekiranya tag ini berkembang... pasti akan ada banyak link-link di bawahnya...
7) kalau tak... terencat la dia... ha ha ha...lastly...
8) tolong pass tag ini pada tujuh (7) blogger lain...pass la pada siapa-siapa..
okeh.. ni link dia :
@liyaNNuar / Azza / Tirana / Kamezaim / Eibalives / kaktiny/lupekanje
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Bersahabat Kena Ingat Kita Bukan Sempurna
Dunia sekarang, media sosial sangat memainkan peranan menentukan segalanya. Mudah sungguh tersebar, mudah sungguh berhubung, mudah sungguh...
-
Dalam kegilaan sesetengah masyarakat IT di Facebook, mengambil bahagian dalam kuiz demi kuiz....(I'm not one of them...) acik terseremp...
-
Hmm...teringin bergosip harini... boleykan..boleyy?...boley laa... Acik tengok paper hari ni.. tentang sorang bekas menteri besar kawin d...
-
Sempena Tahun Baru Cina, memasing ambil peluang balik kampung temasuk acik. Sementelahan anak pun balik bercuti, kecuali Yanie, yg bercuti ...
hehe..saya lak dengan malu2nya nak bitau kat sini, SAYA TAK KOSER NAK LAYAN TAG BUDAK TINY TUUUU!!!
ReplyDeletepuuuiiiii..;p
heheh... sib la gamba dah ada ni ..klu idak.. tk kose gak ...hahah..
ReplyDeletetime kasih sbb sudiiii.. hehehhehe...
ReplyDeletemujur senang kan.. kalau jenis berjela-jela.. sure tak koser org nak layanz kan kan kan..
time kasih sekali lagi..
(pas ni tak tag dah k.. hihihihi)
kui kui kui.. macam kenal jer ape ade kat atas desktop kat umah tu.. hehe.. wow.. dah macam MLM la plak.. hehehe.. maen network2 ni...
ReplyDeletetiny..
ReplyDeletelege...janji tuh...haha
putera,
amender??? MLM? tk ada apa la atas meja tu...takat usb port, printer, jam,dictionary Japan/englis Malay,tipon/hp, mask/cream muka tu. .. heheh.. n kt atas tu shampoo..hehhe..ngan itik anyaman tmpat isik paper clip tuh.
huhu... MLM=multilevel marketing... hehe.. syampoo tu yang tak tahan tu, hotel mali maa...
ReplyDeleteooo..itu sampoo aaaa..haha...not for sale yer...hahha..klu sesak2, tk ada shampoo ato sabun...tarik jer kt atas tuh...jgn tatau....ehh...rasa nak tag si putera ni lah...hahah..
ReplyDeleteha...siler kan..