Wednesday, November 12, 2008

mamma mia the movie

Sorang teman minta acik carikan lagu ABBA, pesal, sbb dia dah ketagihan criter Mamma Mia! yang memfofularkan semula lagu2 ABBA. Acik dulu mang minat kumpulan ni...dan mang ada simpan koleksi lagu diorg nih...tapi idak le minat gegiler...cuma suka kat lagu tuh.. Esp, lagu Money, money money.., I hv a dream, lay all ur luv on me, Dancing Queen dll. Semua sesedap.. Penyampaian lagu yang harmoni sungguh menyenangkan tinger mendengarnya.. Tak macam lagu bebudak muda sekarang.. bingit tinger...!!! Selain dari lagu diorg ni...acik suka gak lagu dari kumpulan Boney M. Dua kumpulan ni mang lagenda mujikk..they're mabelles. Lagu Boney M yang acik minat cam lagu Rasputin...satu sejarah yang diceritera kan.. aaahh...tingat pulak orang mesia cuba buat lagu sejarah centu...kisah 5 pendekar muda...oleh Zainal abidin...tapi tk leh lawan lagu2 ABBA. Berapa ramai yang dah tengok mamma mia? Ungkunor...maen boling tanak....tengok wayang ndak tak??? Alamanda.....heheh...

10 comments:

  1. aku suka lagu tema blog acik ni...lagu kitaro....fuh..syahdu.

    ReplyDelete
  2. caravansary...hmm..acik sukerrr...
    wlupun org kata acik jiwang...acik tk kira..
    dari kekecik...acik suka..main lagu ni dgn Rekoder..
    dah tetua ni, shahmah carikkn mp3 dia..kan mainlah acik suka..

    ReplyDelete
  3. jap..jap..nak kena pastikan status pelawaan acik ni dulu.

    ayam blander lagik ke..??

    hihihi

    ReplyDelete
  4. kak chah, Boney M??? huuu oldies...
    emmm tp lagu ABBA mmg best- sy pon suka lagu2 yg akak da sebut tu + thank you 4 d music..heeee

    emm skng klu lagu melayu yg tak bingit tu nasyid n cT jee, heeee-peberet tuhs

    ReplyDelete
  5. salam.. sy baru tgk mamma mia mlm td. my hubby baru je beli dvd dia.. syokk giler tgk, tak sedar terkuat kn volume sampai ank tido pun bangun. haru nak tido kn dia balik...for me mamma mia the best movie of the year lah..anyway.. leh kite xchange link.. thanks

    ReplyDelete
  6. ungkunor,
    tawaran tgk wayang??? klok klok klok klokkk...
    err.pesalahnya, kiter deting..tgk

    ieqa,
    yup, acik suka keroncong gak..(anak acik lari klu acik pasang lagu kroncong.....heheh)I luv that song too..thnk u 4 the music..the song I singing...

    aishifa,
    salam pkenalan.. acik tgh carik sesaper nk pinjamkan dvd nih..hehe
    okeh...acik pun da wat link.

    ReplyDelete
  7. wah.. peminat lagu old skull rupenyer.. tp kat ofis tu selalu jer dengar orang bertaranum.. huhu.. tak dengar pun lagu ABBA..huhuhu...
    nak ikt gak g maen boling!!!! tgk wayang??? ptg ni saya nak p tgk gak... huhu.. 007!!! heeeee..

    ReplyDelete
  8. kener jaga reputasi mi....heheh...
    boling??? jommm..tgk saper masuk longkang dulu...hahha

    ReplyDelete
  9. zino pun minat juga lagu2 dia org .. zaman muda2 dulu la.... tapi memang tak pernah le beli keset ke CD ke apa.. suka dengar gitu2 je..

    ReplyDelete
  10. acikpun tk beli zino..ehh..ader masa form 5 kot..beli keset abba...hehhe.. skrg ni smua dload jer kt internet...

    ReplyDelete

Terima kasih atas kunjungan dan komen anda.

Bersahabat Kena Ingat Kita Bukan Sempurna

 Dunia sekarang, media sosial sangat memainkan peranan menentukan segalanya.  Mudah sungguh tersebar, mudah sungguh berhubung, mudah sungguh...