Thursday, November 13, 2008

Cerita semalam

Ni gambar semalam, bulan penuh dari celah kuarters Presint 14 nih...tekesima acik nengok bulan penuh... Tapi macamna penuhpun bulan tuh, bulan acik tetap gerhana... Ni aktiviti petang semalam.. ye ler...maen badminton ler...takkan hari2 nak maen boling..panjang la sebelah tangan acik...hehhe Gaya-gaya pemain.. lelaki je.. ye ler...dah ajak ungkunor Karma tu, dia tk mo... Gambar acik?? acik tukang amek gambar la..camner nk gi maen sama... Takper la...ngkorang takkan sanggup tgk gayer acik maen badminton... tak ketahuan..mang tak hengat umor klu acik maen... Semalam, acik ngan Cik Yus je pompuan ehh..Cik Yus lak pancit awal, berat badan betambah katanyer.. Kami salu pi maen merata kat Putrajaya ni...ikut kekosongan dewan. Selalunya kat Presint 11, 8 atau 9 atau 16 (yang sungguh tk baper nak selesa), atau cam semalam, kat Presint 14....kwsan kediaman acik yang mabelles. Acik semalam ada gase2 cam puas ati sikit....(sikit je)...biler ada seseorang yang dinantikan menalipon, mendoakan agar Zirah berjaya dalam peperiksaannya...hmmm.... itulah gunanya talian komunikasi... dah lebih doploh tawon acik tunggu panggilan camtu.. bru semalam dapat. Ye leerr...moga doa insan tu makbul hendaknya. Tima kasihlah sbb endak gak tipon... moga acik akan terus besangka baekk... dan moga zirah akan tak gegeli geleman klu trima panggilan dari insan tu nanti...kalau la...kalauu.. zirah... kamu jgn la harap nk mintak adiah sampai 500 dri hamba Allah tu klu dpt straight A nanti.. (straight A?? hehhe...mana tau.... itu Tuhan punya kose..)...helooo... ini SPM tau.. tk sama cam upsr... kalu straight A... maun kener redi RM5000....hehe... abaikan sajer.. sib zirah tk tau ujudnya blog nih... eehhh....aper jiwang syahdu lak sesubuh adam ni...?...hehe....tak de apa2... Okla...Acik rasa cam nak letak anak mancis jer kat mata acik nih... nk telekat2 dahh.... letih maen badminton masih di rasa lagi.. (saper suh maen beriyer....) Sekian.

7 comments:

  1. woooo...acik la org kuat sinar latifah tuari yer? caiyok! caiyok!

    ReplyDelete
  2. mak aihhh..limo ribuuuu??

    cam nak kasik antaran kawen..hehehe

    ReplyDelete
  3. Jah,
    adeiihh...tk sampai lagik kat sinar tipah tu Jah oooii..heheh

    Ungkunor,
    setakat 5,000 tu ungkunor, tulis satu buku citer kekanak, anto kat DBP, dah bulih dapat...hahha..(senangnya aku cakap..)

    ReplyDelete
  4. huhuhu.. quite active jgk erk KC ni.. hehehe.. bgus2... kasi buang semua toksin tu.. jgn jadik mcm saya ni, asyik jalan2 jer tau... excercise pun dah malas dah skrg ni... ish2, tak ptt..
    pasal present tu, not bad la.. kalu btul dapat straight A's tu, bukan semua orang leh dapat tu... huhu...SPM tu skali seumur hidup jer...

    ReplyDelete
  5. tu la pasal...susah nk dpt A.
    saper ader kijer kosong utk budak lepas SPM??? mesti buhsan gilos dia duk umah spanjang coti tggu result nnt nih...ummi diapun nnt salu lah blood go upstairs...

    ReplyDelete
  6. Achik.. tang geli geman telinga tu buat sya ketawa mengikik aje..

    ReplyDelete
  7. ye ler..subuh tdi zirah tipon lagi..dia kata.."umi, tk yah la suruh org tu tipon adikk...adik tk reti la nk cakap ngan dia..." huhu...sian anak aku....

    ReplyDelete

Terima kasih atas kunjungan dan komen anda.

Bersahabat Kena Ingat Kita Bukan Sempurna

 Dunia sekarang, media sosial sangat memainkan peranan menentukan segalanya.  Mudah sungguh tersebar, mudah sungguh berhubung, mudah sungguh...