Jom boli ikan.....boli sayur...boli bebuah....tgk traktor...hehehe..
untuk maklumat lanjut, baco sendiri kat gambar iklan nih... raso eehh...ikan guppy ada jual tk???
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Bersahabat Kena Ingat Kita Bukan Sempurna
Dunia sekarang, media sosial sangat memainkan peranan menentukan segalanya. Mudah sungguh tersebar, mudah sungguh berhubung, mudah sungguh...
-
Dalam kegilaan sesetengah masyarakat IT di Facebook, mengambil bahagian dalam kuiz demi kuiz....(I'm not one of them...) acik terseremp...
-
Hmm...teringin bergosip harini... boleykan..boleyy?...boley laa... Acik tengok paper hari ni.. tentang sorang bekas menteri besar kawin d...
-
Sempena Tahun Baru Cina, memasing ambil peluang balik kampung temasuk acik. Sementelahan anak pun balik bercuti, kecuali Yanie, yg bercuti ...
wah... bestnyer.... wat kat mane tu... kat tingkat 9 erk????
ReplyDeletealamak... sori2.. salah tempat daa.. hehehe.. kat cni nak comment laen.. kui kui kui. kalu nak tgk ikan guppy lawa, g la kat pasar tan jumaat ni.. bukan setakat guppy jer, ikan laen pun ader... heeee
ReplyDeleteYmulia,
ReplyDeletekt pasar tani mana??? murah tak?? hehe..jgn diseruu..
13may
ReplyDelete;p
acik..jom kita deting sabtu ni, nak?
ReplyDeleteyo laahhh..
sebelum saya start deting dengan keje pulak laa..hehehe
tak ado makno eehh...anak solehah ini minggu mahu bawak ibu mithali gi umah sedara sepusat sepusing kt Putraheight...
ReplyDeleteala...ada manyak ari lagi ekspo tuh..tetiap ari sebetu hingga ke tarikh yg dimaklumkan nnt...hehe.
kek mano tu..MAEPS tu..
ReplyDeletedekat tapak pameran MAHA mardi aritu...zino penah pegi tak ? Acik pegi aritu ikut jalan masuk ke hospital serdang....ada signboard panduan terus dari jalan hospital tuh..
ReplyDeletebest tak poie situ cik?
ReplyDeletekalau tak best,takyah la ese poie.
buek ponek yo..;p
hentah...acik pung tk pnah poie laiee..takat nk nengok produk agro le..sesambei beli daging fresh...ikan ..sayur, bebuah smuo tuh..pehtu naik tram free round the area...heheh...
ReplyDelete