Rasa berat badan mang nak naik sekarang ni. Asik fikir nak makan je. Lambat sikit makan dah menggigil rasanya.... kenapa ye..??
Hmmm...kener banyakkan makanan batin ni... haa...jangan otak kunin ye..
Acik kener banyakkan zikirullah... banyakkan lagi puasa....hanya puasa jer salah satu cara paling baik untuk mengurangkan berat badan selain dari berjoging, makan ubat yang memacam, operate buang lemak dll.....
Sekian



ha ah la cik.
ReplyDeletebesok jom pose sesama nak?
insyaAllah..kojut den bangun sahor..huhu..
ReplyDeletetakyah disedut lemak-lemak tu...kekadang berguna jugak. he he he...
ReplyDeletenaik lomak??? ...heheh...
ReplyDeleteyer memang cikgu...klu tk lemak langsung payah gak...kulit ngan tulang je tinggal....
wow!!! best giler... eh eh.. ni punya makanan dah tak serupa orang yang makan tu pulak... tak kan makan telur smpai 3 bijik kot.. dah macam bodybuilder la plak..
ReplyDeleteyes.. that rite!!! amalkan berpuasa sunat selalu... heeee... macam saya... :P
caner aku nak kuwus acik...ada antu joni salu ajak kuar jln2 cr makan. huwaaa!!!
ReplyDeletesalam putera,
ReplyDeleteerr..senornya 2 bijik telor ayam kampung je tau.... tu gambar kedit to yahoo..
sok ader org ajak pose...semangat sikit nih...hehe
Jah,
Antu joni pun dah kembang tuh..
...hahah..
emm. dah lama tak mkn telur separuh masak letak kicap cair... slurppp... mlm ni gak nak buat kat umah..
ReplyDeletedapat telur ayam kampung lak, lagi besh u....berkhasiat.
ReplyDeletetuh tanda acik tgh banyak keroje tuh.. tuh yang nak mamam je kojo.
ReplyDeletearini ngulau je ady..bos tk ada 3 ari...salah guna kemerdekaan. Tuhan balas dah ni...sakit perut..rasa nk guling2 je nih.
ReplyDeleteAchik.. sya makan lagik banyak ari ni sebab makan kat hotel segala macam jenis kuih dan roti jala sampai 3 keping.. baru ada selera makan lepas baik demam. Demam turun 2 kilo .. baik demam naik 4 kilo.. tak leh tahan weh
ReplyDeletebanyaknya makan...:)
ReplyDeletetakper, pastu jogging...
:)
salam sya,
ReplyDeleteyg senangnya bepuasa la sya. Sesekali makan kat Hotel, tk per lah belasah centuh..heheh..
Kalu nengok angka penimbang ni, mang sakit ati je ... bukan nak nyenangkan ati kita...huhu..
Salam anntaj,
tu ler pasal...dah lama tk gi joging ni. Alasan ujan..biler tk ujan, alasan lain lak..hehe
alamak..! ingat nk puasa ari rabu, tpi ada badminton game lak..baru tingat nih..kensel lagik.. itu ler..ader jer alasankan..cehh..