Waktu2 gini, rasa nok gi Edmonton nih...
golek2 kat saleji yg memutih (cam dlm pilem industan tuh)...bia diri diselimuti saleji...dan..dann..dannn..
pehtu ader la sorang profesor ensem yang selamatkan acik ...sbb menyangka acik giler meroyan..
dannn..lalu acik pun bekenalan ngan dia..
hahaha...melalut dah..cukuplah tu..ari jemahat, tk baik merapu... cukup 3x jemahat, acik innalillah nanti..kehkehkeh..
Sekian.
Gambar di impot dari blog ieqa di Edmonton, Canada, siler halalkan makan minum ye ieqa..
Friday, November 14, 2008
Giler Meroyan?
hhhmmmmmhh..ntahlahhh...
Ketepuan dalam minda
tak memungkinkan ilham dtg menjelma
untuk mencatitkan perasaan duka
ntah kenapa tetiber hati rasa hiba
mahu aliran air mata
menitis mengalir tiba2
tanpa punca
tanpa tahu kenapa
hendak becerita
tak tahu pada siapa
kerana mereka akan hanya kata
aku membuang masa
Waktu2 gini, rasa nok gi Edmonton nih...
golek2 kat saleji yg memutih (cam dlm pilem industan tuh)...bia diri diselimuti saleji...dan..dann..dannn..
pehtu ader la sorang profesor ensem yang selamatkan acik ...sbb menyangka acik giler meroyan..
dannn..lalu acik pun bekenalan ngan dia..
hahaha...melalut dah..cukuplah tu..ari jemahat, tk baik merapu... cukup 3x jemahat, acik innalillah nanti..kehkehkeh..
Sekian.
Gambar di impot dari blog ieqa di Edmonton, Canada, siler halalkan makan minum ye ieqa..
Waktu2 gini, rasa nok gi Edmonton nih...
golek2 kat saleji yg memutih (cam dlm pilem industan tuh)...bia diri diselimuti saleji...dan..dann..dannn..
pehtu ader la sorang profesor ensem yang selamatkan acik ...sbb menyangka acik giler meroyan..
dannn..lalu acik pun bekenalan ngan dia..
hahaha...melalut dah..cukuplah tu..ari jemahat, tk baik merapu... cukup 3x jemahat, acik innalillah nanti..kehkehkeh..
Sekian.
Gambar di impot dari blog ieqa di Edmonton, Canada, siler halalkan makan minum ye ieqa..
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Bersahabat Kena Ingat Kita Bukan Sempurna
Dunia sekarang, media sosial sangat memainkan peranan menentukan segalanya. Mudah sungguh tersebar, mudah sungguh berhubung, mudah sungguh...
-
Dalam kegilaan sesetengah masyarakat IT di Facebook, mengambil bahagian dalam kuiz demi kuiz....(I'm not one of them...) acik terseremp...
-
Hmm...teringin bergosip harini... boleykan..boleyy?...boley laa... Acik tengok paper hari ni.. tentang sorang bekas menteri besar kawin d...
-
Sempena Tahun Baru Cina, memasing ambil peluang balik kampung temasuk acik. Sementelahan anak pun balik bercuti, kecuali Yanie, yg bercuti ...
Achik.. banyak2 baca surah Al Insyirah k, take care
ReplyDeleteachik.. jom layan mamma mia jom.. pastu kita makan kat johnny's.. kat mana?.. KAT ALAMANDA POJAAN MALAYA tu ler... nak tak... nak tak?.. hehehhehe
ReplyDeleteah sudah..
ReplyDeletekes berulang la ni ye Cik?
kan saya dah cakap, acik tengok je ikan gapi acik tu..jangan dulikkan yang berkenaan tu..adeihss..
sya,
ReplyDeleteacik ok....cuma cam nak rasa sedih arini...ngengade betui kan..
Tiny,
Belum blh lagi la Tiny... nanti2 la...minggu ni skali lagi anak yg solehah ini akan amek emak kt Putraheight, pehtu antar dia balik kg...BALIK KAMMMPUNGGG...!!! Dan akan singgah di Rantau, Kedai Katak..untuk tmbh koleksi ikan guppyku..pehtu Ahad berkemungkinan acik akan memakai pakaian putih kain putih (bukan kain kapan ye..)...dan membawa sebatang payung hitam...masuk ke Sengkang Estet di Pasir Panjang Podeksen, berlagak ala-ala land owner,menaiki Land Cruiser, mengutip sewa tanah yg entah baper sen mewakili emak acik yg hanya akan bersandar di back seat kereta. (ni ngalahkan tokei tanah kat citer Sutera Maya tuh...)..ceewah..kot2 la pehtu akan dpt komisen cam dlm citer PRamlee tuh..utk menerangkan kegerhanaan bulan acik nih..huhu..
Ungkunor,
Apalah ertinya....mengenang perkara lalu,
yg hanya buat kita pilu
hingga nk makanpun asik lalu
matapun jadik sik nk kuyu
tapi, tu lah yg jadi selalu
tak kira masa tk kira waktu..
sekian.
salam ziarah achik,
ReplyDeleteSaya pernah meroyan dulu and trust me it's very bad.
Salam masnurin,
ReplyDeleteadeiiihh...jauhkanla kener meroyan...memang siksa ya amat...
err...camner leh meroyan tuh? langgar pantang aper?
hahaha kak chah meroyan..heheee
ReplyDeleteemm cam cantik jaa gambau umah tuh, heeeee-puji umah sdiri...
yer..saper lagi nk poji umah sendiri mlainkan diri sendiri....haha
ReplyDelete