Wednesday, November 5, 2008

Hari Kualiti 2008 KPM (04hb November 2008)

Semalam acik menghadirkan diri dalam majlis HK nih menggantikan pegawai2 yang tk dapat hadir. (yg diarahkan pegi smua pegawai...acik je dawai...heheh) Entah aper tah pekdah bawak aku ni...satu jer acik tahu...mesti hambek gambo..tk kiralah gamba aper..hehe
Antara para hadirin, pengetua, gubesar,cikgu cikgi dan kakitangan KPM temasuk bebudak sekolah.
Antara Penerima Anugerah Kualiti kategori aper tah...sekolah cemerlang kot...
Piala yang jadik rebutan..ni yg duk sebelah acik, dari Institut Perguruan Kent, Sabah.
Menang tempat kedua anugerah Pengurusan Kewangan dan Perakaunan ...dapat RM15K you......
Sop ekor lembu yang jadik sebutan..
Hidangan yg mabelles.
Udang lemak ciliapi
Tenggiri dengan kerabu mangga
Sotong Goreng Sumatera
Sayur tumis dengan cendawan (tak jumpapun cendawan...)
Amender nak makan dulu ni..
Heheh...muka bos acik mane leh tk de...
Ni abang cameraman yg jaga kamera sebelah acik duduk...baek jer dia ni...ngkorang kenal tak??? hehhe..
Letih dia layan soklan2 bonus acik.
Bos kami yg sweet2 sour...hehe...Memande Menteri Pelajaran, KSU n TKSU...
Sesajer mengglemerkan En. Shah.
Kumpulan Koir dari Bahagian Pembangunan, KPM Okeh...tu jer laporan hari ini. Acik ingat kok masuk tb....ciput jer biternya...huhu..acik nk peace pun tk sempat... Sekian, tingkatkan kualiti untuk kemajuan pendidikan negara.

6 comments:

  1. wah... bestnyer.... wat kat mane tu... kat tingkat 9 erk???? wah.. makan mesti tak ingat dunia ni.. heeee.. eh, my ex-bos pun ade.. heee.. macam dah makin berisik jer tgk...

    ReplyDelete
  2. idak le...kat MAEPs..serdang tuh...siler rujuk iklan di atas..hehe
    ex boss hang tu dah poyo dh skrg..heheh...sporting per..

    ReplyDelete
  3. Alaaa acik niiii..
    kasik soklan bonus kat kameraman tu bakpe..

    cakap je teruih terang acik nak masuk tivi..mesti dia kasik punya..
    err..sebelum rakaman tu kena edit kat RTM laaa..keh keh keh

    ReplyDelete
  4. cehh...edit nyer pasal la tu..seseken jer gambar masa majlis tu yg dikuarkannya...huhu...tk sempat acik nk dongak gak kamera yg dok ataih paler acik tuh..

    ReplyDelete
  5. ya ka...best tak kemera dia tu acik?...tak mitak pegang rasa cuba ker?..



    mana depa dapat duit buat hadiah sampai ribu riban?...

    ReplyDelete
  6. acik pandang je kelip2....pehtu acik tnya, pinjam boley tk? Dia jwb, bapak aku punya pun aku tkkan bagik kt hang...hahah...(citer rekaan semata..)..tpi klu anak yusup aslam agak2 bagi tk klu nk pinjam..?? hahah...
    Duit pembayar cukai tuh...hehehe..
    peruntukan untuk penggalak peningkatan kualiti dalam pembelajaran...sekolah/jabatan/IPg gak yg pusing2 dapat smua tuh...sama lah cam bagi biasiswa kt cecikgu...bejuta gak habih..:)

    ReplyDelete

Terima kasih atas kunjungan dan komen anda.

Bersahabat Kena Ingat Kita Bukan Sempurna

 Dunia sekarang, media sosial sangat memainkan peranan menentukan segalanya.  Mudah sungguh tersebar, mudah sungguh berhubung, mudah sungguh...