Antara para hadirin, pengetua, gubesar,cikgu cikgi dan kakitangan KPM temasuk bebudak sekolah.
Antara Penerima Anugerah Kualiti kategori aper tah...sekolah cemerlang kot...
Piala yang jadik rebutan..ni yg duk sebelah acik, dari Institut Perguruan Kent, Sabah.
Menang tempat kedua anugerah Pengurusan Kewangan dan Perakaunan ...dapat RM15K you......
Sop ekor lembu yang jadik sebutan..
Hidangan yg mabelles.
Udang lemak ciliapi
Tenggiri dengan kerabu mangga
Sotong Goreng Sumatera
Sayur tumis dengan cendawan (tak jumpapun cendawan...)
Heheh...muka bos acik mane leh tk de...
Letih dia layan soklan2 bonus acik.
Sesajer mengglemerkan En. Shah.
Kumpulan Koir dari Bahagian Pembangunan, KPM
Okeh...tu jer laporan hari ini. Acik ingat kok masuk tb....ciput jer biternya...huhu..acik nk peace pun tk sempat...
Sekian, tingkatkan kualiti untuk kemajuan pendidikan negara.
wah... bestnyer.... wat kat mane tu... kat tingkat 9 erk???? wah.. makan mesti tak ingat dunia ni.. heeee.. eh, my ex-bos pun ade.. heee.. macam dah makin berisik jer tgk...
ReplyDeleteidak le...kat MAEPs..serdang tuh...siler rujuk iklan di atas..hehe
ReplyDeleteex boss hang tu dah poyo dh skrg..heheh...sporting per..
Alaaa acik niiii..
ReplyDeletekasik soklan bonus kat kameraman tu bakpe..
cakap je teruih terang acik nak masuk tivi..mesti dia kasik punya..
err..sebelum rakaman tu kena edit kat RTM laaa..keh keh keh
cehh...edit nyer pasal la tu..seseken jer gambar masa majlis tu yg dikuarkannya...huhu...tk sempat acik nk dongak gak kamera yg dok ataih paler acik tuh..
ReplyDeleteya ka...best tak kemera dia tu acik?...tak mitak pegang rasa cuba ker?..
ReplyDeletemana depa dapat duit buat hadiah sampai ribu riban?...
acik pandang je kelip2....pehtu acik tnya, pinjam boley tk? Dia jwb, bapak aku punya pun aku tkkan bagik kt hang...hahah...(citer rekaan semata..)..tpi klu anak yusup aslam agak2 bagi tk klu nk pinjam..?? hahah...
ReplyDeleteDuit pembayar cukai tuh...hehehe..
peruntukan untuk penggalak peningkatan kualiti dalam pembelajaran...sekolah/jabatan/IPg gak yg pusing2 dapat smua tuh...sama lah cam bagi biasiswa kt cecikgu...bejuta gak habih..:)