Friday, December 5, 2008
Perhimpunan KPM Disember 2008
1hb Disember, perhimpunan bulanan telah diadakan di dataran E12..
Kali ini tidak seperti perhimpunan bulan yang sebelumnya, yang meriah, dan ceria. Tetapi kali ini, masuk2 je kawasan perhimpunan, dah terdengar berkumandang bacaan ayat-ayat suci Al Quran, dan zikir2 memuji Allah dan Rasulnya.
Ye.. menghormati Allahyarham Dato' Hj Razali bin Ismail, Timbalan Menteri Pelajaran 2 yang telah menghembuskan nafas terakhir pada 28hb lepas.
Ucapan dari Setiausaha Sulit arwah banyak menceritakan detik2 akhir bersama beliau dan juga penceritaan tentang segala kebaikan yang
telah dilakukannya sewaktu bernafas lagi.
Allahyarham
Setiausaha sulit Allahyarham Dato' Haji Razali
Ketua Pengarah Pelajaran Malaysia yang menyampaikan ucapan untuk perhimpunan kali ini.
Isteri beliau bercerita, arwah tidak tidur selama 2 malam. Bila ditanya, katanya dia risau amat tentang politik wang dalam negara kita..!!
Hmmm...ader sesapa nk bantah?
Betullah kata Dato' , Politik wang lagi susah dibenteras dibandingkan dengan msalah negara yang lelain.
Moga Allah mencucuri Rahmat ke atas roh beliau.
Sekian.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Bersahabat Kena Ingat Kita Bukan Sempurna
Dunia sekarang, media sosial sangat memainkan peranan menentukan segalanya. Mudah sungguh tersebar, mudah sungguh berhubung, mudah sungguh...
-
Dalam kegilaan sesetengah masyarakat IT di Facebook, mengambil bahagian dalam kuiz demi kuiz....(I'm not one of them...) acik terseremp...
-
Hmm...teringin bergosip harini... boleykan..boleyy?...boley laa... Acik tengok paper hari ni.. tentang sorang bekas menteri besar kawin d...
-
Sempena Tahun Baru Cina, memasing ambil peluang balik kampung temasuk acik. Sementelahan anak pun balik bercuti, kecuali Yanie, yg bercuti ...
gamba acik mano? ko nyurok blakang pentas...hikhikhik
ReplyDeleteacik kan jurugambar tegar...jenis tk hambek gambar sendiri jah weii..heheh..
ReplyDeleteOrg dah pergi... kita kenang yg baik saja dah la.... klau ada yg buruk, jgn la kita pakat tabur2 pulak!
ReplyDeleteya betul..cuma di sini nmpak keperihatinan beliau tentang masalah dunia yg bakal ditinggalkannya ketika itu..ini blh kita yg hidup ni perbaiki sbb beliau tidak sempat..
ReplyDeleteMoralnya, jauhi politik wang.
fuhh..glemer memasing, gambar masuk blog acik..ehehehe
ReplyDeleteal-fatihah..
ReplyDeleteungkunor,
ReplyDeletediorg tu mang dah glemer...acik jer yg gelember.....hahah..
Tiny,
Alhamdulillah .. moga sedekah tu akan sampai kepada Allahyarham...thx.
hehhe hehhe
ReplyDeleteSalam Aidil Adha :)
salam takziah kepada keluarga Allahyarham dan warga kerja KPM..
ReplyDeleteal-fatihah.. amin..
13may,
ReplyDeleteselamat hari raya Eidil Adha jugak...
zino,
terima kasih.
takziah
ReplyDeletehehe kak chah nt mesti lame gak tak update blog ni- cuti raya pnjang...
ReplyDelete[S]itie [B]Um [B]Um,
ReplyDeletetq
Ieqa,
ilham tk mai...biler adap je PC nih, rasa cam tk tau aper nk taip...nnti lah, kumpul skali bebanyak...hehe