Wednesday, December 3, 2008

Besday dan lain-lain

Ni kek coklat yg di jamu kat kami.. buatan tangan Kak Nab okeh...! Acik gakla yg paling banyak kali mengulang.. selebret besday officer nih... Ni lak puding karamel yang telah diubah suai dek kak Nab.. acik la lagi yg paling banyak bedal.. (err..kata nk diet...!) Acik senornya tk suka pembaziran..klu dah tk ada orang makan...acik tk sampai ati klu tk tlg abihkan... Ni tentang bulan.. Malam tadi tunggu bulan senyum..siap duk luar beranda lagi..baring kt Hammock...mengadah langit.. tapi bulan tk clear..sbb awan tebal....mata dia langsung tk nampak.. so, tugas astrologer tk dpt nk di jalankan malam tdi..acik ngantuk sangat....tapi sempat ngumpat sutera maya ngan ungkunor kejap setelah sekian lama tk buat ulasan selari dgn ungkunor. Memasing sibuk oke...

11 comments:

  1. adeiii, ni laa yg saya paling windu kat biasiswa nihs, air tng kak nab mmg xlei tahan, nk2 time sejuk2 lapau camni =)

    ReplyDelete
  2. nnt suh la kak nab pos ke Edmonton gambar kek nih...hahaha..
    ieqa mitok resepi dia..pehtu cuber buat kat sana...mesti sama je rasanya nnt...heheh

    ReplyDelete
  3. cepat la suteramaya tu abih.
    tak larat nak ikot. dah macam pilem industan je skang..hehehe

    semalam nak tgk bulan tapi tak dapek.
    awan tebal..

    ReplyDelete
  4. betula...acik nk temuntah dah..kejap medina jahat..pehtu dah adrian lak jahat..pehtu sok2 ika lak jahat...pehtu agak ehh...karina tu pulak jahat....huhu...nk tebluweak sungguh..tapi tgk gak..diulang sekali lagi...tengok gakk..!!

    ReplyDelete
  5. acik..hahahhaha.. minah ske puding karamel tuh... tak tahan ada plak 'HAk Kerajaan Malaysia' interprame...ahahhaha kira puding karamel tu hak keraajan nyer ker...kuang kuang kuang..

    boleh ker nak order kek cekelat rice tu...cam sedap jer nengok nyer...terlio dah ni acik...nak skettt............

    ReplyDelete
  6. Sungguhla bagai dikata wahai MR...karamel tu mang milik kajaan...uwaaaaaaaaahh...acik tk pasan...da abih acik makan...hahaha..

    ReplyDelete
  7. akakkkkkk... saya dah banyak kali tengok resepi puding... dan ada dua tiga kali terai... tapi satu pun tak berjaya... sakit hati betul...

    Maleh dah...

    ReplyDelete
  8. heheh...anak acik si zirah buat pun jadik..triffle ke aper tah namanya.....baek kau toksah giv up...buat sampai jadikk..

    ReplyDelete
  9. acik MR nyer resipe lagi senang... nanti MR posting resipe dia.. ni akak MR kat wangsa maju yang ajo...
    guna roti ngan tolo jer... ehehhehe

    ReplyDelete
  10. poskan MR..bia kita sesama share aper yg elok kita share kat sini..
    thnks dear..

    ReplyDelete
  11. kat sekolah ada banyak laptop yang cop Hak Kerajaan Malaysia... ko punya lagi best la... puding karamel Hak Kerajaan Malaysia... hahaha!

    ReplyDelete

Terima kasih atas kunjungan dan komen anda.

Bersahabat Kena Ingat Kita Bukan Sempurna

 Dunia sekarang, media sosial sangat memainkan peranan menentukan segalanya.  Mudah sungguh tersebar, mudah sungguh berhubung, mudah sungguh...