Wednesday, December 3, 2008
Besday dan lain-lain
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Bersahabat Kena Ingat Kita Bukan Sempurna
Dunia sekarang, media sosial sangat memainkan peranan menentukan segalanya. Mudah sungguh tersebar, mudah sungguh berhubung, mudah sungguh...
-
Dalam kegilaan sesetengah masyarakat IT di Facebook, mengambil bahagian dalam kuiz demi kuiz....(I'm not one of them...) acik terseremp...
-
Hmm...teringin bergosip harini... boleykan..boleyy?...boley laa... Acik tengok paper hari ni.. tentang sorang bekas menteri besar kawin d...
-
Sempena Tahun Baru Cina, memasing ambil peluang balik kampung temasuk acik. Sementelahan anak pun balik bercuti, kecuali Yanie, yg bercuti ...
adeiii, ni laa yg saya paling windu kat biasiswa nihs, air tng kak nab mmg xlei tahan, nk2 time sejuk2 lapau camni =)
ReplyDeletennt suh la kak nab pos ke Edmonton gambar kek nih...hahaha..
ReplyDeleteieqa mitok resepi dia..pehtu cuber buat kat sana...mesti sama je rasanya nnt...heheh
cepat la suteramaya tu abih.
ReplyDeletetak larat nak ikot. dah macam pilem industan je skang..hehehe
semalam nak tgk bulan tapi tak dapek.
awan tebal..
betula...acik nk temuntah dah..kejap medina jahat..pehtu dah adrian lak jahat..pehtu sok2 ika lak jahat...pehtu agak ehh...karina tu pulak jahat....huhu...nk tebluweak sungguh..tapi tgk gak..diulang sekali lagi...tengok gakk..!!
ReplyDeleteacik..hahahhaha.. minah ske puding karamel tuh... tak tahan ada plak 'HAk Kerajaan Malaysia' interprame...ahahhaha kira puding karamel tu hak keraajan nyer ker...kuang kuang kuang..
ReplyDeleteboleh ker nak order kek cekelat rice tu...cam sedap jer nengok nyer...terlio dah ni acik...nak skettt............
Sungguhla bagai dikata wahai MR...karamel tu mang milik kajaan...uwaaaaaaaaahh...acik tk pasan...da abih acik makan...hahaha..
ReplyDeleteakakkkkkk... saya dah banyak kali tengok resepi puding... dan ada dua tiga kali terai... tapi satu pun tak berjaya... sakit hati betul...
ReplyDeleteMaleh dah...
heheh...anak acik si zirah buat pun jadik..triffle ke aper tah namanya.....baek kau toksah giv up...buat sampai jadikk..
ReplyDeleteacik MR nyer resipe lagi senang... nanti MR posting resipe dia.. ni akak MR kat wangsa maju yang ajo...
ReplyDeleteguna roti ngan tolo jer... ehehhehe
poskan MR..bia kita sesama share aper yg elok kita share kat sini..
ReplyDeletethnks dear..
kat sekolah ada banyak laptop yang cop Hak Kerajaan Malaysia... ko punya lagi best la... puding karamel Hak Kerajaan Malaysia... hahaha!
ReplyDelete