Hari Khamis lepas acik maen boling lagi. Praktis untuk menghadapi pertandingan boling tertutup KISWA ...
Lihatlah kesungguhan bakal2 juara berlatih pada petang tu...
Dah la Di...ngko kan dah menang...tk yah la tedongak2 lagi nengok markah tuh...
Ni Zirah....acik banjer main boling sama...sempena Ulang tahun kelahiran ke 17 dia. Ni jer la mampu nk adiah dia..selain dari doa-doa dari seorang ibu... strike??? Ofcoz la ummi dia lagi banyak strike dari dia. Mana boleh lawan tokei...heheh
Aisayyy...penin kapla dia...mikir cara camner nak strike lagi....Yanie pun join sama... sekali lagi dimaklumkan... mereka tidak akan dapat mengalahkan ummi yang otai ini...
Itu tudung biru punya orang juga moleh kasi kalah sama acik...hahaha...
Lepas maen, kami gi makan kat Rasa ... banjer zirah lagi...bukan senang ummi dia nak ajak makan kat luar..sebab ummi dia pun tk suka gi makan kat luar.. sesekali...ok la...
Ntahla...acik mang klu blh, nk ngelak je makan kat luar nih.. bnyk sgt cerita2 nya yg disebarkan melalui memcm saluran...sms la..email la...blog la...
Idakla bemakna acik tk nak makan kat luar langsung... tpi klu ngan anak2....baekla depa makan air tangan ummi depa.... berkat tuh...hehehe.. (jimat duit senornya..)
Pada Tiny yang amat bermurah hati ajak acik ari jemahat tu, mahapla...ader hal yg nyebabkan acik tk dpt nak join. Harap ngkorang smua enjoy pada malam tuh... dapat acik bayangkan ngkorang tesandar kekenyangan... sementara acik tebaring kebosanan...huhu.. Acik mang dah siap masa tu... tpi tu lah kata orang, kita merancang.. Tuhan menentukan... harap satu hari atau dua hari atau tiga hari nanti..kita akan dpt berjumpa lagi...
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Bersahabat Kena Ingat Kita Bukan Sempurna
Dunia sekarang, media sosial sangat memainkan peranan menentukan segalanya. Mudah sungguh tersebar, mudah sungguh berhubung, mudah sungguh...
-
Dalam kegilaan sesetengah masyarakat IT di Facebook, mengambil bahagian dalam kuiz demi kuiz....(I'm not one of them...) acik terseremp...
-
Hmm...teringin bergosip harini... boleykan..boleyy?...boley laa... Acik tengok paper hari ni.. tentang sorang bekas menteri besar kawin d...
-
Sempena Tahun Baru Cina, memasing ambil peluang balik kampung temasuk acik. Sementelahan anak pun balik bercuti, kecuali Yanie, yg bercuti ...
"dapat acik bayangkan ngkorang tesandar kekenyangan... sementara acik tebaring kebosanan...huhu.."
ReplyDeleteye laa..no komen je laa.. ;p
hahah...mesti best aritu kan....
ReplyDeleteAnis lagi sonok tuh...mak dia pulak mesti 10 minit skali tipon...haha
pun nak jawab..
ReplyDeleteiyo lah.. iyo lah... hehehe...
errr...biler lagi nk pi Joni..mana tau..kener masa...leh join...ajak la acikk lagi..ajakla...huhu..
ReplyDeletemakan tak aJAK!!! heeee.. mane gambar mase tournament??? tu mase latihan jerk...
ReplyDeletetk yah ajakk..terjah je...heheh
ReplyDeletegi tgk kat censmemo.blogspot.com