Monday, December 22, 2008

Cerita hari Jumaat

waahh..lama rasanya tk update.. Hari Jumaat, waktu rehat keluar gi Alamanda. Main boling.. menemankan seseorang yang tk penah main boling... lepas tu gi makan2 kat Rasa...amek nasik campur je..sementara yang lelain tu amek ikan bakar...

Malamnya pegi pasar malam di Presint 2 dengan Shahmah dan zirah. Yani dan kawan-kawannya pulak balik... nk gi tengok wayang...cerita Histeria... huh!!

Anyway, acik belikan jugak makan feberet diorg tuh... buntut ayam, ayam rangka goreng dan laksa. Taim diorg balik, acik dah tk sedar diri...tah dah mimpi sampai ke Edmonton gak ehh..heheh.. Letih tahap otromen gamaknya. Mana tak letih, nengok ragam bebudak ni.

Si zirah majuk sampai tk gi beli pun kuey teow goreng kegemaran dia. Ni mesti bengang bila shahmah tegur dia bio kan ummi bawak barang beberat.... so, acik ni tk sampai ati, balik tu, terus goreng kuey teow sendiri...hmmm...lagi puas makan kan..wlupun tk sedap cam yg jual tu...ke, lagi sedap...hehhe.. Okeh...nk gi kijer dah ni...sambung lenkali.

6 comments:

  1. Salam Acik..

    Abah dah lama tak main bowling..tah skill bola hook tu ada ker tak lgik dah..dulu beli bolapun kat Alamanda tu...

    Acik..

    bestnya makan2 ya..

    ReplyDelete
  2. aritu TIJAH LAWA mengelupor ajak saya main boling kat jusco.
    tapi saya segan sbb saya ni terer unibers kalo bab melongkangkan bola tu..ahakss

    ReplyDelete
  3. abahnajwa,
    acik pun sik masuk longkang je bah..sesekali bola tu teragak langgar botol tu, dilanggarnyer lah..hahah..
    makan2???mang sik kroje makan jer kan..hehhe..
    selagi pewot lapo..slagi tu la sik makannnn je...hahaha..

    ungkunor,
    aperkata kita sesama gi main...tk kira la masuk longkang kita ato longkang ong lain..hahah..
    ala ungkunor, yg penuhkn tompek boling tu adalah org2 yg memasukkan bola dlm longkang la....jgn tatau..smua bebuek tk nmpak je...

    en_me,
    arini tk baper nk koje...demam...
    sayangkan coti...gi kijer gaks..hehe
    idung tesumbat + sakit tekak nih...

    ReplyDelete
  4. laaaa kak chah...mimpi sampai edmonton ke?? patut laa ade jupe iras2 kak chah td, tgh nk wat snowman kat depan umah...hehee..


    huuu lama tak g pasar malam putrajaya, heeee...

    ReplyDelete
  5. ceh...mang tingin nak wat snowman...uwaaaaaaaaaaaaaa...
    pasar malam? sok ada kat presint 2...jom gi dlm mimpi..

    ReplyDelete

Terima kasih atas kunjungan dan komen anda.

Bersahabat Kena Ingat Kita Bukan Sempurna

 Dunia sekarang, media sosial sangat memainkan peranan menentukan segalanya.  Mudah sungguh tersebar, mudah sungguh berhubung, mudah sungguh...