Monday, December 22, 2008

Cerita hari Jumaat

waahh..lama rasanya tk update.. Hari Jumaat, waktu rehat keluar gi Alamanda. Main boling.. menemankan seseorang yang tk penah main boling... lepas tu gi makan2 kat Rasa...amek nasik campur je..sementara yang lelain tu amek ikan bakar...

Malamnya pegi pasar malam di Presint 2 dengan Shahmah dan zirah. Yani dan kawan-kawannya pulak balik... nk gi tengok wayang...cerita Histeria... huh!!

Anyway, acik belikan jugak makan feberet diorg tuh... buntut ayam, ayam rangka goreng dan laksa. Taim diorg balik, acik dah tk sedar diri...tah dah mimpi sampai ke Edmonton gak ehh..heheh.. Letih tahap otromen gamaknya. Mana tak letih, nengok ragam bebudak ni.

Si zirah majuk sampai tk gi beli pun kuey teow goreng kegemaran dia. Ni mesti bengang bila shahmah tegur dia bio kan ummi bawak barang beberat.... so, acik ni tk sampai ati, balik tu, terus goreng kuey teow sendiri...hmmm...lagi puas makan kan..wlupun tk sedap cam yg jual tu...ke, lagi sedap...hehhe.. Okeh...nk gi kijer dah ni...sambung lenkali.

6 comments:

Abahnajwa said...

Salam Acik..

Abah dah lama tak main bowling..tah skill bola hook tu ada ker tak lgik dah..dulu beli bolapun kat Alamanda tu...

Acik..

bestnya makan2 ya..

Ungku Nor said...

aritu TIJAH LAWA mengelupor ajak saya main boling kat jusco.
tapi saya segan sbb saya ni terer unibers kalo bab melongkangkan bola tu..ahakss

en_me said...

oke gilarr keje.. salammmz

lupekanje said...

abahnajwa,
acik pun sik masuk longkang je bah..sesekali bola tu teragak langgar botol tu, dilanggarnyer lah..hahah..
makan2???mang sik kroje makan jer kan..hehhe..
selagi pewot lapo..slagi tu la sik makannnn je...hahaha..

ungkunor,
aperkata kita sesama gi main...tk kira la masuk longkang kita ato longkang ong lain..hahah..
ala ungkunor, yg penuhkn tompek boling tu adalah org2 yg memasukkan bola dlm longkang la....jgn tatau..smua bebuek tk nmpak je...

en_me,
arini tk baper nk koje...demam...
sayangkan coti...gi kijer gaks..hehe
idung tesumbat + sakit tekak nih...

sabiqahAnuar said...

laaaa kak chah...mimpi sampai edmonton ke?? patut laa ade jupe iras2 kak chah td, tgh nk wat snowman kat depan umah...hehee..


huuu lama tak g pasar malam putrajaya, heeee...

lupekanje said...

ceh...mang tingin nak wat snowman...uwaaaaaaaaaaaaaa...
pasar malam? sok ada kat presint 2...jom gi dlm mimpi..

Post a Comment

Terima kasih atas kunjungan dan komen anda.

APAKAH YANG DICARI DALAM HIDUP YANG SINGKAT INI? HARTA? PANGKAT? KASIH SAYANG MANUSIA?

Blogging Community, Blogosphere, Free Blog Submissions, Blog Directory, Article Submissions, Blog Traffic

Setiap yang bermula, akan berakhir...
Setiap yang baru akan menjadi lama...
Setiap yang bertemu akan berpisah...
Kalau sudah begitu, apa gunanya kita mulakan...
kalau sudah begitu, apa gunanya kita memiliki yang baru..
kalau sudah begitu, apa perlunya kita bertemu...
Jika yang bermula, akan ada akhirnya...
Jika yang baru, akan menjadi lama sudahnya..
Jika yang bertemu, akan terpisah juga penghujungnya
yang entah di mana dan bila..
Detik permulaan, ketentuan Tuhan...
Detik pengakhiran, Takdirnya Tuhan..
Yang baru, Tuhan yang jadikan
Kelakkan usang, fitrahnya begitu..
Pertemuan, adalah keizinan Allah
Perpisahan jua... adalah ketetapan Allah
Siapalah kita.. hanya hamba...
yang tidak berdaya...
cuma merancang,
tapi selalu pincang,
cuma berakal,
kekadang hilang akal,
cuma berusaha
tanpaNya kita tk berdaya.
-KC-