Tuesday, December 16, 2008

The Best

hidup ni penuh adventure...enjoy it babeh...

10 comments:

  1. ha ah.
    saya baru jer balik dari 'adventure' giler-giler kat sg congkak, TINY bawak..lalalala ;p

    ReplyDelete
  2. en-me,
    yer..yer..

    Tiny,
    jom camping...

    Ungkunor,
    Tak ajak pung...tekulat2 jer tgk pewot anjib...hahah..

    ReplyDelete
  3. ya betul tepat sekali, teringat wordings ni masa time sek dulu l/kurang "you can have ones company's even in silent", tah betul ketidak tu lupa dah kata2 exact nya tapi makna nya cam tu lah, cam walaupun kita dok berdua tang2 mana dgn best friend kita, tak cakap pun dah cukup besar makna sbb kita rasa kita ada teman, kita rasa selamat, rasa tenteram dan tak rasa kesaorangan, gitulah yg kteh paham heheh...

    lagi 1, better have few quality friends than many in quantity.. cam gitu2 lah kot kata2nya, tapi banyak kawan pun apa salahnya kan...

    ReplyDelete
  4. huhu..mendalam sungguh maknanya tuh kak teh...tapi saya ada gak kawan yang berkualiti cam kteh...lap u...heheh..

    ReplyDelete
  5. Tk ada la...masalah tepu ilham je...hehhe..otak tk leh nk mikir..

    ReplyDelete
  6. tapi kan cen tu kata2 je, not nessasary 100% true, kwn banyak2 pun ok jugak dpt luas sirarurrahim merata2. okeh.. I lap U too, insyaallah will always lap U heheh

    ReplyDelete
  7. wahh..syahdu...mekasey kteh kerana sudi menyayangiku..

    ReplyDelete

Terima kasih atas kunjungan dan komen anda.

Bersahabat Kena Ingat Kita Bukan Sempurna

 Dunia sekarang, media sosial sangat memainkan peranan menentukan segalanya.  Mudah sungguh tersebar, mudah sungguh berhubung, mudah sungguh...