Thursday, December 11, 2008

I love Data

Asik data....data.....data.... tapi kalu sistem update tentu tak ada masalah dengan data kannnn. Gambar tiada kaitan dengan N3











Mintak la data apa pun komfem dapat bagi... Lagi satu, Perlukan sistem yang friendly user senang nak tarik data walau apa yang diminta aku still tk rasa current sistem ni mesra pengguna sebaliknya... payah dan sungguh memayahkan.

Memang tk nak salahkan pihak yang meminta data.. yelahhh... kejap nakkan data cikgu di luar negara kejap nakkan data cikgu sekolah menengah kejap nak data cikgu ikut bangsa kejap nak data cikgu yang gi luar negara yg tk bebalik kejap nak data cikgu yang dalam tanggungan kejap nak data cikgu yang dah tamat bajar kejap nak data cikgu yang amek master kejap nak data cikgu yang amek pHd kejap nak data cikgu ikut negeri kejap nak data cikgu yang dah kawin kejap nak data cikgu yang belum kawin.. aaaaaaaargggggggggggggghhh...

Cik AB... acik tk marah kat cik AB ...hehhe Hari tu mang memula rasa nak jadi kerani data je. Tapi biler dah tk leh nak provide data yang diperlukan, acik serender la...hehehe..cakap jer tk srupa bikin kannn..

Kalu nak klentong...mang kejap jer acik leh buat. Tapi acik ni jenis luruih bendul...biler data tk lengkap, acik mesti nak kener bukak fail smula.. tu yang jadik lambat kijer...sampai petang buat mender tu je laaaaaaaaa...

kejer lain tk dpt nak siapkan.... tensennnnnnnnnnnnn...mana tk tensen... ingatkan masa bos tak ada ni lah acik leh siapkan smua surat2 klulusan tuh...leh update sistem untuk cikgu yang belum di rekodkan... (kenkononla tu..bnyk masa buang buat kije lain kann kan kann...kutuk diri sendiri!!) tapiiii.... baru nak buat....dah pegawai ni mintak data ni pegawai tu mintak data tu... pegawai nunnnnn mintak data nuuuunn... Okeh...moral of the story...










I will do my best. I'm not goin to waste any of my time anymore. I will update and complete all the recent and previous Datas ..if possible..

9 comments:

  1. sapa lah dok dera anak buah den ni??? cari data pun keje jugak pa? jawab tipon pun kena jugak??? ha ha

    ReplyDelete
  2. acik perlukan pertolongan ke?
    saya tengah pree nih..betuuulll..;p

    ReplyDelete
  3. lyn,
    simpati tu amat diperlukan..heheh..
    tak per ..lepas ni acik berazam perbaiki data acik...

    ungkunor,
    hanya diri sendiri je blh settle kan..huhu.. frust nih..

    ReplyDelete
  4. acik.. bagus.. jng cepat mengalah..do ur best

    ReplyDelete
  5. hehe kak chah, igt pengalaman manis kat kpm dolu2 duk kick in data..hehee

    ReplyDelete
  6. aishifa,
    thank u aishifa...I will..heheh...

    ieqa,
    meh la balik tulun akak key in data....huhu..

    ReplyDelete
  7. cen,
    kelentong je data tu, bukan depa tau hehe...

    ReplyDelete
  8. kteh,
    itu lah yang berlaku....HAHAHAHA...(den golak bosa ni ha...)

    ReplyDelete
  9. kena update baik baik data tu.. kalau tak memang kelamkabut bila di perlukan...

    zino pun tengah bengang ni dengan sorang mamat kat opis tu tak tau jaga data.. lain yg di suruh lain yg di buat nya..

    ReplyDelete

Terima kasih atas kunjungan dan komen anda.

Bersahabat Kena Ingat Kita Bukan Sempurna

 Dunia sekarang, media sosial sangat memainkan peranan menentukan segalanya.  Mudah sungguh tersebar, mudah sungguh berhubung, mudah sungguh...