Tuesday, September 1, 2009

semakin dekat

Semakin Syawal mendekat...semakin kepiluan mencengkam di hati. Boleh tak kalu 'skip' kan je bulan Syawal nih??? huhu....

13 comments:

sharamli said...

acik nak skip ke nak pjgkan ramadan?

lupekanje said...

sharamli,
skip je....buley ke...? huhu..

kakpah said...

kau buek ramadhan dua bulan la cik atau pun zulkaedah dua bulan. Tak yah tompuh syawal. Jangan borayo..

lupekanje said...

kakPah..
cissss....berasap nyer idea..

Tijah said...

den pun maleh nak rayo. apo2 pun x buek laie ni. boli baju pun tak. hahahaha

lyn said...

lahai acikkk

nak skip syawal bukannya jalan penyelesaiannya, apa kata ubah sket suasana syawal tuh. sy pun sedeyyyyy gak tau, apa pun kena gak tempuh ngan hati yg sayu ... pilu ... sedeyyyyyyyyynya...

lupekanje said...

Tijah,
samo la kito...langsung tadak mood nih.



lyn,
Memang tu bukan jalan pnyelesaian..
nak ubah caner??? huhu...
Klu tahun2 seblm ni...masih leh kontrol... tpi tup2 tawon ni bru sedar...tarikhnya ittew...

MY HEART said...

Acik,

Nak skipkan Syawal?? Uwaa............

Kak Nora said...

Acik, jangan ikut perasaan. Sedih saya tenok si 'labu' muka kesihan...

yuyee cap limau said...

tu la cik..sedih gak nak meninggalkan ramadhan
tak taula taun depan dapat lagi tak menyambut ramadhan..semoga kita dipanjangkan umur lagi..

lupekanje said...

my heart,
klu boley???



kak nora,
hehe..labu ittew...memang kesian..



yuyee,
yuppp..Ramadhan yang dikasihi...

MY HEART said...

Acik,

tamo..tamo... moleh???

lupekanje said...

my heart..
haha...tepaksa la bagi laluan..

Post a Comment

Terima kasih atas kunjungan dan komen anda.

APAKAH YANG DICARI DALAM HIDUP YANG SINGKAT INI? HARTA? PANGKAT? KASIH SAYANG MANUSIA?

Blogging Community, Blogosphere, Free Blog Submissions, Blog Directory, Article Submissions, Blog Traffic

Setiap yang bermula, akan berakhir...
Setiap yang baru akan menjadi lama...
Setiap yang bertemu akan berpisah...
Kalau sudah begitu, apa gunanya kita mulakan...
kalau sudah begitu, apa gunanya kita memiliki yang baru..
kalau sudah begitu, apa perlunya kita bertemu...
Jika yang bermula, akan ada akhirnya...
Jika yang baru, akan menjadi lama sudahnya..
Jika yang bertemu, akan terpisah juga penghujungnya
yang entah di mana dan bila..
Detik permulaan, ketentuan Tuhan...
Detik pengakhiran, Takdirnya Tuhan..
Yang baru, Tuhan yang jadikan
Kelakkan usang, fitrahnya begitu..
Pertemuan, adalah keizinan Allah
Perpisahan jua... adalah ketetapan Allah
Siapalah kita.. hanya hamba...
yang tidak berdaya...
cuma merancang,
tapi selalu pincang,
cuma berakal,
kekadang hilang akal,
cuma berusaha
tanpaNya kita tk berdaya.
-KC-