Tuesday, September 22, 2009

Tentang Aku...

Acik ni sorang yang garang...tk baper nk tunjuk suka kat bebudak. Bagaimanapun, ada beberapa jenis bebudak yang blh ubah sikap acik, dari garang...kepada penyayang.. 1. Budak yang pandai amek ati acik... cam kat opis tu, anak si Hazreen... Aina...umur dia dalam lingkungan 3 tawon kot. Acik marah dia...sergah2 dia...takut2kan dia dgn bunyi gimau....auumm..auumm.. (keji giler acik ni kan..!!.) ..tapi satu hari tu.... dia datang kat acik.. dia kata, "I am sorry.." 2. Budak yang cam dalam video clip kat bawah nih... bila kita marah, dia buat kita ketawa dan tk jadik nak marah dah..... Bukan orang lain pun...budak ni pangkat cucu sedara ngan acik... Salu acik bgitau knkwan dan kat blog ni pun ada... bahawa acik sok sok, tk mo lah jadi bibik, jaga cucu duk umah anak. BIa acik duk umah orang tua2 je...ramai knkwan pun. Tapi kalu cucu acik tu cam budak tecit nih...acik rela gi temankan dia memain...huhu... cam tk pecaya aku cakap camni...kannnz..

8 comments:

  1. garang2 sayang gitu...tak per kannz..

    ReplyDelete
  2. acik...prinsip acik ngan ibu sha tuh hampir same...sbb dia kata, "kalau nenek je bela budak2, nanti besok dia tak reti nak dgr cakap mak ayah dia."

    tp ntahlah...sha nieh slalu ngan nenek gak...hehehe...

    maybe...sha ada sikap kecairan seperti budak dalam video acik nieh....ehhehe...

    i'M soryy!:P

    (perasannye komen nieh...hihi...)

    ReplyDelete
  3. hehehe...
    acik garang??
    kalo tgk saya mesti acik x garang2 dah...sebab saya kiut...

    wakakakaka...matikla stetmen perasan

    ReplyDelete
  4. sha,
    ada betulnya tu..elok setiap anak dibela dik mak ayah sendiri...jgn bgi duk ngan nenek...nnt ada risks..I said risks means akan banyak risiko nyer dri pelbagai sudut... bcakap bdasar pengalaman nih..

    sha cam budat tecit tuh? hehe...jgn jadik cam anakku sazali sudeeeeh..
    dia pandai amek ati bapak dia...tpi...aper dah jadik???

    ReplyDelete
  5. Ms Lilies,
    Kiut?? hehehe.... meh sini acik cobit sikit...!

    ReplyDelete
  6. mulo2 nak ajak faris poi borayo rumah acik. Tak jadiklah nampak e..

    Cik, bagi alamat rumah kau cik. nak hantar kad ni. email ek..

    ReplyDelete
  7. kpahh...alahai...
    faris nyer pasei...tk per la...heheh..
    nk antar kad jemputan ye...nnti ya buk!

    ReplyDelete

Terima kasih atas kunjungan dan komen anda.

Bersahabat Kena Ingat Kita Bukan Sempurna

 Dunia sekarang, media sosial sangat memainkan peranan menentukan segalanya.  Mudah sungguh tersebar, mudah sungguh berhubung, mudah sungguh...