Memori yang kembali
memori yang tidak pernah pergi
memori yang buat aku mengenepi
menanyakan diri di mana letaknya hati
di mana letaknya sanubari
di mana ada erti sebuah perkenalan ini
satu perhubungan tidak bertali untuk disambung lagi...
apakah akan terus begini
penghujung yang sepi
semakin menjauh kini...
lalu.............. aku meratap sendiri
kerana aku tidak dapat menghindari
dari menjadi penulis lagi..dan lagi...dan lagi....
bagaimana aku dapat menjadi perindu yang tidak berbunyi
bagaimana aku dapat menjadi talian menghibur sunyi.
KC
kemalasan mengapdet...
Acik...moh shopping rayer kat tepi bahagian Pinjamna Perumahan moh... Ryn tunggu acik banjer tudung ahaks!
ReplyDeletelaaa....eryn..acik gi Maybank tdik..bank in duit loteri sejota tuh...wakakakaaa..
ReplyDeletetk koser nak gik situ...kang leburrr duit waa..misti ramai kannz..