Monday, September 28, 2009
Jamuan hari raya KPM 2009
Baru lepas menghadiri jamuan hari raya KPM 2009.
Acik tk makan yang lain..kcuali ni... tk reti nk jemu ke makan satey?heheh...beshh..
acik senornya da kenyang....kan lepas belasah 6-7 ketul ktupat pulut yang cik ida bawak kat opis sebelum turun ke dataran di mana jamuan hari raya di adakan...
Jadi...napesu makan dah jadi kureng... nyesalkann..heheh..
Tengok orang berpusu-pusu camni, lagi la ilang selera nak makan...dengar kabo, memacam jenis makanan yang ada...western ke... east Asia ke..Malaysia food ke...smua adooo...
Tak koser den nak berebut2 berasap dan berasak2 tuh..huhu..
Walopun ada hidangan kambing bakar yang menyelerakan ni... tgk...vvip pun kener beratur tunggu giliran nak dptkan habuan kamben bakar...!
Nyumm...yummm... collegue acik yg bebenar berjaya melaparkan perut diorg..lalu menikmati makanan sepenuh rasa.
Pemotong kamben yang begitu berhempas pulas...beberapa hekor kamben telah menjadi mangsa mereka.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Bersahabat Kena Ingat Kita Bukan Sempurna
Dunia sekarang, media sosial sangat memainkan peranan menentukan segalanya. Mudah sungguh tersebar, mudah sungguh berhubung, mudah sungguh...
-
Dalam kegilaan sesetengah masyarakat IT di Facebook, mengambil bahagian dalam kuiz demi kuiz....(I'm not one of them...) acik terseremp...
-
Hmm...teringin bergosip harini... boleykan..boleyy?...boley laa... Acik tengok paper hari ni.. tentang sorang bekas menteri besar kawin d...
-
Sempena Tahun Baru Cina, memasing ambil peluang balik kampung temasuk acik. Sementelahan anak pun balik bercuti, kecuali Yanie, yg bercuti ...

nak kambing gak! nak kambing gak! (tak malu tul...macamlah org ajak:p)
ReplyDeletekenapa ramai sangat ye?
staff ke guests cik?
ader migraine kalu...jgn makan kamben....nnt memalam, bisa mengembeekkkk...hehehe
ReplyDeleteacik sindri takut nk makan kamben...sbb pnah rsa pitam selepas melantak steak kamben..tpi acik bukan pengidap migraine pung...
acik sengaja nak kasik tipah leleh air liur jek kan tgk gambo satay tu?!?! huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
ReplyDeletebila acik nak belanja makan satay ni hehe
ReplyDeletetipah,
ReplyDeletemaafkan acik...bukan acik sengaja..tpi acik tepaksa...arini tipah makan bebanyak hoccay...!
zino,
aha..boley...bila mawu? kiter serang satey samuri ke...memana ke..*err..aritu satey samuri idak baper menyengat. Sedap lagi satey yg kami tempah masa raya kat kampung aritu.
kat mna2 umh trbuka msti ada sate...tp pot nilah pling rmai...berasak2..sya jarang p...kalu tgk berebutlah..rsa smcm je...hehehe...
ReplyDeleteBessssnya .......
ReplyDeleteinna ab,
ReplyDeletekannn??? cam ilang slera klu da brebut2 nih..
kak nora..
yg mana satu yg bess tuh? heheh
Tengah menunggu jemputan umah terbuka acik ...lalalala....
ReplyDeleteerrkk....meh la datang....hari2 terbuka nih...
ReplyDeleteE pong dpt mkn sikit jer..ingat kan nak tapau..sekali tgk baper ramai ler org dlm ini laman...E tak jdi amek lak pulak..teringat juger pd anak2x yatim n org miskin yg tak dapek nak meraso sumer nieh..insap.insap.insap.
ReplyDeleteMy Name Is E,