Monday, September 28, 2009

Jamuan hari raya KPM 2009

Baru lepas menghadiri jamuan hari raya KPM 2009. Acik tk makan yang lain..kcuali ni... tk reti nk jemu ke makan satey?heheh...beshh.. acik senornya da kenyang....kan lepas belasah 6-7 ketul ktupat pulut yang cik ida bawak kat opis sebelum turun ke dataran di mana jamuan hari raya di adakan... Jadi...napesu makan dah jadi kureng... nyesalkann..heheh.. Tengok orang berpusu-pusu camni, lagi la ilang selera nak makan...dengar kabo, memacam jenis makanan yang ada...western ke... east Asia ke..Malaysia food ke...smua adooo... Tak koser den nak berebut2 berasap dan berasak2 tuh..huhu.. Walopun ada hidangan kambing bakar yang menyelerakan ni... tgk...vvip pun kener beratur tunggu giliran nak dptkan habuan kamben bakar...! Nyumm...yummm... collegue acik yg bebenar berjaya melaparkan perut diorg..lalu menikmati makanan sepenuh rasa. Pemotong kamben yang begitu berhempas pulas...beberapa hekor kamben telah menjadi mangsa mereka.
Ni...si June dan Nat menunggu giliran nak makan char kuey teow panass.....huhu... bopoluh2 kauuu....hehehe...acik golak yo tgk kesungguhan diorg nak makan..
Jamuan raya kali ni tk sempat bergambar dengan Mamak menteri Pelajaran..sbb kawasan jamuan terlalu luas...tk tercapai oleh kaki nak melangkah ke kanopi menteri....
So...konklusyennyer...acik gi just nk gi amek gambo yo..huhu...ghugiii..ghugiiii... Sekian.

11 comments:

cHeRyNa PiReS said...

nak kambing gak! nak kambing gak! (tak malu tul...macamlah org ajak:p)

kenapa ramai sangat ye?
staff ke guests cik?

lupekanje said...

ader migraine kalu...jgn makan kamben....nnt memalam, bisa mengembeekkkk...hehehe

acik sindri takut nk makan kamben...sbb pnah rsa pitam selepas melantak steak kamben..tpi acik bukan pengidap migraine pung...

tipahvogue said...

acik sengaja nak kasik tipah leleh air liur jek kan tgk gambo satay tu?!?! huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

zino said...

bila acik nak belanja makan satay ni hehe

lupekanje said...

tipah,
maafkan acik...bukan acik sengaja..tpi acik tepaksa...arini tipah makan bebanyak hoccay...!




zino,
aha..boley...bila mawu? kiter serang satey samuri ke...memana ke..*err..aritu satey samuri idak baper menyengat. Sedap lagi satey yg kami tempah masa raya kat kampung aritu.

INNA AB said...

kat mna2 umh trbuka msti ada sate...tp pot nilah pling rmai...berasak2..sya jarang p...kalu tgk berebutlah..rsa smcm je...hehehe...

Kak Nora said...

Bessssnya .......

lupekanje said...

inna ab,
kannn??? cam ilang slera klu da brebut2 nih..


kak nora..
yg mana satu yg bess tuh? heheh

MY HEART said...

Tengah menunggu jemputan umah terbuka acik ...lalalala....

lupekanje said...

errkk....meh la datang....hari2 terbuka nih...

my name is E said...

E pong dpt mkn sikit jer..ingat kan nak tapau..sekali tgk baper ramai ler org dlm ini laman...E tak jdi amek lak pulak..teringat juger pd anak2x yatim n org miskin yg tak dapek nak meraso sumer nieh..insap.insap.insap.

My Name Is E,

Post a Comment

Terima kasih atas kunjungan dan komen anda.

APAKAH YANG DICARI DALAM HIDUP YANG SINGKAT INI? HARTA? PANGKAT? KASIH SAYANG MANUSIA?

Blogging Community, Blogosphere, Free Blog Submissions, Blog Directory, Article Submissions, Blog Traffic

Setiap yang bermula, akan berakhir...
Setiap yang baru akan menjadi lama...
Setiap yang bertemu akan berpisah...
Kalau sudah begitu, apa gunanya kita mulakan...
kalau sudah begitu, apa gunanya kita memiliki yang baru..
kalau sudah begitu, apa perlunya kita bertemu...
Jika yang bermula, akan ada akhirnya...
Jika yang baru, akan menjadi lama sudahnya..
Jika yang bertemu, akan terpisah juga penghujungnya
yang entah di mana dan bila..
Detik permulaan, ketentuan Tuhan...
Detik pengakhiran, Takdirnya Tuhan..
Yang baru, Tuhan yang jadikan
Kelakkan usang, fitrahnya begitu..
Pertemuan, adalah keizinan Allah
Perpisahan jua... adalah ketetapan Allah
Siapalah kita.. hanya hamba...
yang tidak berdaya...
cuma merancang,
tapi selalu pincang,
cuma berakal,
kekadang hilang akal,
cuma berusaha
tanpaNya kita tk berdaya.
-KC-