Akhirnya, penderitaanku berakhir....
Aku mang sanggup tk berhari rayer 2 tawon .....demi memiliki hatimu....
Kini idupku ceria semula....tanpa keluhan duka nestapa lagik..
Alhamdulillah...Tuhan telah merezekikan aku..... hingga bertemu jodoh denganmu...
Aku janji...Kita akan bersama, sepanjang hayatmu.... Aku tk akan mendua ato meniga ato mengempatkanmu....
Kasihku setia langsung tidak berbelah bagik....
Walopun orang lain dah lama memiliki kekasih seperti mu.... aku amat rasa bertuah...krn aku juga dpt hidup besamamu akhirnya seperti owang len..
ni krn aku tk sesabar.... utk dptkan abang gumuk yang lain yang memerlukan aku menanti dan menanti..huhu..
Oooohh.... Abangg LG ku sayanggg........... aku sanggop membatalkan appointment buker poser ku di Pizza Hut bersama kawan2 se opisku.... demi kluar mencarimu.....lautan manusia sanggup ku renangi....
Dan kini...kau telah menjadi milikkuuuuu......
Abang LG....aku yang ponyer.... bukan Ahmad Albab yg punyaaaaaaaaaaaan...eheheh..
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

Sian aku kan...dulu aku setia pada abang A yg gumuk tuh..tpi abang A telah menemui ajalnya... aku tepaksa menyemadikan abang A dengan penuh kehormatan di bilik stor yg damai itu.
Dah banyak abang A berjasa pada aku dan kuarge ku... akhirnya, aku tepaksa melepaskan abang A pergi walopun tanpa rela... Salam pepisahan Abang A....trima kasih atas jasamu dari tawon 2000 hingga ke detik terakhirmu 2 hari lepas. Sesungguhnya perpisahan ini adalah pepisahan tanpa relaku... 2 hari.....aku tdo mendengkur.... dengan lenanya....sbb tiada yang menemani aku untuk berjaga terus seperti hari2 ku yang lalu.
err...aper aku merapek ni... dah la...nak buka poser dah.nak gi bancuh air sat...
heheh..gumbira bangat...terima kasih ya Allah...atas keizinanmu utk aku memiliki mender nih.
Tima kasih jua pd Erin n Eddie Roseqa dua badik, yg menemankan aku merisik dan meminang kekasih ku ini....hingga akhirnya kami bersatu.....hehhe... lap uol.
selamat aidilfitri maaf zahir bathin dari me dikejauhannns wat akak ah lupekanje ittewww
ReplyDeletefuyooo. melokek dopan tiwi yo la rayo ni nampak eh cik oiii
ReplyDeleteacik, salam lebaran dan maaf zahir batin buatmu sefamili...
ReplyDeletejgn hanya mengadap abg LG ajer dihariraya...
en_me,
ReplyDeleteslamat hari raya dan maafkan segala ketersilapan kata dan laku acik seandai ada....
Tijah,
tk do makno eh tijah...err..bkn tiwi.. monitor PC jer..heheh
SMM,
salam Eidul Fitri jua buat SMM dan kluarge...maaf zahir dan bathin ats kekasaran bahasa dan ketandusan budipekerti.
abang LG akan acik tinggalkan sendirian sepanjang raya.
lagikpun kt kampung tadek access internet...huhu..
Best lah cik dah ado yang cantik nipih camtu. Skang ni dah tak banyak lai kek kodai yang godabak tu.
ReplyDeleteEee.. bilolah TV rumh kpah ni nak rosak agak e.
salam kpah..
ReplyDeletemonitor yg paling muwah dan kecit tu kpah...
acik pn dah taget nk beli tv flat skrin yg kocit nnt..tak yah la boli yg sebosar bilik dhohh...mati idup balikpun acik tk mamfu.
Sabda Rasulullah s.a.w:
ReplyDeleteMaksudnya: ” Bagi orang yang berpuasa ada dua kegembiraan. Pertama, kegembiraan ketika berbuka (atau hariraya) dan kedua, kegembiraan ketika bertemu dengan Tuhannya kelak”. Hadis riwayat Imam Bukhari dan Muslim.
Selamat menyambut hari raya Aidil Fitri dari saya,andai kata tersilap bahasa,maaf dipinta ye..hu3
Harap boleh tukar link…..lepas nie…(add la saya)
Kacak dan teguh lah Abang LG Acik. Jaga dia baik-baik tau!
ReplyDeleteSelamat Hari Raya Acik dan keluarga.Maaf Zahir Batin. Hati-hati memandu bila balik kampung.
samer2x jelar acik oi..sllu2x ler bagi mkn yg sedap2x kat abg LG tueh yer...iyer dah ler kurus bebenor..takut plak E nengok nyer..hehehehe
ReplyDeleteMy Name Is E.
tk per E...acik pung kuwos..nnt camne nk hangkat abg LG tu klu dia gumuks...cukupla abg gumuks yg dulu2 menyiksa acik...hehhe..
ReplyDelete