Saturday, September 19, 2009
Siaran langsung: Siri Balik Kampung -3
Schedule entry.
Taim ni acikmesti tengah bz mesin rumput kat kg...pehtu tulun masak..dan tulun makan..err... malam la..
pehtu.
Yanie akhirnya balik sesama..tk jadik naik komuter...memikirkan risiko yg tepaksa dia hadapi klu balik sendiri.
kul 10.30 bru begerak dari Ptjya...setelah mendapat bingkisan yg di kirim oleh Cikgu Ely...
muaaaahhhs....tima kasih bebanyak... kuih raya yang amat diperlukan utk hari raya ini....hehhe...
nanti acik dload gamba....ni tk sempat....masa naip ni....tekocoh2 nak begerak balik.... mesti jalan dah jem ....huhu..
entah sempat entah tidak nak serbis keter ni...
Acik bawak balik aper tau??? Pancing.... kot2 la sempat gi mancing...hehheheh...
Ok..esok hari raya... schedule entry da siap..
Selamat behempas pulas la kenkawannnn ye...
kalu men mercun tu..hati2....... err...ditujukan khas pada org yang menulis entry ni...wakakkaka... buang tebiat betui aku...
selamat masak memasak....
Sekian untuk hari ini..
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Bersahabat Kena Ingat Kita Bukan Sempurna
Dunia sekarang, media sosial sangat memainkan peranan menentukan segalanya. Mudah sungguh tersebar, mudah sungguh berhubung, mudah sungguh...
-
Dalam kegilaan sesetengah masyarakat IT di Facebook, mengambil bahagian dalam kuiz demi kuiz....(I'm not one of them...) acik terseremp...
-
Hmm...teringin bergosip harini... boleykan..boleyy?...boley laa... Acik tengok paper hari ni.. tentang sorang bekas menteri besar kawin d...
-
Sempena Tahun Baru Cina, memasing ambil peluang balik kampung temasuk acik. Sementelahan anak pun balik bercuti, kecuali Yanie, yg bercuti ...
selamat balik kampong... jemput le singgah ghumah den..
ReplyDeleteSelamat Hari Raya.... salah silap maaf jua dipinta.....
ReplyDeletesalam syawal buat semua..
ReplyDelete