tetiber rsa sahdu...
mahapkanlah acik, selama kito beblog kek sini ... acik sodar..sapo acik...
salu nyusahkan idup owang... salu buek org tekelujat..buat orang marah..buat org tesinggung..buat orang gayat... buat orang menyampah ke...
walo apo pun kesalahan acik yg dah acik buek kat ngkorang... bia la acik ngaku salah yo...


acik server kekurangan...tak kayo reter... tpi kaya rasa....
raso marah..
raso sayang..
raso sodih..
raso gumbira..
nak kato kayo budi..tkndo..
body yo ando..
tu pun dah goheeee..errr..
dah tu..dahh.. senornya, tu lah dio..sobab ehh...acik nk mintak mahap sesemuo tu yo..dosa acik kat ngkowang..dri awal hingga terkini dan akan dtg... (past, present and future tense...) okeh.
Memaso rayo ni lah acik nk mintak mahappun...klu tk rayo...raso cam tk opisyel lak...(adoo lak kannnz..)
SELAMAT HARI RAYA UNTUK SEMUA KAWAN-KAWAN DAN PENGUNJUNG
lupekanje.blogspot.com

Kad untuk semua...dari acik.
Moral of the story;
Kesalahan bukan sengaja
Kelukaan tetap dirasa
sayang masih ada
persaudaraan kekal selama
walauku tau, lukaku dan lukamu tetap ada...
entah apa2..
lupekan sahaja
anggap kita tak pernah bergurau senda
berkenal mesra
dan bertegur sapa
barulah tenang jiwa dan raga.
(err..boleh ke centu?? )
salam aidil fitri...
ReplyDeletesementara nak tunggu gi semayang raya ni... sedap gak makan tart nanas
selamat hari raya maaf zahir batin... segala kesalahan dah di maafkan.. (sebenarnya tak ada apa pun..)
ReplyDeletejemput datang ke rumah..
Selamat Hari Raya Aidilfitri dan Selamat Bercuti dari IMCurtain.
ReplyDeletep/s: We would like to invite all bloggers to join our blogging community which can helps you getting more visitors to your blogs. It's totally free! Social Blogger Community
salam aidilfitri maaf zahir bathin dr me dikejauhannns wat akak ala lupakanjerr ittteww ..
ReplyDeleteShifu,
ReplyDeletesalam aidil fitri shifu..suka tart nenas ye...heheh
zino,
mekasih...mungkin ada tejentik hati...tanpa kita sedari...elokla zino da mahapkan..hehe..
IMcurtain..
dah join da...adeiih..
En_me...
hehehe....nak laa duwitt rayer
Acik
ReplyDeleteSelamat hari rayo yo.. maaf zahir & batin.. kuih rayo utk den ado tak??
iina,
ReplyDeleteado ni ha..lomang..hehhe...copekla dtg..
sha membaca dengan bunyi2 loghat itu sekali:)
ReplyDeleterasa macam kat kampung plak...ehehe..
tp bila part i'm sorry tuh...tiba2 rasa macam raja lawak...dah kuar bunyi kelantan (eh, tp sha org n9 tau!)
selamat hari raya ye acik...
maaf zahir batin:)
salam kenal sha....
ReplyDeleteiyo lah... part I'm sorry tu kan ke cut n paste je...tepakso lah jadik raja lawak gitu..
hooohhh...jangan minat dia sudahlah...tak sanggup!:P
ReplyDeletesha dah link anda juga! tak sabar nak tgk posting pasnieh:)
pewot msih penuh ketupat dan lemang...nyebabkan ilham tesangkut di anak tekak..wakakkaa...nnt acik pos n3 baru...tk mlm ni..esok..
ReplyDelete*seharian mengedit gambo jerk..smua gambo klabu dri handy cam..nk ngedit camno lagi kan...
slamat ghayo cik...
ReplyDeletesey baghu balik dr moncheh ngan melako ni ha...ponek x abih lg huhu...
rehat la...acik sok da kijer...huhu...gayo kat opis yo lah..
ReplyDelete