Sunday, September 20, 2009

Perutusan Raya 1430/2009

tetiber rsa sahdu... mahapkanlah acik, selama kito beblog kek sini ... acik sodar..sapo acik... salu nyusahkan idup owang... salu buek org tekelujat..buat orang marah..buat org tesinggung..buat orang gayat... buat orang menyampah ke... walo apo pun kesalahan acik yg dah acik buek kat ngkorang... bia la acik ngaku salah yo... acik server kekurangan...tak kayo reter... tpi kaya rasa.... raso marah.. raso sayang.. raso sodih.. raso gumbira.. nak kato kayo budi..tkndo.. body yo ando.. tu pun dah goheeee..errr.. dah tu..dahh.. senornya, tu lah dio..sobab ehh...acik nk mintak mahap sesemuo tu yo..dosa acik kat ngkowang..dri awal hingga terkini dan akan dtg... (past, present and future tense...) okeh. Memaso rayo ni lah acik nk mintak mahappun...klu tk rayo...raso cam tk opisyel lak...(adoo lak kannnz..)
SELAMAT HARI RAYA UNTUK SEMUA KAWAN-KAWAN DAN PENGUNJUNG lupekanje.blogspot.com

Kad untuk semua...dari acik.
Moral of the story; Kesalahan bukan sengaja Kelukaan tetap dirasa sayang masih ada persaudaraan kekal selama walauku tau, lukaku dan lukamu tetap ada... entah apa2.. lupekan sahaja anggap kita tak pernah bergurau senda berkenal mesra dan bertegur sapa barulah tenang jiwa dan raga. (err..boleh ke centu?? )

13 comments:

  1. salam aidil fitri...

    sementara nak tunggu gi semayang raya ni... sedap gak makan tart nanas

    ReplyDelete
  2. selamat hari raya maaf zahir batin... segala kesalahan dah di maafkan.. (sebenarnya tak ada apa pun..)

    jemput datang ke rumah..

    ReplyDelete
  3. Selamat Hari Raya Aidilfitri dan Selamat Bercuti dari IMCurtain.

    p/s: We would like to invite all bloggers to join our blogging community which can helps you getting more visitors to your blogs. It's totally free! Social Blogger Community

    ReplyDelete
  4. salam aidilfitri maaf zahir bathin dr me dikejauhannns wat akak ala lupakanjerr ittteww ..

    ReplyDelete
  5. Shifu,
    salam aidil fitri shifu..suka tart nenas ye...heheh



    zino,
    mekasih...mungkin ada tejentik hati...tanpa kita sedari...elokla zino da mahapkan..hehe..



    IMcurtain..
    dah join da...adeiih..




    En_me...
    hehehe....nak laa duwitt rayer

    ReplyDelete
  6. Acik

    Selamat hari rayo yo.. maaf zahir & batin.. kuih rayo utk den ado tak??

    ReplyDelete
  7. iina,
    ado ni ha..lomang..hehhe...copekla dtg..

    ReplyDelete
  8. sha membaca dengan bunyi2 loghat itu sekali:)

    rasa macam kat kampung plak...ehehe..

    tp bila part i'm sorry tuh...tiba2 rasa macam raja lawak...dah kuar bunyi kelantan (eh, tp sha org n9 tau!)

    selamat hari raya ye acik...
    maaf zahir batin:)

    ReplyDelete
  9. salam kenal sha....
    iyo lah... part I'm sorry tu kan ke cut n paste je...tepakso lah jadik raja lawak gitu..

    ReplyDelete
  10. hooohhh...jangan minat dia sudahlah...tak sanggup!:P

    sha dah link anda juga! tak sabar nak tgk posting pasnieh:)

    ReplyDelete
  11. pewot msih penuh ketupat dan lemang...nyebabkan ilham tesangkut di anak tekak..wakakkaa...nnt acik pos n3 baru...tk mlm ni..esok..
    *seharian mengedit gambo jerk..smua gambo klabu dri handy cam..nk ngedit camno lagi kan...

    ReplyDelete
  12. slamat ghayo cik...
    sey baghu balik dr moncheh ngan melako ni ha...ponek x abih lg huhu...

    ReplyDelete
  13. rehat la...acik sok da kijer...huhu...gayo kat opis yo lah..

    ReplyDelete

Terima kasih atas kunjungan dan komen anda.

Bersahabat Kena Ingat Kita Bukan Sempurna

 Dunia sekarang, media sosial sangat memainkan peranan menentukan segalanya.  Mudah sungguh tersebar, mudah sungguh berhubung, mudah sungguh...