Sepi...tanpa penggantimu.....
Di mana....kan ku carik ganti.... serupa denganmuu....
uhukk..uhukk...sobss..
Hanya Tuhan je yg tawuuu....
Dunia sekarang, media sosial sangat memainkan peranan menentukan segalanya. Mudah sungguh tersebar, mudah sungguh berhubung, mudah sungguh...
acik..
ReplyDeleteganti apo tuh?? kuih rayo den xdo.. kad rayo yolah leh bg nak ke??
acik,
ReplyDeletesabar...hanya DIA yang mengetahui. moga acik bahagia selalu.Amin.
tu la. marin lagi akak dah cakap. carik ganti e cik.. carik.. Acik doge. Ha.. kan tak pasal2 monangih mondayu2. Ceh.. poi la balik kampung copek rumput dah panjang tu...
ReplyDeleteacik, hanya tuhan yg tahu sepi dihatimu..huhuhu...
ReplyDeleteselamat menyambut lebaran semoga kau gembira dihari raya, jgn dilayan sepi yg melanda hati...
CIK yang disayangi,
ReplyDeletenak wish SELAMAT HARI RAYA
MAAF ZAHIR DAN BATIN..esok nak balik dah
takut tak dan nak wish..tenet kat umah
enggak ada dong..hehe
salam iina,
ReplyDeletebagi lah kad rayo...kenkurang dpt hibur ati yg sepi nih...wakakaka
Jane,
tulah...Dia je yg Maha Mengetahui setiap yang ditakdirkanNya....
semuanya ada hikmah kan...!
*ari ni acik sampai awal ke pejabat... antara hikmah sepi sorang perindu...huhu..
KakPah...
mang acik degey kak..tpi kali nih acik tk fedulik...ganti akan segera acik carikkan...
yang lebih baek, cantik dannn...dan... besau...errr..kecik pun tk per la..asal ader..hehehe..
SMM,
ReplyDeletetulah...Tuhan je tawu...gimana acik tdo awal mlm tdi sbb nk ilangkan kesepian, kesunyian, kebusanan dan yg sewaktu dgnnya malam tdi dan tah sampai biler akan begini keadaanku...uwaaahh..tak tahaaann..
yuyee..
jgn luper janjimu....sebtang lemang, semangkuk rendang..
Salam lebaran, salam perpisahan dengan Ramadhan.
Jaga diri...jgn men mercun banyak sgt...raya toksah suka2 beno...banyakkan bertakbir dan bertahmid...bukan banyakkan makan...okeh..
Acik,
ReplyDeleteSapo dio tu acik yang tak moleh diganti ittew?
Eryn..
ReplyDeletemonitor PC ku...hehehhe....
cari yg lebih power ya acik...
ReplyDeletedah dapat sebutharga ke belum..
nak kasi nie...
hehehe...
SELAMAT HARI RAYA
MAAF ZAHIR & BATIN
**Tiada kesalahan yang sengaja dilakukan dan tiada kesalahan yang tak dapat di maafkan.
ina...
ReplyDeleteader gak serbei...tpi nnt la...rayer ni bnyk pakai duit...tgh carik hak free...sesaper yg nk kurangkan semak di rumah..leh pas kat acik...acik tlg simpankan..hehehe..
tpi...ader supply komputer ke?? bak mai website....senang carik nnt.
Acik,
ReplyDeleteSerupa tapi tak sama adalah....Selamat mencari pengganti!