Monday, September 14, 2009

Di manakan ku carik ganti...

Sepi...tanpa penggantimu.....

Di mana....kan ku carik ganti.... serupa denganmuu....

uhukk..uhukk...sobss..

Hanya Tuhan je yg tawuuu....

12 comments:

iina said...

acik..

ganti apo tuh?? kuih rayo den xdo.. kad rayo yolah leh bg nak ke??

jane said...

acik,

sabar...hanya DIA yang mengetahui. moga acik bahagia selalu.Amin.

kakpah said...

tu la. marin lagi akak dah cakap. carik ganti e cik.. carik.. Acik doge. Ha.. kan tak pasal2 monangih mondayu2. Ceh.. poi la balik kampung copek rumput dah panjang tu...

secangkir madu merah said...

acik, hanya tuhan yg tahu sepi dihatimu..huhuhu...

selamat menyambut lebaran semoga kau gembira dihari raya, jgn dilayan sepi yg melanda hati...

yuyee cap limau said...

CIK yang disayangi,
nak wish SELAMAT HARI RAYA
MAAF ZAHIR DAN BATIN..esok nak balik dah
takut tak dan nak wish..tenet kat umah
enggak ada dong..hehe

lupekanje said...

salam iina,
bagi lah kad rayo...kenkurang dpt hibur ati yg sepi nih...wakakaka


Jane,
tulah...Dia je yg Maha Mengetahui setiap yang ditakdirkanNya....
semuanya ada hikmah kan...!
*ari ni acik sampai awal ke pejabat... antara hikmah sepi sorang perindu...huhu..




KakPah...
mang acik degey kak..tpi kali nih acik tk fedulik...ganti akan segera acik carikkan...
yang lebih baek, cantik dannn...dan... besau...errr..kecik pun tk per la..asal ader..hehehe..

lupekanje said...

SMM,

tulah...Tuhan je tawu...gimana acik tdo awal mlm tdi sbb nk ilangkan kesepian, kesunyian, kebusanan dan yg sewaktu dgnnya malam tdi dan tah sampai biler akan begini keadaanku...uwaaahh..tak tahaaann..




yuyee..
jgn luper janjimu....sebtang lemang, semangkuk rendang..

Salam lebaran, salam perpisahan dengan Ramadhan.

Jaga diri...jgn men mercun banyak sgt...raya toksah suka2 beno...banyakkan bertakbir dan bertahmid...bukan banyakkan makan...okeh..

MY HEART said...

Acik,

Sapo dio tu acik yang tak moleh diganti ittew?

lupekanje said...

Eryn..
monitor PC ku...hehehhe....

kuina said...

cari yg lebih power ya acik...
dah dapat sebutharga ke belum..

nak kasi nie...

hehehe...

SELAMAT HARI RAYA
MAAF ZAHIR & BATIN

**Tiada kesalahan yang sengaja dilakukan dan tiada kesalahan yang tak dapat di maafkan.

lupekanje said...

ina...
ader gak serbei...tpi nnt la...rayer ni bnyk pakai duit...tgh carik hak free...sesaper yg nk kurangkan semak di rumah..leh pas kat acik...acik tlg simpankan..hehehe..
tpi...ader supply komputer ke?? bak mai website....senang carik nnt.

Kak Nora said...

Acik,
Serupa tapi tak sama adalah....Selamat mencari pengganti!

Post a Comment

Terima kasih atas kunjungan dan komen anda.

APAKAH YANG DICARI DALAM HIDUP YANG SINGKAT INI? HARTA? PANGKAT? KASIH SAYANG MANUSIA?

Blogging Community, Blogosphere, Free Blog Submissions, Blog Directory, Article Submissions, Blog Traffic

Setiap yang bermula, akan berakhir...
Setiap yang baru akan menjadi lama...
Setiap yang bertemu akan berpisah...
Kalau sudah begitu, apa gunanya kita mulakan...
kalau sudah begitu, apa gunanya kita memiliki yang baru..
kalau sudah begitu, apa perlunya kita bertemu...
Jika yang bermula, akan ada akhirnya...
Jika yang baru, akan menjadi lama sudahnya..
Jika yang bertemu, akan terpisah juga penghujungnya
yang entah di mana dan bila..
Detik permulaan, ketentuan Tuhan...
Detik pengakhiran, Takdirnya Tuhan..
Yang baru, Tuhan yang jadikan
Kelakkan usang, fitrahnya begitu..
Pertemuan, adalah keizinan Allah
Perpisahan jua... adalah ketetapan Allah
Siapalah kita.. hanya hamba...
yang tidak berdaya...
cuma merancang,
tapi selalu pincang,
cuma berakal,
kekadang hilang akal,
cuma berusaha
tanpaNya kita tk berdaya.
-KC-