Tuesday, September 15, 2009

Mood dah tk de

Ofis da stat rsa lengang...

Tawon ni tk de lampu liplap...yg tawon lepasnya tah mana pegi....org pinjam... ada yg da rosak..ntahle...

klu ada pun staf lain, da tk ada mood kije..memasing citer pasal kue rayer....baju rayer...langsir rayer...jalan rayer... antu rayer.....err..

sesekali datang pembekal kue rayer..kepek rayer nganto order kenkwan lain.

Biler rehat.... semua ilang sebelum masa... gi sopping lagi gamaknya..... acik?? ndak gak kuar jap lagi... nak beli minyak itam..utk keter yang belum di service lagi tuh...asik betangguh je..tah biler masa nak serbis. Sik tk de masa je.

Keter kebal sport kesayangan acik...

baru pas renew insurans...roadtax..menandakan dah 5 tawon jadi hak milik bank...errr..

Hmm..tk ada la nk citer pasal kue rayer..baju rayer...cam orang lain. ... nk carik monitor PC rayer jer...hehe.. Balik kampung InsyaAllah hari Jemahat pagi. Shahmah ngan Hazirah dah acik arahkan balik terus ke kampung...tulun nenek diorg. Shahmah masih tk dpt bawak motor dia balik...sbb dia amat skema okeh.. selagi tadek lesen motor bebetui, dia tk mo bawak jalan jejauh. Takper la...jadik drebar umi lagik.. Baju rayer? Tawon ni smua anak2 ummi tadek baju rayer...kecuali yg nenek buatkan utk dua anak dara tu...dan...err..utk acik...tak pe la..ngkorang jgn sedih..baju lelama melambak. Kue rayer? tk yah le... kiter makan apa yg ada kat umah nenek tu je nanti...dah abih, kita gi makan kat umah org lain lak.....hehehhee.. Sekian, entry ringkas arini.... Tah2 yg akhir kot...tatau la...sok dan lusa, acik masih di opis...klu ada idea....acik tulis lagi kat sini....

12 comments:

mamarempit said...

samo arr..acik...den pon tk tau nk cito apo lai...dok merayap kek blog org yooo...

kutip kad rayo...kalo adoo

MY HEART said...

Acik,

Selamat ari raye.. tawon ni buat umah terbuka tak?? Meh arr raya umah ryn meh.. kite raye sesama.

putera said...

huhu.. tak per la, kita pun ade nasib yang samer.. tak de baju raya pun, lebihkan pada anak2 buah je... janji diorang hepi.. bonus pun, duk perabih untuk standby bg duit raya nanti... adus!!! (tapi ikhlas.. )

lupekanje said...

mamarempit,
meh kiter rempit rayau sesamo....heheh


Eryn,
ha...molehhh...meh address meh....acik nak terjah...

buek air bujang yo pun tk po..
acik tak sanggup ngan risiko terlebih berat badan nnt...heheh..(skrg kolestrol tinggi, smua mau jaga....mlgnya acik fantang jumfa...)
so, jgn kasik acik jumfa makanan2 fantang acik ekk..ekekekee..




putera,
bagush dik ooii.... klu ader lelebih duit tu..simpan...heheh..

jom gi air itam jommmm..

tipahvogue said...

apsal aser sedey jek bila baca entry acik nih ek???

iina said...

selamat ari rayo cik.. mkn kuih rayo ingt2 ler den nie ahh

sabiqahAnuar said...

kak chah...slamat hari raya, huk huk sedei gak sy xde kueh rayan, nk pau tart nenas sape laa nt..huuu

lupekanje said...

tipah,
begumbira la di ari rayer...jgn sesedey ye..
acik windu nk sembang memlm ngan tipah dll...wat msa ni, line stimiks acik, acik bagi coti...sehingga mlm ni..err...yakin jer aku nih..




iina..
okeh...kue rayer ni acik tk baper makan...kcuali kue tu ada daya tarikan y amat sedap...
gimanapun, acik makankan lomang ketufat rondang utk iina yekk..klu iina tesendawa tanpa sbb tu, kiranya acik dah kenyangkn la tu...hehhe


ieqa,
pulang lah nakkk...balik rayer mehh..
tkper la...nnt kat Msian Hall misti ada kue tart kan...belasah cecukup ok..
akak bru nk gi air itam beli nenas buat jem nenas...pas rayer nnt..
Langsung gi kenduri kawin cik Jijah...jommm..kutu bas.

Kopi Suam said...

Saya pun tak raya sakan achik...sakadar mana yang ada...idak le beria..

selamat hari raya achik. Maaf Zahir bain

lupekanje said...

Kopi suam..
trima kasih...slamat ari raya mahap zahir batin jua dipohon...
hati2 di jalanraya...

jane said...

selama hari raya kak acik!!!

jangan sedih2.

lupekanje said...

yessszz jane....selamat ari rayer jugak....
da tk sedey dahh...hepi nih....hehheh..

Post a Comment

Terima kasih atas kunjungan dan komen anda.

APAKAH YANG DICARI DALAM HIDUP YANG SINGKAT INI? HARTA? PANGKAT? KASIH SAYANG MANUSIA?

Blogging Community, Blogosphere, Free Blog Submissions, Blog Directory, Article Submissions, Blog Traffic

Setiap yang bermula, akan berakhir...
Setiap yang baru akan menjadi lama...
Setiap yang bertemu akan berpisah...
Kalau sudah begitu, apa gunanya kita mulakan...
kalau sudah begitu, apa gunanya kita memiliki yang baru..
kalau sudah begitu, apa perlunya kita bertemu...
Jika yang bermula, akan ada akhirnya...
Jika yang baru, akan menjadi lama sudahnya..
Jika yang bertemu, akan terpisah juga penghujungnya
yang entah di mana dan bila..
Detik permulaan, ketentuan Tuhan...
Detik pengakhiran, Takdirnya Tuhan..
Yang baru, Tuhan yang jadikan
Kelakkan usang, fitrahnya begitu..
Pertemuan, adalah keizinan Allah
Perpisahan jua... adalah ketetapan Allah
Siapalah kita.. hanya hamba...
yang tidak berdaya...
cuma merancang,
tapi selalu pincang,
cuma berakal,
kekadang hilang akal,
cuma berusaha
tanpaNya kita tk berdaya.
-KC-