Friday, September 25, 2009

Rumah terbuka

Ngkorang masih behari raya? Masih berkunjung ke rumah2 yang terbuka dan dibuka? Acik tengah mencarik kekalo ada yang buat rumah terbuka yang jamu camni... acik nak pegi... Entry buhsan slepas rayer.... huhu..

23 comments:

tipahvogue said...

tipah dok tunggu ja acik wat open house nih!!! pastikan ada menu tupat pulut dgn satay k!! hik hik hik....

lupekanje said...

tipah, hokeh...tang tupat ngan satay tu..acik letak kat tetengah dulang gegasi tuh. ..so, klu nk amek...kener merangkak atas nasik..ekekkekeji..

tkpon, nk dtg, kener bawak galah pengkait sendiri (not provided)...nk tarik satey ngan tupat pulut tersbut...wakakakka

tipahvogue said...

huh! keji amat! menciks tawwwwwww! cam tamoh kasik mkn jek lagik!! ripot kat shahmah kannnnnnnnnnngggggggggg...haaaaaaaaaaaa

lupekanje said...

ripot la...ripoot!!.....shahmah tk dapek nk nolong...ptg ni dia da balik JB...wakakaka....
tk pe la...acik sediakan kosi utk panjat masuk dlm dulang tu je..


*shahmah lagik keji..dia nk modified motor tzm dia utk single seater je...tkmo kasik ummi tomfang moto dia..huhu..hancur hrpnku..aper lagik la tipah, ato bedah, ato salemah ato siti ato yuyee..ato hanimdroid tuh...lagi tk leh nk tomfang...adeiihh..

tipahvogue said...

erkkk!!! alerrrrrrrrr...melepas peluang arh kalo gini!! isk!!!

lupekanje said...

tak per..Imon Khan kan ader...ajak dia gi makan kat dulang bebeso camni..mesti dia suker....wakakkakaa..
Tipah...jom makan nasik arab!

jane said...

acik,

besar giler. mau mati dalam nasik kalo gini!!

tipahvogue said...

aar..geli la dgn imon khan tu..mana sesat tataw! isk!!! jom cik!! acik nak banjer kan???

lupekanje said...

jane...jgn la matik dlm nasik tu..jenuh acik nak kuarkan nsik dri tinger..idun...molot jane nnt..hehe..


tipah..
big fan of tipah vogue tuh...sanggup koreban aper sajer.

jom...nasik arab...mintak suku pinggan..kita makan dua owang...baru mesera alam..kannzz..

*klu sowang sepinggan .. mawu mati beragan kat kodai tu ..huhu

zino said...

nak tunggu acik buat kot hehe

cHeRyNa PiReS said...

biar betul nieh cik?
sha slalu kongsi sejamba jek..tak ponah plak share sampai sejambak!!!!

aduiiyaaiii...apalah rasa mende tuh gaknye:)

INNA AB said...

kita ingt acik yg nk wat umh trbuka...nk gak p serang....huhuhu...

lupekanje said...

zino,
alahai...klu acik buat...misti jemput zino kannnz..hehhe



sha,
bukan sejambak tuh...SELAMBAKKK...hahaha..

ontahla...camne tok Arab tu leh lalu makan punya la menimbun centu.


innaAb..
errr... hehhe..idak le....
tunggu klu tipahvogue buat umah tebuka..kita gi serang reramai...heheh

kuina said...

abis makan leh bereanang dalam tu.. wat swimng pol

lupekanje said...

wahahaha...fandai kuina...
mandi lulur mehh...hehehe

en_me said...

hmmm buhsan katernyerrr.. lupekanje blog nih.. ikiki

kakpah said...

umangai....
terjun tiruk lam nasik tu lagi bagus...
Menyelam sambil makan nasik.

Ms.Lilies said...

wohhh....kenyang giler tu makan cemtu...

lupekanje said...

en_me,
buhsan kannnn?? tpi en_me smpai ati ke nk lupekanje ini blog??..ehehe..



kpah,

terjun tiruk...?? adeiiihhh..heheh..tak sanggup daku kak ooii..



Ms Lilies,
tak pahamkan...camne org Arab leh makan bnyk camni...gi kat restoren nasik Arab je dah tk sanggup nk abihkn sepinggan nasik arab tuh..

Shifu67 said...

laaa.... kenapa tak cakap
semalam i buat macam ni laaa

lupekanje said...

shifu....errr..yg benar ni ...iskk..rogi la tk pegi..hehehe

ashley said...

salam,
baru nak mengomen kat sini..
acik,
nanti sewakan kolam renang kat putrajaya itu, taruh ini macam punya nasi..kita panggil nasi gulai kolam renang!
he he he

lupekanje said...

salam ashley,
okeh...kiter panggey ashley bacer doa slamat yo...ehehehe

Post a Comment

Terima kasih atas kunjungan dan komen anda.

APAKAH YANG DICARI DALAM HIDUP YANG SINGKAT INI? HARTA? PANGKAT? KASIH SAYANG MANUSIA?

Blogging Community, Blogosphere, Free Blog Submissions, Blog Directory, Article Submissions, Blog Traffic

Setiap yang bermula, akan berakhir...
Setiap yang baru akan menjadi lama...
Setiap yang bertemu akan berpisah...
Kalau sudah begitu, apa gunanya kita mulakan...
kalau sudah begitu, apa gunanya kita memiliki yang baru..
kalau sudah begitu, apa perlunya kita bertemu...
Jika yang bermula, akan ada akhirnya...
Jika yang baru, akan menjadi lama sudahnya..
Jika yang bertemu, akan terpisah juga penghujungnya
yang entah di mana dan bila..
Detik permulaan, ketentuan Tuhan...
Detik pengakhiran, Takdirnya Tuhan..
Yang baru, Tuhan yang jadikan
Kelakkan usang, fitrahnya begitu..
Pertemuan, adalah keizinan Allah
Perpisahan jua... adalah ketetapan Allah
Siapalah kita.. hanya hamba...
yang tidak berdaya...
cuma merancang,
tapi selalu pincang,
cuma berakal,
kekadang hilang akal,
cuma berusaha
tanpaNya kita tk berdaya.
-KC-