Friday, September 25, 2009

Rumah terbuka

Ngkorang masih behari raya? Masih berkunjung ke rumah2 yang terbuka dan dibuka? Acik tengah mencarik kekalo ada yang buat rumah terbuka yang jamu camni... acik nak pegi... Entry buhsan slepas rayer.... huhu..

23 comments:

  1. tipah dok tunggu ja acik wat open house nih!!! pastikan ada menu tupat pulut dgn satay k!! hik hik hik....

    ReplyDelete
  2. tipah, hokeh...tang tupat ngan satay tu..acik letak kat tetengah dulang gegasi tuh. ..so, klu nk amek...kener merangkak atas nasik..ekekkekeji..

    tkpon, nk dtg, kener bawak galah pengkait sendiri (not provided)...nk tarik satey ngan tupat pulut tersbut...wakakakka

    ReplyDelete
  3. huh! keji amat! menciks tawwwwwww! cam tamoh kasik mkn jek lagik!! ripot kat shahmah kannnnnnnnnnngggggggggg...haaaaaaaaaaaa

    ReplyDelete
  4. ripot la...ripoot!!.....shahmah tk dapek nk nolong...ptg ni dia da balik JB...wakakaka....
    tk pe la...acik sediakan kosi utk panjat masuk dlm dulang tu je..


    *shahmah lagik keji..dia nk modified motor tzm dia utk single seater je...tkmo kasik ummi tomfang moto dia..huhu..hancur hrpnku..aper lagik la tipah, ato bedah, ato salemah ato siti ato yuyee..ato hanimdroid tuh...lagi tk leh nk tomfang...adeiihh..

    ReplyDelete
  5. erkkk!!! alerrrrrrrrr...melepas peluang arh kalo gini!! isk!!!

    ReplyDelete
  6. tak per..Imon Khan kan ader...ajak dia gi makan kat dulang bebeso camni..mesti dia suker....wakakkakaa..
    Tipah...jom makan nasik arab!

    ReplyDelete
  7. acik,

    besar giler. mau mati dalam nasik kalo gini!!

    ReplyDelete
  8. aar..geli la dgn imon khan tu..mana sesat tataw! isk!!! jom cik!! acik nak banjer kan???

    ReplyDelete
  9. jane...jgn la matik dlm nasik tu..jenuh acik nak kuarkan nsik dri tinger..idun...molot jane nnt..hehe..


    tipah..
    big fan of tipah vogue tuh...sanggup koreban aper sajer.

    jom...nasik arab...mintak suku pinggan..kita makan dua owang...baru mesera alam..kannzz..

    *klu sowang sepinggan .. mawu mati beragan kat kodai tu ..huhu

    ReplyDelete
  10. biar betul nieh cik?
    sha slalu kongsi sejamba jek..tak ponah plak share sampai sejambak!!!!

    aduiiyaaiii...apalah rasa mende tuh gaknye:)

    ReplyDelete
  11. kita ingt acik yg nk wat umh trbuka...nk gak p serang....huhuhu...

    ReplyDelete
  12. zino,
    alahai...klu acik buat...misti jemput zino kannnz..hehhe



    sha,
    bukan sejambak tuh...SELAMBAKKK...hahaha..

    ontahla...camne tok Arab tu leh lalu makan punya la menimbun centu.


    innaAb..
    errr... hehhe..idak le....
    tunggu klu tipahvogue buat umah tebuka..kita gi serang reramai...heheh

    ReplyDelete
  13. abis makan leh bereanang dalam tu.. wat swimng pol

    ReplyDelete
  14. wahahaha...fandai kuina...
    mandi lulur mehh...hehehe

    ReplyDelete
  15. hmmm buhsan katernyerrr.. lupekanje blog nih.. ikiki

    ReplyDelete
  16. umangai....
    terjun tiruk lam nasik tu lagi bagus...
    Menyelam sambil makan nasik.

    ReplyDelete
  17. wohhh....kenyang giler tu makan cemtu...

    ReplyDelete
  18. en_me,
    buhsan kannnn?? tpi en_me smpai ati ke nk lupekanje ini blog??..ehehe..



    kpah,

    terjun tiruk...?? adeiiihhh..heheh..tak sanggup daku kak ooii..



    Ms Lilies,
    tak pahamkan...camne org Arab leh makan bnyk camni...gi kat restoren nasik Arab je dah tk sanggup nk abihkn sepinggan nasik arab tuh..

    ReplyDelete
  19. laaa.... kenapa tak cakap
    semalam i buat macam ni laaa

    ReplyDelete
  20. shifu....errr..yg benar ni ...iskk..rogi la tk pegi..hehehe

    ReplyDelete
  21. salam,
    baru nak mengomen kat sini..
    acik,
    nanti sewakan kolam renang kat putrajaya itu, taruh ini macam punya nasi..kita panggil nasi gulai kolam renang!
    he he he

    ReplyDelete
  22. salam ashley,
    okeh...kiter panggey ashley bacer doa slamat yo...ehehehe

    ReplyDelete

Terima kasih atas kunjungan dan komen anda.

Bersahabat Kena Ingat Kita Bukan Sempurna

 Dunia sekarang, media sosial sangat memainkan peranan menentukan segalanya.  Mudah sungguh tersebar, mudah sungguh berhubung, mudah sungguh...