Setiap Orang Yang Gembira Kerana Berjaya Menyembunyikan Kedukaannya.
Friday, September 25, 2009
Rumah terbuka
Ngkorang masih behari raya? Masih berkunjung ke rumah2 yang terbuka dan dibuka?
Acik tengah mencarik kekalo ada yang buat rumah terbuka yang jamu camni... acik nak pegi...
Entry buhsan slepas rayer.... huhu..
ripot la...ripoot!!.....shahmah tk dapek nk nolong...ptg ni dia da balik JB...wakakaka.... tk pe la...acik sediakan kosi utk panjat masuk dlm dulang tu je..
*shahmah lagik keji..dia nk modified motor tzm dia utk single seater je...tkmo kasik ummi tomfang moto dia..huhu..hancur hrpnku..aper lagik la tipah, ato bedah, ato salemah ato siti ato yuyee..ato hanimdroid tuh...lagi tk leh nk tomfang...adeiihh..
salam, baru nak mengomen kat sini.. acik, nanti sewakan kolam renang kat putrajaya itu, taruh ini macam punya nasi..kita panggil nasi gulai kolam renang! he he he
tipah dok tunggu ja acik wat open house nih!!! pastikan ada menu tupat pulut dgn satay k!! hik hik hik....
ReplyDeletetipah, hokeh...tang tupat ngan satay tu..acik letak kat tetengah dulang gegasi tuh. ..so, klu nk amek...kener merangkak atas nasik..ekekkekeji..
ReplyDeletetkpon, nk dtg, kener bawak galah pengkait sendiri (not provided)...nk tarik satey ngan tupat pulut tersbut...wakakakka
huh! keji amat! menciks tawwwwwww! cam tamoh kasik mkn jek lagik!! ripot kat shahmah kannnnnnnnnnngggggggggg...haaaaaaaaaaaa
ReplyDeleteripot la...ripoot!!.....shahmah tk dapek nk nolong...ptg ni dia da balik JB...wakakaka....
ReplyDeletetk pe la...acik sediakan kosi utk panjat masuk dlm dulang tu je..
*shahmah lagik keji..dia nk modified motor tzm dia utk single seater je...tkmo kasik ummi tomfang moto dia..huhu..hancur hrpnku..aper lagik la tipah, ato bedah, ato salemah ato siti ato yuyee..ato hanimdroid tuh...lagi tk leh nk tomfang...adeiihh..
erkkk!!! alerrrrrrrrr...melepas peluang arh kalo gini!! isk!!!
ReplyDeletetak per..Imon Khan kan ader...ajak dia gi makan kat dulang bebeso camni..mesti dia suker....wakakkakaa..
ReplyDeleteTipah...jom makan nasik arab!
acik,
ReplyDeletebesar giler. mau mati dalam nasik kalo gini!!
aar..geli la dgn imon khan tu..mana sesat tataw! isk!!! jom cik!! acik nak banjer kan???
ReplyDeletejane...jgn la matik dlm nasik tu..jenuh acik nak kuarkan nsik dri tinger..idun...molot jane nnt..hehe..
ReplyDeletetipah..
big fan of tipah vogue tuh...sanggup koreban aper sajer.
jom...nasik arab...mintak suku pinggan..kita makan dua owang...baru mesera alam..kannzz..
*klu sowang sepinggan .. mawu mati beragan kat kodai tu ..huhu
nak tunggu acik buat kot hehe
ReplyDeletebiar betul nieh cik?
ReplyDeletesha slalu kongsi sejamba jek..tak ponah plak share sampai sejambak!!!!
aduiiyaaiii...apalah rasa mende tuh gaknye:)
kita ingt acik yg nk wat umh trbuka...nk gak p serang....huhuhu...
ReplyDeletezino,
ReplyDeletealahai...klu acik buat...misti jemput zino kannnz..hehhe
sha,
bukan sejambak tuh...SELAMBAKKK...hahaha..
ontahla...camne tok Arab tu leh lalu makan punya la menimbun centu.
innaAb..
errr... hehhe..idak le....
tunggu klu tipahvogue buat umah tebuka..kita gi serang reramai...heheh
abis makan leh bereanang dalam tu.. wat swimng pol
ReplyDeletewahahaha...fandai kuina...
ReplyDeletemandi lulur mehh...hehehe
hmmm buhsan katernyerrr.. lupekanje blog nih.. ikiki
ReplyDeleteumangai....
ReplyDeleteterjun tiruk lam nasik tu lagi bagus...
Menyelam sambil makan nasik.
wohhh....kenyang giler tu makan cemtu...
ReplyDeleteen_me,
ReplyDeletebuhsan kannnn?? tpi en_me smpai ati ke nk lupekanje ini blog??..ehehe..
kpah,
terjun tiruk...?? adeiiihhh..heheh..tak sanggup daku kak ooii..
Ms Lilies,
tak pahamkan...camne org Arab leh makan bnyk camni...gi kat restoren nasik Arab je dah tk sanggup nk abihkn sepinggan nasik arab tuh..
laaa.... kenapa tak cakap
ReplyDeletesemalam i buat macam ni laaa
shifu....errr..yg benar ni ...iskk..rogi la tk pegi..hehehe
ReplyDeletesalam,
ReplyDeletebaru nak mengomen kat sini..
acik,
nanti sewakan kolam renang kat putrajaya itu, taruh ini macam punya nasi..kita panggil nasi gulai kolam renang!
he he he
salam ashley,
ReplyDeleteokeh...kiter panggey ashley bacer doa slamat yo...ehehehe