Wednesday, September 9, 2009

Nak pegi...nak pegi...

Giler mengepos N3 ari ni kan... hehe..

ni ha...acik nak kungsi.... dpt email tawaran utk berkursus... sungguh menarik...

BENGKEL PETUA MENGURUS BOS HOTEL GRAND RIVERVIEW, KOTA BHARU 13 - 14 OKTOBER 2009

Dapat hagak tk naper acik kata ianya menarik????

hehehhe... tumbuh tanduk acik nih... ader 2 pekara utama... nyebabkan acik amat tertarik...

*

*

*

*

*

IYER BETULLLL...... acik nak sangat uruskan bosss ituh...sebab slama ni sik bos je uruskan acik......hehehe

Dan yg kedua.....

tempat kursus itu adalah dgn terang jelas dan nyatanya.....bersiaran langsung di KOTA BHARU, KELANTAN...!!!

sorrrrgaaaa..sorrrgaaaaaaaaaaaaaaa ........ sorga wanita..

errrr...cam la aku suka besopping sgt kannnz....hehhe... tkla....acik tadek KEDIT kad, lelebih lagi la DEBIT kad cam tipah ngan wos...

Yang ada, ATM kad jer...heheh..penuh bank dgn duweet... orang...

acik suker bejalan tempat org je....sukerr... !! ai laikkk.... lagi suka la klu nk dpt ilmu centu....

Tapii.....tak mungkin dapat gi.....! acik tk akan terpilih...kerana itu bos itu tkkan rela acik tawu tip2 nguruskan diorg...heheh..

Senornya...acik baru je diluluskan gi kursus penulisan pas rayer nnt... bukan senang nk fujuk bos lepas kan tuh.... hehhe...tima kasih boshhh...saaaaayaaaannnnggg bos2 acik nih....!

15 comments:

  1. nak uruskan bos tu bunyik mcm nak control bos je. hahaha,

    acik g la kelate tu, perghhh. and kat sana xde swipe2 ye acik. sume kena beli cash.. huhu

    ReplyDelete
  2. Acik nak pesan tudung soploh lai moleh??

    ReplyDelete
  3. petua mengurus bos? aik? ada kursus cenggitu?

    ReplyDelete
  4. jangan sampai tersesat masyukk ke siam fullakkk akak lupakanje tewww..

    ReplyDelete
  5. pelik akak dgr petua kamu tu?
    ade ke petua cenggitu??

    ReplyDelete
  6. BOS kena lah pergi kursus cara mengurus PA pulak lepas tu hehe

    ReplyDelete
  7. hanim,
    bunyik tajuk kusus tu mmg menarik acik... :)
    lagi senang ekk..tk de swipe2 tu smua..baper cash ada...perabih kan kat KB tuh..huhu..biler cash abih..cucuk je atm tuh...aper susah kan...hehe



    Eryn,
    kau nak pesen aper? boleh je acik belikan...sorga tudunnn di sana..
    taaapi...acik kan tkkan dpt pi...sbb da dpt kusus lain..hehe
    lenkali ryn ye...


    Mak Su..
    tu ler tajuk email yg acik kopipes kat sini...
    betui la maksu..naper? tak pecaya?



    iina,
    nk kirim ? siler senaraikan...
    tawon depan harap2 tepilih la ke hari betemu plangga ka...kusus ka...heheh

    ReplyDelete
  8. en_me,
    tk pi pung....brangan je pi...hehe



    Dalialiyana,
    aha...adooooo....jgn tatau..
    tapi bukan acik nyo fatua itu..
    tgk bebetul.....satu kursus anjuran sapa tah...yg nak bagik petua uruskan bos...



    zino..
    ha...betull...err..perlu kan???
    kesimpulannya, tentang kursus ni...yg acik leh paham;

    adalah cara2 untuk menjaga bos memasing...bagaimna nak buat bos respect kta..mcmana kelakuan yang septutnya biler dgn bos...
    camner hormat bos...camne nk begurau dgn boss...camner nak buat biler rasa tk setuju dengan bos..
    haaa...itula antaranya..
    bukan camne nak jaga makan pakai bos..ato rumah tangga bos yg beceramuk ke..contohnya...parah la weh...

    ReplyDelete
  9. acik nak p shopping??????????
    huhh.....cam tak caya....
    biar betol?????

    ReplyDelete
  10. bos ni memang ada mcm2 jenis achik..apa-apa pun selamat memujuk boss tu mduah-mudahan dapat makan hangin kat kelantan....

    ReplyDelete
  11. wah ummi cm best jek bunyik nk shopping kt sner tue..hehehehe..kalau lom keje lg leh pegi ke?hakhakhak...

    ReplyDelete
  12. Anonemes,
    ye ler...acik mang tk leh gi sopping... ku sedar siapa akuh...

    huhu...




    KS,
    Tak moh la fujuk dah...mang tkkan dpt ..heheh..
    nnt ader jeki, blh gi lagik..





    Yanti,
    Jom...kiter gi...ronda2 ...
    dah ada kije nunggu ke nih...?? betuah badan...keje lah dulu..pehtu kumpul duit, leh gi makan hangin kat sinun...

    ReplyDelete
  13. ala........acik ni saje je tau
    baru verangan nak bergaya ngan tudung dari paso katijah

    ReplyDelete
  14. eryn,
    ekekeke...nnt kita gi dua ekk..

    ReplyDelete

Terima kasih atas kunjungan dan komen anda.

Bersahabat Kena Ingat Kita Bukan Sempurna

 Dunia sekarang, media sosial sangat memainkan peranan menentukan segalanya.  Mudah sungguh tersebar, mudah sungguh berhubung, mudah sungguh...