Very generous kan...heheh...
(gembira jer tu??? haa....nunggu hari bahagia ka?? ekekeke...ssyyyhh.)
Hadiah istimewa dari guru-guru di bawah program kami..... mekasih cecikgu UM ye....susah2 je...
errr...untuk kami ke...ato utk bos acik sowang je nih??? huhu... tak aci...tak aciiii...

#HIDUP HANYA SEBENTAR#
ReplyDeleteSEBENTAR senang
SEBENTAR sedih
SEBENTAR pokai
SEBENTAR berduit
SEBENTAR ketawa
SEBENTAR lagi…
LEBARAN Aidil Fitri
Andai jemari tak sempat berjabat, andai raga tak dapat bertatap, seiring bedug yang menggema, seruan takbir yang berkumandang, kuhulurkan salam menyambut hari raya Aidil fitri, jika ada kata serta khilafku membekas lara, mohon maaf Zahir dan batin..
Kaseh
kaseh..
ReplyDeletesesama le acik punn ye...
kekadang...dalam tak sedar..ada yg terluka
Dalam ketawa..ada yang menangis..
Dalam berkata...ada yang terasa...
Ampun maaf...salam aidil fitri buat Kaseh dan kuarge.
selamat hari raya maaf zahir dan batin ...
ReplyDeletemohon maaf kalau ada terkasar bahasa ulasan yg tak kena gaya dan gurau senda yg terlebih jua .. ewahhh hehe..
jemput datang beraya ke rumah zino..
Acik..
ReplyDeletemkn kuih rayo tuh ingat2 ler kek den nie ahh cik
acik balik raya elok2 eh.. moga bergembira di hariraya nati
ReplyDeletezino,selamt juga buat zino dan keluarga. sonokla dpt memain dgn cucu ekkk..hehe..
ReplyDeleteiina,
iyo...nnt acik cubo la ingat yo..:)
Kaseh,
mekaseh .... harap2 gitu la...gembira dan ceria..
salam ..selamat hari raya..gelak baca N3 pasal tv tu..wah raya sakan dgn barang baru...
ReplyDeleteselamat hari raya dan sudilah dtg ke umah ambil kad rayer dari umah akak..
kak ina..
ReplyDeleteerkk...tv? bukan tv la...tu monitor komputer je...hehhe
eh...kan dah dpt kad raya akak..tu ha.. kat sobolah ni ha..acik tempel kan...
nak bagik lagi ke...heheh..baek nyer kak ina...mekasih..
acik tk sempat nk buat kad raya...
tapi on the raya day...acik dah schedule kan entry ucapan khas hari raya bersama kad raya sekali..
ewahhh...cam menteri2 lak rasanya..hehhe..
ok kak ina...salam lebaran... hati2 di jalanraya... take care ok..
take care untuk semua jua..