Thursday, September 17, 2009

Siaran langsung: Siri Balik Kampung 1

Saat-saat memasing nak balik kampung.
Sedey la pulak... nak memulakan perjalanan balik ke utara.... hati-hati yaa..
Ni sorang lagi..bos acik... sedang mendapat / memberi duit raya pada anak-anak buah... :)
Very generous kan...heheh...
(gembira jer tu??? haa....nunggu hari bahagia ka?? ekekeke...ssyyyhh.)
Hadiah istimewa dari guru-guru di bawah program kami..... mekasih cecikgu UM ye....susah2 je...
errr...untuk kami ke...ato utk bos acik sowang je nih??? huhu... tak aci...tak aciiii...

8 comments:

Kaseh said...

#HIDUP HANYA SEBENTAR#
SEBENTAR senang
SEBENTAR sedih
SEBENTAR pokai
SEBENTAR berduit
SEBENTAR ketawa
SEBENTAR lagi…
LEBARAN Aidil Fitri

Andai jemari tak sempat berjabat, andai raga tak dapat bertatap, seiring bedug yang menggema, seruan takbir yang berkumandang, kuhulurkan salam menyambut hari raya Aidil fitri, jika ada kata serta khilafku membekas lara, mohon maaf Zahir dan batin..

Kaseh

lupekanje said...

kaseh..
sesama le acik punn ye...

kekadang...dalam tak sedar..ada yg terluka
Dalam ketawa..ada yang menangis..
Dalam berkata...ada yang terasa...

Ampun maaf...salam aidil fitri buat Kaseh dan kuarge.

zino said...

selamat hari raya maaf zahir dan batin ...

mohon maaf kalau ada terkasar bahasa ulasan yg tak kena gaya dan gurau senda yg terlebih jua .. ewahhh hehe..

jemput datang beraya ke rumah zino..

iina said...

Acik..

mkn kuih rayo tuh ingat2 ler kek den nie ahh cik

Kaseh said...

acik balik raya elok2 eh.. moga bergembira di hariraya nati

lupekanje said...

zino,selamt juga buat zino dan keluarga. sonokla dpt memain dgn cucu ekkk..hehe..


iina,
iyo...nnt acik cubo la ingat yo..:)


Kaseh,
mekaseh .... harap2 gitu la...gembira dan ceria..

kak ina kl said...

salam ..selamat hari raya..gelak baca N3 pasal tv tu..wah raya sakan dgn barang baru...

selamat hari raya dan sudilah dtg ke umah ambil kad rayer dari umah akak..

lupekanje said...

kak ina..
erkk...tv? bukan tv la...tu monitor komputer je...hehhe

eh...kan dah dpt kad raya akak..tu ha.. kat sobolah ni ha..acik tempel kan...
nak bagik lagi ke...heheh..baek nyer kak ina...mekasih..
acik tk sempat nk buat kad raya...
tapi on the raya day...acik dah schedule kan entry ucapan khas hari raya bersama kad raya sekali..
ewahhh...cam menteri2 lak rasanya..hehhe..
ok kak ina...salam lebaran... hati2 di jalanraya... take care ok..

take care untuk semua jua..

Post a Comment

Terima kasih atas kunjungan dan komen anda.

APAKAH YANG DICARI DALAM HIDUP YANG SINGKAT INI? HARTA? PANGKAT? KASIH SAYANG MANUSIA?

Blogging Community, Blogosphere, Free Blog Submissions, Blog Directory, Article Submissions, Blog Traffic

Setiap yang bermula, akan berakhir...
Setiap yang baru akan menjadi lama...
Setiap yang bertemu akan berpisah...
Kalau sudah begitu, apa gunanya kita mulakan...
kalau sudah begitu, apa gunanya kita memiliki yang baru..
kalau sudah begitu, apa perlunya kita bertemu...
Jika yang bermula, akan ada akhirnya...
Jika yang baru, akan menjadi lama sudahnya..
Jika yang bertemu, akan terpisah juga penghujungnya
yang entah di mana dan bila..
Detik permulaan, ketentuan Tuhan...
Detik pengakhiran, Takdirnya Tuhan..
Yang baru, Tuhan yang jadikan
Kelakkan usang, fitrahnya begitu..
Pertemuan, adalah keizinan Allah
Perpisahan jua... adalah ketetapan Allah
Siapalah kita.. hanya hamba...
yang tidak berdaya...
cuma merancang,
tapi selalu pincang,
cuma berakal,
kekadang hilang akal,
cuma berusaha
tanpaNya kita tk berdaya.
-KC-