Thursday, September 17, 2009

Siaran langsung: Siri Balik Kampung 1

Saat-saat memasing nak balik kampung.
Sedey la pulak... nak memulakan perjalanan balik ke utara.... hati-hati yaa..
Ni sorang lagi..bos acik... sedang mendapat / memberi duit raya pada anak-anak buah... :)
Very generous kan...heheh...
(gembira jer tu??? haa....nunggu hari bahagia ka?? ekekeke...ssyyyhh.)
Hadiah istimewa dari guru-guru di bawah program kami..... mekasih cecikgu UM ye....susah2 je...
errr...untuk kami ke...ato utk bos acik sowang je nih??? huhu... tak aci...tak aciiii...

8 comments:

  1. #HIDUP HANYA SEBENTAR#
    SEBENTAR senang
    SEBENTAR sedih
    SEBENTAR pokai
    SEBENTAR berduit
    SEBENTAR ketawa
    SEBENTAR lagi…
    LEBARAN Aidil Fitri

    Andai jemari tak sempat berjabat, andai raga tak dapat bertatap, seiring bedug yang menggema, seruan takbir yang berkumandang, kuhulurkan salam menyambut hari raya Aidil fitri, jika ada kata serta khilafku membekas lara, mohon maaf Zahir dan batin..

    Kaseh

    ReplyDelete
  2. kaseh..
    sesama le acik punn ye...

    kekadang...dalam tak sedar..ada yg terluka
    Dalam ketawa..ada yang menangis..
    Dalam berkata...ada yang terasa...

    Ampun maaf...salam aidil fitri buat Kaseh dan kuarge.

    ReplyDelete
  3. selamat hari raya maaf zahir dan batin ...

    mohon maaf kalau ada terkasar bahasa ulasan yg tak kena gaya dan gurau senda yg terlebih jua .. ewahhh hehe..

    jemput datang beraya ke rumah zino..

    ReplyDelete
  4. Acik..

    mkn kuih rayo tuh ingat2 ler kek den nie ahh cik

    ReplyDelete
  5. acik balik raya elok2 eh.. moga bergembira di hariraya nati

    ReplyDelete
  6. zino,selamt juga buat zino dan keluarga. sonokla dpt memain dgn cucu ekkk..hehe..


    iina,
    iyo...nnt acik cubo la ingat yo..:)


    Kaseh,
    mekaseh .... harap2 gitu la...gembira dan ceria..

    ReplyDelete
  7. salam ..selamat hari raya..gelak baca N3 pasal tv tu..wah raya sakan dgn barang baru...

    selamat hari raya dan sudilah dtg ke umah ambil kad rayer dari umah akak..

    ReplyDelete
  8. kak ina..
    erkk...tv? bukan tv la...tu monitor komputer je...hehhe

    eh...kan dah dpt kad raya akak..tu ha.. kat sobolah ni ha..acik tempel kan...
    nak bagik lagi ke...heheh..baek nyer kak ina...mekasih..
    acik tk sempat nk buat kad raya...
    tapi on the raya day...acik dah schedule kan entry ucapan khas hari raya bersama kad raya sekali..
    ewahhh...cam menteri2 lak rasanya..hehhe..
    ok kak ina...salam lebaran... hati2 di jalanraya... take care ok..

    take care untuk semua jua..

    ReplyDelete

Terima kasih atas kunjungan dan komen anda.

Bersahabat Kena Ingat Kita Bukan Sempurna

 Dunia sekarang, media sosial sangat memainkan peranan menentukan segalanya.  Mudah sungguh tersebar, mudah sungguh berhubung, mudah sungguh...