Wednesday, April 15, 2009

untuk mu di sana

















Kerang percik dari http://asiyahhasan04.blogspot.com/2008/08/nasi-kerabu.html Ikan percik dan nasik kerabu... sedakla weeii... jupo ke tak jupo nati nih.






























Laksam weeii..














Gamba gogel Nasik Dagang.. Gambar dari www.tourism.terengganu.gov.my

12 comments:

  1. Cik weh, mu nok make tu ingak ingak kak poh samo deh. Jange lupo jugok hok yang kak Poh pese tu kalo cik gi rantau paje. Piok cik..piok hok bese skali. Budu gok cik deh. Beli sedoze. Nok letak tadike buleh jua dekak mak budok.
    .
    .
    ngeh..ngeh... tobolit lidah den.

    ReplyDelete
  2. kata tak makan???? Oh daku lupa itu gambau pakcik google kan???

    ReplyDelete
  3. acik gi ganu ker?..
    alahai sedap nya laksammmmmmmm

    ReplyDelete
  4. kpah,
    acik tingat la kak Pah..acik tk make nasik dage punnnnnn...uwaaaaaaa..
    banyak la piok ngan budu kpahh...ni ha..beg penuh dgn dokumeng sulit jer nih...sakit ati pung ader..
    tapi tk per la...demi tanah airku tercenta...berkhidmat utk bangsa dn negara...
    no piuk2...no buduu...okeh..heheh

    Mas,
    tu lah tingat...rasa cam tk komplit je gi jale ke kelate, klu tk make nasik dagee..adeeeihh...aper la aku tk beli...

    lyn,
    nmpak sodap kan...aritu member tu belikan laksam...waahh..cair..lagi best yg mak lyn buat tuh...huhu

    ReplyDelete
  5. sya,
    kita mulakan aktiviti kita semula dehh...acik gindu..

    zino,
    oohh tidakk..acik banyak melepaskan peluang utk makan2 seperti yang acik gempar gembur kan itu...memandangkan kesihatan zahir dan batin idak mengizinkan...huhu

    ReplyDelete
  6. cikgooden,
    acik tok gi ganu...memande kei acik gi naek flight..napok dari ataih je la ganu tuh..hehe...ada gaya orghe kelate kecek tk??

    Jane,
    acik pun lapa ni..baru sampai..trus jgk sini..jap gi nak tubik gi beli makane ike dulu..pehtu makane acik pulok...
    makane ike habih dah..aritu 5 ekor mati masa acik tk dok umah..huhu...sahdu..

    ReplyDelete
  7. akak, SEDAPNYOOOO...terliurrrr, lakse, nasi kabu, nasi dage...huhuhu

    ReplyDelete
  8. sapa2 nak join smartherbs...modal rendah cuma RM60 untuk satu lot..prluang dapat RM961...kalau 11 lot anda kira sendiri kalau tak percaya...tak perlu jual..tak perlu cari orang...untuk maklumat lanjut sila email kat saya...hamzah005@gmail.com...

    ReplyDelete

Terima kasih atas kunjungan dan komen anda.

Bersahabat Kena Ingat Kita Bukan Sempurna

 Dunia sekarang, media sosial sangat memainkan peranan menentukan segalanya.  Mudah sungguh tersebar, mudah sungguh berhubung, mudah sungguh...