Tuesday, April 21, 2009

Jemput minum

Acik berkenan sungguh dengan cawan ni.... Ni masa kami buat jamuan selepas mesyuarat Cawangan 2 minggu lepas. Dan acik rasa, kalau sesaper datang rumah, acik akan guna cawan ini untuk hidang minuman. Ada brani ka???
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
Hehehe... Ok.. acik bz pasni...kena jaga temuduga cecikgu yang mohon biasiswa hingga petang sedikit, baru acik blh jengok ke sini smula.. semalam dah le penat melayan karenah ckLah yang kejap nk naik cruise kat tasik, kejap nak naek kayak... kejap brenang... kejap nak gi sopping... kejap nak makan sup gearbox ..(tk smua buatpun) dan penghujungnya kmu memadu kasih bersama bejoging kat Taman Putra Perdana...!! adeiiihhh.. ponek acik tau.. anyway... sronok gak..memain gitu... Gambar? Ooohh...mesti la ambik...mana boleh 2 blogger tegar ni tk hambik gambarkan..!! tapi.. hmmmm.... acik dilarang keras dari memasarkan gambar itu di sini....sebab pertemuan tu terlalu eksklusif.. hmmm..mungkin kat Facebook acik la acik paparkan...hehhehe.. kehkehkeh..

13 comments:

  1. Osah godang e cawan tu cik. Satu opis buleh minum.
    Acik tak nak tunjuk gambar mo cklah yo. Sampai ati ko cik.

    ReplyDelete
  2. salam kpah..
    sompek laie acik jawab ni sblm gi bjuang jap gi.. yolah...acik tkleh langgar sumpah ngan ckLah..kang disantau eeh den...waakakaka...

    ReplyDelete
  3. mak ai godang e cawan mau hongeh minum tu hehe

    ReplyDelete
  4. Dear Acik,
    Teringat kisah 'Jack and the Beanstalk',cawan giant!!

    ReplyDelete
  5. Syantek lah shawan tu.Tapi syantek pun tak penting...tepon laie penting. Huwaa...

    ReplyDelete
  6. acik ... cawan tu leh buat swing pool tak....

    amboi ada prtemuaan dgn CK Lah yer.. conpius la x leh tempek gambr... nie mesti very very xklusif

    ReplyDelete
  7. hidang lam cawan tu...cam tak ikhlas yo cik

    ReplyDelete
  8. He..he..he..Mula-mula jumpa dua-dua macam pengantin...malu-malu nak bercakap, gituk..

    ckLah dah cakap dulu, ckLah sewel dalam blog aje. Kat luar ckLah pemalu, introvert dan 'beradun' kalau nak bercakap....tu pun nasib baik ckLah tak berpantun bagai....

    Anyway, terima kasih atas 'segala yang telah Acik buat' untuk ckLah.

    Acik...."itulah erti kawan". Sungguh!!!!

    ReplyDelete
  9. Kalau sya datang rumah nanti tak hidang lak air dlm cawan tu.. sya mesti minum punya

    ReplyDelete
  10. cawan ke belanga tu acik?...

    ooo.dah start interview dah?..awat ciklah pi interview jugak ka/..

    ReplyDelete
  11. zino,

    acik lom boli lagi tu..klu beli nnt tatau lak nak lotak mano...kat bakul tangkup pinggan tk muek tuh..heheh

    Kak Nora,
    ni cawan gegasi tu la...heheh..ader org seludup dan pegi jual lelong .. bos saya beli nih..!

    Mas..
    ha...goma lagi nayo acik...hahaha

    ReplyDelete
  12. kuina,

    tk muek la nak buek siming pul...haha

    mang ptemuan yang eksklusif dan bermakna. Jadi tk leh citer kat public..yang penting, kami dah jumpa dengan gumbiranya..heheh

    Tijah,

    Apo lak ko kato tk eklas.. hidangan centu lah yang paling eklas jah...tk yah mikir nak buat air tambah laiee...

    ckLah,

    sesamo..what is a friend for...
    bulan dopan nyer plan jgn lupo...klu tk jadi, tipon acik..hehe

    ReplyDelete
  13. sya,

    tunggu acik boli cawan tu dulu.
    pehtu kita tk yah gi minam kat kodai mamak lagi ye....heheh

    cikgooden,

    ye...stat dari mgu lepas lagi.
    arini brebut masa dengan latihan koir plak...

    ReplyDelete

Terima kasih atas kunjungan dan komen anda.

Bersahabat Kena Ingat Kita Bukan Sempurna

 Dunia sekarang, media sosial sangat memainkan peranan menentukan segalanya.  Mudah sungguh tersebar, mudah sungguh berhubung, mudah sungguh...