|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tuesday, April 21, 2009
Jemput minum
Acik berkenan sungguh dengan cawan ni.... Ni masa kami buat jamuan selepas mesyuarat Cawangan 2 minggu lepas.
Dan acik rasa, kalau sesaper datang rumah, acik akan guna cawan ini untuk hidang minuman.
Ada brani ka???
Hehehe...
Ok.. acik bz pasni...kena jaga temuduga cecikgu yang mohon biasiswa hingga petang sedikit, baru acik blh jengok ke sini smula..
semalam dah le penat melayan karenah ckLah yang kejap nk naik cruise kat tasik, kejap nak naek kayak... kejap brenang... kejap nak gi sopping... kejap nak makan sup gearbox ..(tk smua buatpun) dan penghujungnya kmu memadu kasih bersama bejoging kat Taman Putra Perdana...!! adeiiihhh.. ponek acik tau.. anyway... sronok gak..memain gitu...
Gambar? Ooohh...mesti la ambik...mana boleh 2 blogger tegar ni tk hambik gambarkan..!!
tapi.. hmmmm.... acik dilarang keras dari memasarkan gambar itu di sini....sebab pertemuan tu terlalu eksklusif.. hmmm..mungkin kat Facebook acik la acik paparkan...hehhehe..
kehkehkeh..
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Bersahabat Kena Ingat Kita Bukan Sempurna
Dunia sekarang, media sosial sangat memainkan peranan menentukan segalanya. Mudah sungguh tersebar, mudah sungguh berhubung, mudah sungguh...
-
Dalam kegilaan sesetengah masyarakat IT di Facebook, mengambil bahagian dalam kuiz demi kuiz....(I'm not one of them...) acik terseremp...
-
Hmm...teringin bergosip harini... boleykan..boleyy?...boley laa... Acik tengok paper hari ni.. tentang sorang bekas menteri besar kawin d...
-
Sempena Tahun Baru Cina, memasing ambil peluang balik kampung temasuk acik. Sementelahan anak pun balik bercuti, kecuali Yanie, yg bercuti ...
Osah godang e cawan tu cik. Satu opis buleh minum.
ReplyDeleteAcik tak nak tunjuk gambar mo cklah yo. Sampai ati ko cik.
salam kpah..
ReplyDeletesompek laie acik jawab ni sblm gi bjuang jap gi.. yolah...acik tkleh langgar sumpah ngan ckLah..kang disantau eeh den...waakakaka...
mak ai godang e cawan mau hongeh minum tu hehe
ReplyDeleteDear Acik,
ReplyDeleteTeringat kisah 'Jack and the Beanstalk',cawan giant!!
Syantek lah shawan tu.Tapi syantek pun tak penting...tepon laie penting. Huwaa...
ReplyDeleteacik ... cawan tu leh buat swing pool tak....
ReplyDeleteamboi ada prtemuaan dgn CK Lah yer.. conpius la x leh tempek gambr... nie mesti very very xklusif
hidang lam cawan tu...cam tak ikhlas yo cik
ReplyDeleteHe..he..he..Mula-mula jumpa dua-dua macam pengantin...malu-malu nak bercakap, gituk..
ReplyDeleteckLah dah cakap dulu, ckLah sewel dalam blog aje. Kat luar ckLah pemalu, introvert dan 'beradun' kalau nak bercakap....tu pun nasib baik ckLah tak berpantun bagai....
Anyway, terima kasih atas 'segala yang telah Acik buat' untuk ckLah.
Acik...."itulah erti kawan". Sungguh!!!!
Kalau sya datang rumah nanti tak hidang lak air dlm cawan tu.. sya mesti minum punya
ReplyDeletecawan ke belanga tu acik?...
ReplyDeleteooo.dah start interview dah?..awat ciklah pi interview jugak ka/..
zino,
ReplyDeleteacik lom boli lagi tu..klu beli nnt tatau lak nak lotak mano...kat bakul tangkup pinggan tk muek tuh..heheh
Kak Nora,
ni cawan gegasi tu la...heheh..ader org seludup dan pegi jual lelong .. bos saya beli nih..!
Mas..
ha...goma lagi nayo acik...hahaha
kuina,
ReplyDeletetk muek la nak buek siming pul...haha
mang ptemuan yang eksklusif dan bermakna. Jadi tk leh citer kat public..yang penting, kami dah jumpa dengan gumbiranya..heheh
Tijah,
Apo lak ko kato tk eklas.. hidangan centu lah yang paling eklas jah...tk yah mikir nak buat air tambah laiee...
ckLah,
sesamo..what is a friend for...
bulan dopan nyer plan jgn lupo...klu tk jadi, tipon acik..hehe
sya,
ReplyDeletetunggu acik boli cawan tu dulu.
pehtu kita tk yah gi minam kat kodai mamak lagi ye....heheh
cikgooden,
ye...stat dari mgu lepas lagi.
arini brebut masa dengan latihan koir plak...