Saturday, April 4, 2009

Percayalah...

Do you believe that??? I do....
Acik balik kampung arini...tpi tk gak begerak2 lagi dari depan PC ni... sabau je lah... kejap lagi...kejap lagi.....kejap lagi.... ye ler...nk balik la ni... tupun balik kejap je... Sorang teman bepesan... ha?? nak munger???? okeh.... klu tk luper.. heheh.. Busannya balik sensorang... bebudak ni klu sebut balik kampung...smua ader je hal.... perhhh... tak per la...ummi balik sensorang je..... nak gi Giant Semban la.. Tijahhhhhhhh..ungkunor....jom lepakss..

7 comments:

Cik Pah said...

acik.. nak gi giant seremban,, tlg tengokkan ikan besar kat situ hidup lagi ker tak.. ikan aper tah dah lupe lah.. tapi besar giler lah..

lupekanje said...

ooooo..ikan arapaima tu...?? hehehe...ado kot...kang acik jeling2...
ehh...tah sempat ntah tidak nyinggah... acik kuar kul 2 pulak. Si kakak nak ngekot... tadi ajak dia tk ndak...dah sampai kat tol dia tipon acik kata nk ikut pulak..hhmmm...sabo jer la...

Cikgooden (Selumbar Emas). said...

selamat jalan la acik. kalu sesat jalan, sila kembali ke pangkal jalan...reverse keta tu..hi hi hi.

lupekanje said...

mekasih cikgooden...selamat berhujung minggu....

ku tak sempurna said...

acik... aku macam ko gak...
aku percaya...

percaya apa?

percaya kata2 kat gambar tu la...

hikhikhik...

selamat bercuti :D

zino said...

zino sat lagi pun nak balik kg ni...

lupekanje said...

kts,
pecaya lah.... smua org akan alami.
tapi acik mcm tk kuat dah cam dulu nak alami lagi centu...bio le org lak rsa kehilangan acik..

zino,
acik tdi balik petang, sempat gi Giant Seremban dgn si Yanie...yg kejap tknak ikut...kejap nak ikut..
lepas tu balik kampung..
sempat pulak mesin gumput..sbb tgk kemuncup da naek... nak tunggu balik lagi, tah biler..sbb pasni acik kener kluar otstesen..takut tk sempat balik kampung lagi..huhu..

Post a Comment

Terima kasih atas kunjungan dan komen anda.

APAKAH YANG DICARI DALAM HIDUP YANG SINGKAT INI? HARTA? PANGKAT? KASIH SAYANG MANUSIA?

Blogging Community, Blogosphere, Free Blog Submissions, Blog Directory, Article Submissions, Blog Traffic

Setiap yang bermula, akan berakhir...
Setiap yang baru akan menjadi lama...
Setiap yang bertemu akan berpisah...
Kalau sudah begitu, apa gunanya kita mulakan...
kalau sudah begitu, apa gunanya kita memiliki yang baru..
kalau sudah begitu, apa perlunya kita bertemu...
Jika yang bermula, akan ada akhirnya...
Jika yang baru, akan menjadi lama sudahnya..
Jika yang bertemu, akan terpisah juga penghujungnya
yang entah di mana dan bila..
Detik permulaan, ketentuan Tuhan...
Detik pengakhiran, Takdirnya Tuhan..
Yang baru, Tuhan yang jadikan
Kelakkan usang, fitrahnya begitu..
Pertemuan, adalah keizinan Allah
Perpisahan jua... adalah ketetapan Allah
Siapalah kita.. hanya hamba...
yang tidak berdaya...
cuma merancang,
tapi selalu pincang,
cuma berakal,
kekadang hilang akal,
cuma berusaha
tanpaNya kita tk berdaya.
-KC-