Sunday, April 12, 2009
andainya aku pergi dulu sebelummu..
Acik masih bingong...tapi acik bukan bengong...
Esok acik kan meninggalkan lagi sorgaku ini....
bukan...blog ni bukan surga ku...
Rumahku ini sorga ku di dunia ini.
Sepanjang bulan lepas dan bulan ini aku asik otstesen je ...tapi acik suker otstesen....
banyak berjalan, luas pandangan.
Esok, selepas subuh, acik akan berada di KB. Selama 5 hari. 5 hariiiiiiiiiiiiiiiii.....bermakna..... 5 hari acik tak dpt duduk depan PC ni.....menderita??? ye lerr... menderita ler...
Tinginnya, klu acik ader sekurang2nya leptop aspire One ..pehtu broadband Maxis ka..celcom ka...blh seret memaner pun kan...pehtu blh pos n3 secara live dari sana nanti..uwaaaaaaaaaaah.. alangkah....
Yang membengongkan lagi...acik kat sana sorang diriiiii... tk de maknernya...tempat sorga beli belah...tapi sorang2!!!.... mati kutu acik.... hilang nikmat sungguh.
Acik senornya pegi dgn sorang ni... tpi cam tk bahagia jer dengan dia... tunggu dan lihat ye... ntah2 dia lebih sonok dari kawan2 lain yang ada kan..
Kami gi bukan atas tiket bersukaria, sebaliknya, menjalankan satu tugas andekaber...ehhh...tk de la...
yeahhhh...ni yg sonoknya duk kementerian.. dpt gi sana sini uruskan satu Mesia...
Kenal dengan ramai orang, luas pemandangan banyak pengalaman. Kalu dulu harap kan kekalo ada kusus jer... dpt la tgk negeri orang.
Kijer kat sini pun tunggu kekalau ada program yg di buka..baru la sibuk sesangat...tk cukup pegwai yang ada, tu yg bukan pegawai cam acik ni pun kener kuar gak.
Acik tk pasti lagi sempat ke idak nak buat schedule utk entry yg 4 hari lagi nanti ni...klu tk sempat pun, ader ke saper yg kisah.... huh...blah la..
Pesanan buat Irfa...
Tuai padi antara masak
esok jangan layu-layuan
intai acik klu tenampak
nak carik sendiri, acik malu-maluan...hehhe...
okeh...saper dia ada kat KB....siler angkat tangan.... acik nak lantik jadi pemandu pelancong acik masa kat sana nanti.... ataupun ada yg bermurah hati nak bagi acik pinjam keter untuk acik menambahkan koleksi saman acik..muahahaha...
adeiiiih....gatal2 tangan ku ini.....
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Bersahabat Kena Ingat Kita Bukan Sempurna
Dunia sekarang, media sosial sangat memainkan peranan menentukan segalanya. Mudah sungguh tersebar, mudah sungguh berhubung, mudah sungguh...
-
Dalam kegilaan sesetengah masyarakat IT di Facebook, mengambil bahagian dalam kuiz demi kuiz....(I'm not one of them...) acik terseremp...
-
Hmm...teringin bergosip harini... boleykan..boleyy?...boley laa... Acik tengok paper hari ni.. tentang sorang bekas menteri besar kawin d...
-
Sempena Tahun Baru Cina, memasing ambil peluang balik kampung temasuk acik. Sementelahan anak pun balik bercuti, kecuali Yanie, yg bercuti ...
cik. kirim tudung bawal cik. bawal itam sekor. bawal putih sekor. diamond lebih yer?
ReplyDeleteUdahhh....dia pasang lagu ni pulakkkkkk.....
ReplyDeleteBebaik ye di Negeri Cik Siti Wan Kembang tu cik....aku tau di negeri itu ada sesuatu yang membuatkan lagu Rossa ni berkumandang...
Jaga diri...
jaga diri....
Jaga diri...
Jaga jangan ada apa-apa yang tercicir kat sana...bagasi kau jaga...henbeg kau jaga...hati kau jaga...
...aku menyesal telah membuatmu menangessss...dan biarkan memeleh yang laen.....tapi jangan pernah....er...ye...ye...aku tahu hati kau...teguh, kukuh, padu, jitu, brutal....... (belakang pintu ko nages ya)
tijah..
ReplyDeleteaku bawakkan kau tudung jaws nak tk???
ckLah..
cisssssssssss... diam kau...
lagu tu tk memberi apa2 reti pun ...
hanya lagu..tk lebih dri itu..huhu..
hatiku hatimu jua..
selamat ke KB.. ada blogger kat sana agaknya yg sudi jadi teman sopping hehe
ReplyDeletesalam zino..
ReplyDeleteerr..ader ke...hehe
tk gi sopping..gi kijer je zino..
dah tolambek nak buek posanan ni cik. ala.. piuk bosa yang kpah kirim haritu acik bolum bolikan lai. ni akak nak buek konduri nyambut monantu ni wakaka....
ReplyDeletesalam acik..
ReplyDeleteala,jgn ler nyorok..bg le no tipun.
buleh calling2..hehe
(dh puas keliling epot,tak nampak pun acik)..
acik..jangan lupa balik putrajaya!!!
ReplyDeleteahakss
bawak kapal, eh, bawak diri bebaik ya.
ReplyDeleteselamat berholiday shopping2 kak chah....hehehe
ReplyDeletesapa2 nak join smartherbs...modal rendah cuma RM60 untuk satu lot..prluang dapat RM961 tiap2 bulan...kalau 11 lot anda kira sendiri kalau tak percaya...tak perlu jual..tak perlu cari orang...syarikat akan rasmi 28hb ini..cepat jadilah ahli yang terawal...rebut cepat peluang ini..layari smartherbs4u.com.my..untuk maklumat lanjut sila email kat saya....hamzah005@gmail.com...
ReplyDelete