Tuesday, April 14, 2009
Siangku kelam, malam ku gelap..
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Bersahabat Kena Ingat Kita Bukan Sempurna
Dunia sekarang, media sosial sangat memainkan peranan menentukan segalanya. Mudah sungguh tersebar, mudah sungguh berhubung, mudah sungguh...
-
Dalam kegilaan sesetengah masyarakat IT di Facebook, mengambil bahagian dalam kuiz demi kuiz....(I'm not one of them...) acik terseremp...
-
Hmm...teringin bergosip harini... boleykan..boleyy?...boley laa... Acik tengok paper hari ni.. tentang sorang bekas menteri besar kawin d...
-
Sempena Tahun Baru Cina, memasing ambil peluang balik kampung temasuk acik. Sementelahan anak pun balik bercuti, kecuali Yanie, yg bercuti ...
acik, apasal dah sampai sanun baru nak ngofer. Haritu takdo acik nak ajak kpah doh kan? Kok tak takkan lah acik home alone skarang nih he..he..
ReplyDeleteCik, poi la rantau panjang ko pongkalan kubo ko. Ko rembat piuk bosa tuk kpah satu. SATUU yo cik. Tak banyak do. Kpah nok hok besa se je cik. Se. Kito kawe ke. Uk aloh...
sian acik x de kawan.xde ke blogger dr sana nak temankan?
ReplyDeletemkn budu, nase dage ingat2 lah kita kat sini yer...
ReplyDeletehok aloh kak poh. de de kecek klate. nok kire piuk besa tapi tok kire pitih wak gapoh tuh.
ReplyDeleteahhh!!!! ckp n9 blk ahh...bebolit lidah den
acik.. den mano ado nombor henpon ko cik...
ReplyDeletekalo tak saploh kali sari den esemes acik..
semlm tgk acik on YM.. tak sempat nak togur dah ilang..
ai miz u acik..
yg benar,
piah
acik sya nak pesan solok lada kat medan selera buluh kubu, boleh tak?
ReplyDeleteHai Acik,
ReplyDeleteBus di KB SKMK ada beroperasi lagi tak? Joke nya, it stands for Sampai Kelantan Mesti Kahwin.
.......isk...isk....isk....bilik sapa bau budu tumpah ni....???
ReplyDeleteAku saja tak mau sms ko....nak bagi ko rindu kat aku sesungguh....muehehe..
nak bagi peluang ko menjalin persahabatan dengan kawan saing ko dari Putrajaya tu..
laaa dtg KB ke.... bakpo tak royak... kalu royak boleh kita dating hehehe
ReplyDeleteSKMK..Silap Koner Mapuh Keras..haha
ReplyDeletehhehe hotel dekat azam photo tu ke? heeehehe lamo doh tok derap kB nihs..dekat 7bule doh....
ReplyDeletesapa2 nak join smartherbs...modal rendah cuma RM60 untuk satu lot..prluang dapat RM961...kalau 11 lot anda kira sendiri kalau tak percaya...tak perlu jual..tak perlu cari orang...untuk maklumat lanjut sila email kat saya...hamzah005@gmail.com...
ReplyDelete