Thursday, June 18, 2009

update arini

acik baca...acik tdo...acik tdo, acik baca... acik teramat bz (kunun)..balik umah letih..lompat kekejap kat blog orag lain. ...ngantuk smula. OK dah hapdet...jadikla... (nanti ler... acik cam capek nih...)

7 comments:

Tijah said...

tahniahhh kerana berjaya update cikkk. hahahah

zino said...

bahya tu.. nanti tah apa apa yg acik tulis dan post kan hehe.. lebih baik tidur je hehe

Mas said...

faus fink ni memang tau.........

sya said...

Hah... capek ha ha ha .. memang patut pun mengalahkan ikan lumba2 den pun tak terikut

lupekanje said...

sya...haha...tau tk pa..



Mas...Faus Fink tu haper...dri malam tdi lagi acik cober huraikan...hehe


zino... tu pasal acik cocopek capai bantal..haha.



Tijah... acik dah dpt penyakit ni gak....maleh dan tk bedayo nk hapdet...

lupekanje said...

Tijah...tk po. Potangkan acik post n3 senamrobik yo...amalkan sminggu, komfem pinggang ramping.

Shifu67 said...

sonok baca cerita yg ko update ni....

Post a Comment

Terima kasih atas kunjungan dan komen anda.

APAKAH YANG DICARI DALAM HIDUP YANG SINGKAT INI? HARTA? PANGKAT? KASIH SAYANG MANUSIA?

Blogging Community, Blogosphere, Free Blog Submissions, Blog Directory, Article Submissions, Blog Traffic

Setiap yang bermula, akan berakhir...
Setiap yang baru akan menjadi lama...
Setiap yang bertemu akan berpisah...
Kalau sudah begitu, apa gunanya kita mulakan...
kalau sudah begitu, apa gunanya kita memiliki yang baru..
kalau sudah begitu, apa perlunya kita bertemu...
Jika yang bermula, akan ada akhirnya...
Jika yang baru, akan menjadi lama sudahnya..
Jika yang bertemu, akan terpisah juga penghujungnya
yang entah di mana dan bila..
Detik permulaan, ketentuan Tuhan...
Detik pengakhiran, Takdirnya Tuhan..
Yang baru, Tuhan yang jadikan
Kelakkan usang, fitrahnya begitu..
Pertemuan, adalah keizinan Allah
Perpisahan jua... adalah ketetapan Allah
Siapalah kita.. hanya hamba...
yang tidak berdaya...
cuma merancang,
tapi selalu pincang,
cuma berakal,
kekadang hilang akal,
cuma berusaha
tanpaNya kita tk berdaya.
-KC-