Thursday, June 18, 2009

Macamana tk letih..

Hari Selasa kemarin acik memang letih....asik letih je kan... Paginya acik sarapan beli nasi lomak sebungkus...(sib baek yg kocik yo...)
Pehtu kul 9 dah kener gi mesuwarat... sampai kul 12 gak eh...pas mesuwarat cam biasa ada makan2...laaa..
makan lagi !!! Nasik Dagang pulak tu... tmbh boroi la pewot acik ni ha...
Pehtu..sejam lebih pas tu... acik kener hadirkan diri kat majlis ni... makan lagii...maleh la nk tunjuk makannya..setakat Hi Tea...tk de apa sangat...tpi...mang konyang lagi la...
Sampai dekat kul 7 ptg... yg dpt hadiah bebesau ni bebaloi lah....terutama yang menang tiket kapatebang n hotel di Dubai tu.. yg acik ni...penat tepuk tangan je....huhu...
(Acik tukang amek gambar je ...tk de dlm gambo yek..)
Lagi penat...bila kemunculan penyanyi evergreen nih..acik tepaksa taww..nyanyi reramai dgn dia...!
Rasanya, balik dari majlis tu nanti nak tempah baju suar top 2 toe serba merah gak cam JayJay nih...haha..
Tapi, yang lebih memenatkan, sebab banyaknya persembahan yg diorg adakan dalam majlis tu... terutama yg kat klip video bawah ni...ngkorang tgkla klu boleh.. Acik tepaksa goyang2 tauu..mana blh tahann...muahahha...tk sedo diri betul. Makanya, pat ari pat malamlah acik lotihh.... video
Sekian.

4 comments:

Mak Su said...

biarlah letih begitu, maksu rela. tapi tak de plaks sesapa nak hanta aku gi mana-mana

Mas said...

letih karok ke? Kan dah pesan jangan nyanyi nanti ojan. Tapi kalu ojan bagus gak...buat pahala sikit. Muahahaha.

lupekanje said...

salam maksu..
acik pun sesekali dpt peluang...tpi diorg habaq..nnt kalu org hantar keluar selalu baru tau...temuntah2 tk dan nak jejak kaki kt rumah..huhu..


Mas,
tak ujannn...tak ujannnn...
mana ada karok pun...duk memekak reramai je..ahakss..

sya said...

Achik letih makan tak pe.. berbaloi le jugak

Post a Comment

Terima kasih atas kunjungan dan komen anda.

APAKAH YANG DICARI DALAM HIDUP YANG SINGKAT INI? HARTA? PANGKAT? KASIH SAYANG MANUSIA?

Blogging Community, Blogosphere, Free Blog Submissions, Blog Directory, Article Submissions, Blog Traffic

Setiap yang bermula, akan berakhir...
Setiap yang baru akan menjadi lama...
Setiap yang bertemu akan berpisah...
Kalau sudah begitu, apa gunanya kita mulakan...
kalau sudah begitu, apa gunanya kita memiliki yang baru..
kalau sudah begitu, apa perlunya kita bertemu...
Jika yang bermula, akan ada akhirnya...
Jika yang baru, akan menjadi lama sudahnya..
Jika yang bertemu, akan terpisah juga penghujungnya
yang entah di mana dan bila..
Detik permulaan, ketentuan Tuhan...
Detik pengakhiran, Takdirnya Tuhan..
Yang baru, Tuhan yang jadikan
Kelakkan usang, fitrahnya begitu..
Pertemuan, adalah keizinan Allah
Perpisahan jua... adalah ketetapan Allah
Siapalah kita.. hanya hamba...
yang tidak berdaya...
cuma merancang,
tapi selalu pincang,
cuma berakal,
kekadang hilang akal,
cuma berusaha
tanpaNya kita tk berdaya.
-KC-