Thursday, June 25, 2009
Rejab dah tiba
Jadi, perbanyakkan lagi amalan di bulan-bulan mulia ini. Elakkan dari melakukan dosa dan maksiat, dan membuat perkara yang sia-sia.
Sebelum kita terrr melakukan sesuatu yang meninggalkan akibat buruk pada kita di SANA nanti, kita fikirkan dulu... apakah aku kuat untuk menanggung siksaMu itu ya Allah???
Ingatan untuk diri sendiri.
- ----------------------------------------------------------------
Ari ni sehingga beberapa hari yg acik tk baper nak ingat... , acik akan menghadiri mesyuarat / pembentangan sistem baru untuk bahagian acik ni...sebagai tukang sibuk je... adeiiiihh... tk ikut tk boleh ke??? malasss betul laaaaaaaaaaaaaa...
Terpaksa je jadi Saya Yang Menurut Perintah....!!!
Tapi kann... opis kan tak ada orang. Kebanyakannya dah kena pergi kursus dan jadi urusetia intervensi... besilat la 2-3 orang yang tinggal tu.
Mesti hari ni tipon cam kat Bursa Saham Kuala Lumpur...
Jadi, sesaper yg rasa nak tipon pejabat kami hari ni... lupekanje..... sbb kami tk ada di pejabat. Dont worry...camner pun, di kaunter tetap ada orang.
errr...saper la nak tipon akuu...hahaha..
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Bersahabat Kena Ingat Kita Bukan Sempurna
Dunia sekarang, media sosial sangat memainkan peranan menentukan segalanya. Mudah sungguh tersebar, mudah sungguh berhubung, mudah sungguh...
-
Dalam kegilaan sesetengah masyarakat IT di Facebook, mengambil bahagian dalam kuiz demi kuiz....(I'm not one of them...) acik terseremp...
-
Hmm...teringin bergosip harini... boleykan..boleyy?...boley laa... Acik tengok paper hari ni.. tentang sorang bekas menteri besar kawin d...
-
Sempena Tahun Baru Cina, memasing ambil peluang balik kampung temasuk acik. Sementelahan anak pun balik bercuti, kecuali Yanie, yg bercuti ...
Achik tang saya menurut perintah tu.. tak leh tahan membacanya. Senyum aje bila baca tang tu
ReplyDeletepatutlah kakpah tipun acik ta jawab-jawab he..he..
ReplyDeletebuko poso apo harini cik. Jom buek kolopung.
SYA..
ReplyDeletepesal senyum? heheh
kpah ...
arini tk poser..sbb ada mesuwarat..
bila ada mesuwarat....ada la jamuan...hehe...tak tahannnn..
acik...aku merinduimu. Aku lagi merindui poyos ku
ReplyDeleteMas,
ReplyDeletekuang ajo....kau curang...
hahah..
tengokla....siap amek obertaim lagi nanti tuh..