Thursday, June 25, 2009

Rejab dah tiba

Jadi, perbanyakkan lagi amalan di bulan-bulan mulia ini. Elakkan dari melakukan dosa dan maksiat, dan membuat perkara yang sia-sia. Sebelum kita terrr melakukan sesuatu yang meninggalkan akibat buruk pada kita di SANA nanti, kita fikirkan dulu... apakah aku kuat untuk menanggung siksaMu itu ya Allah??? Ingatan untuk diri sendiri. - ---------------------------------------------------------------- Ari ni sehingga beberapa hari yg acik tk baper nak ingat... , acik akan menghadiri mesyuarat / pembentangan sistem baru untuk bahagian acik ni...sebagai tukang sibuk je... adeiiiihh... tk ikut tk boleh ke??? malasss betul laaaaaaaaaaaaaa... Terpaksa je jadi Saya Yang Menurut Perintah....!!! Tapi kann... opis kan tak ada orang. Kebanyakannya dah kena pergi kursus dan jadi urusetia intervensi... besilat la 2-3 orang yang tinggal tu. Mesti hari ni tipon cam kat Bursa Saham Kuala Lumpur... Jadi, sesaper yg rasa nak tipon pejabat kami hari ni... lupekanje..... sbb kami tk ada di pejabat. Dont worry...camner pun, di kaunter tetap ada orang. errr...saper la nak tipon akuu...hahaha..

5 comments:

sya said...

Achik tang saya menurut perintah tu.. tak leh tahan membacanya. Senyum aje bila baca tang tu

kakpah said...

patutlah kakpah tipun acik ta jawab-jawab he..he..
buko poso apo harini cik. Jom buek kolopung.

lupekanje said...

SYA..
pesal senyum? heheh






kpah ...
arini tk poser..sbb ada mesuwarat..
bila ada mesuwarat....ada la jamuan...hehe...tak tahannnn..

Mas said...

acik...aku merinduimu. Aku lagi merindui poyos ku

lupekanje said...

Mas,
kuang ajo....kau curang...
hahah..
tengokla....siap amek obertaim lagi nanti tuh..

Post a Comment

Terima kasih atas kunjungan dan komen anda.

APAKAH YANG DICARI DALAM HIDUP YANG SINGKAT INI? HARTA? PANGKAT? KASIH SAYANG MANUSIA?

Blogging Community, Blogosphere, Free Blog Submissions, Blog Directory, Article Submissions, Blog Traffic

Setiap yang bermula, akan berakhir...
Setiap yang baru akan menjadi lama...
Setiap yang bertemu akan berpisah...
Kalau sudah begitu, apa gunanya kita mulakan...
kalau sudah begitu, apa gunanya kita memiliki yang baru..
kalau sudah begitu, apa perlunya kita bertemu...
Jika yang bermula, akan ada akhirnya...
Jika yang baru, akan menjadi lama sudahnya..
Jika yang bertemu, akan terpisah juga penghujungnya
yang entah di mana dan bila..
Detik permulaan, ketentuan Tuhan...
Detik pengakhiran, Takdirnya Tuhan..
Yang baru, Tuhan yang jadikan
Kelakkan usang, fitrahnya begitu..
Pertemuan, adalah keizinan Allah
Perpisahan jua... adalah ketetapan Allah
Siapalah kita.. hanya hamba...
yang tidak berdaya...
cuma merancang,
tapi selalu pincang,
cuma berakal,
kekadang hilang akal,
cuma berusaha
tanpaNya kita tk berdaya.
-KC-