Friday, June 26, 2009

Mike Jackson dah pegi

Mendahului kita. Malam jemaat weiii.....

Bedosa tak acik kat dia....? acik tk kutuk dia aritu kannn..????

9 comments:

Cikgooden (Selumbar Emas). said...

mati dah?....tu la...walau masyhur macam mana pun, ajal tak kira sapa kan, cik?..

heh...intervesnsi depa dah start?..acik tak pi sana?...

p/s: minggu depan, mungkin saya ke pejabat..nanti saya kelui acik, ek..he he he.

HappyIrfa said...

tp masik muskil smpi skrg ni,dia dah masuk islam ke belum?

lupekanje said...

cikgooden,
ye, smua orang akan menemui ajalnya.
kita pun tatau bila kan tiba ajal kan...sama ada isap gokok ke idak...sama ada sakit atau sihat...sama ada kaya atau bangkrp..sama ada sempat jumpa cikgooden atau tidak...huhu..
Klu mai, bawak doyan..hehe.

lupekanje said...

irfa,
itu ler..acik pun..kalu dah Islam..kita dah sedara lah...sedara seIslam dgn maikel jeksen...eh..mikail kan..
dan klu betul Islam...ndak ler jugak adiah fatihah kat dia.
ada sesaper leh komfemkan..
tatau dia ditanam dikubur islam ke kubur kistian ye..
klu dekat blh lawat dia kan..huhu..

sya said...

achik sya nak tunggu pengkebumian nanti .. ikut Islam ke Kristian

kakpah said...

lagu ben popular masa kpah form 5. Minat giler kat lagu tu. kpah prefer lagi muka diaa yag ori. muka yang dah diubahsuai tu nampak freaky.
Kata nama dia dah tukar mikail. Kalau betul islam, alhamdulillah. tapi betul ke. ramai orang konpius ni..

kakpiah said...

sedey gak kan?
saya agak yakin yg saya tak berdosa dgn beliau.. hahahaha....

zino said...

al-fatihah.. amin

lupekanje said...

sya,
mayat masih disimpan ekk..post mortem..nak tau punca kematian...sama ada dia guna ubat yg berlebihan ke...salah makan ke ..haper ke...
wallahualam.


kpah...
uwaaaaaaaahh..samer la dgn acik...acik goma lagu tuh...
pnah dulu acik lotak video clip lagu tu kat sini...ehh..sini ke..ato kat frdster tah...huhu..
lirik dia menarik...terutama tang..
'ben...most people wishing u away....'
dari movie cerita ttg sekor tikus yg benama ben tuh.
malam tdi, tgk berita...pembaca brite tu sebut Allahyarham....Islam kot dia..



Woss...
Alhamdulillah, kau tk do doso ngan dio...acik lon tau lagi la...ni pueh nak ingat nih...huhu..
Kok ado pun, acik raso, dio dah hampun kan...boley tk centuh??
I lap Mikail Jeksen...or wateva de nem is.



zino,
saya mewakili kuarge Mikail jeksen, ucapkan tima kasih la atas sedekah zino tuh...diorg kim salam kat zino...uwaaaaaahh..

Post a Comment

Terima kasih atas kunjungan dan komen anda.

APAKAH YANG DICARI DALAM HIDUP YANG SINGKAT INI? HARTA? PANGKAT? KASIH SAYANG MANUSIA?

Blogging Community, Blogosphere, Free Blog Submissions, Blog Directory, Article Submissions, Blog Traffic

Setiap yang bermula, akan berakhir...
Setiap yang baru akan menjadi lama...
Setiap yang bertemu akan berpisah...
Kalau sudah begitu, apa gunanya kita mulakan...
kalau sudah begitu, apa gunanya kita memiliki yang baru..
kalau sudah begitu, apa perlunya kita bertemu...
Jika yang bermula, akan ada akhirnya...
Jika yang baru, akan menjadi lama sudahnya..
Jika yang bertemu, akan terpisah juga penghujungnya
yang entah di mana dan bila..
Detik permulaan, ketentuan Tuhan...
Detik pengakhiran, Takdirnya Tuhan..
Yang baru, Tuhan yang jadikan
Kelakkan usang, fitrahnya begitu..
Pertemuan, adalah keizinan Allah
Perpisahan jua... adalah ketetapan Allah
Siapalah kita.. hanya hamba...
yang tidak berdaya...
cuma merancang,
tapi selalu pincang,
cuma berakal,
kekadang hilang akal,
cuma berusaha
tanpaNya kita tk berdaya.
-KC-