Thursday, March 26, 2009
Sebut Jangan Kenangpun jangan
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Bersahabat Kena Ingat Kita Bukan Sempurna
Dunia sekarang, media sosial sangat memainkan peranan menentukan segalanya. Mudah sungguh tersebar, mudah sungguh berhubung, mudah sungguh...
-
Dalam kegilaan sesetengah masyarakat IT di Facebook, mengambil bahagian dalam kuiz demi kuiz....(I'm not one of them...) acik terseremp...
-
Hmm...teringin bergosip harini... boleykan..boleyy?...boley laa... Acik tengok paper hari ni.. tentang sorang bekas menteri besar kawin d...
-
Sempena Tahun Baru Cina, memasing ambil peluang balik kampung temasuk acik. Sementelahan anak pun balik bercuti, kecuali Yanie, yg bercuti ...
wah cen, munyik cam merajuk je... kecik ati kat sapa pulak ni... :( template pun tukar, tapi kelam lah nampak.
ReplyDeletemai kteh sedia mendegar luahan hati sahabat ku sorang ni...
bab video ni, wah original lah cen, you are naturally creative and talented lah... cayalah!
heheh cian kakChah..takpe usaha tangga jaya, insyaAllah lei baik blog ni..huu kak chah pn amek kesempatan ni bercuti rehat dari menulis kejap
ReplyDeleteapopun tq sobab muko den ado dalam klip video tu. Ekeke nanti den nak suoh Cik W nengok sambil tanyo..sapo gal yag cun pakai tudung pink tu kek dio? Hehehe muntah ijau le acik baco komen ni.
ReplyDeleteselamat berkursus...nbaru sekarang buleh masuk blog acik..kalu idak..asyik ilang ja..
ReplyDeletentah pasai apa ntah
salam singgah :)
ReplyDeleteyay!! akhirnya dapek gak masuk. wenduuu ehhhh kek acik hahhh!!!
ReplyDeletekteh,
ReplyDeletemahap..saya bru bangun tdo..hehhe..3 ari kener dera ktehh..camner tk majuk....huhuu..tak pela...tima kasih je la kteh...bia drita kut cangkung sendiri...heheh
ieqa,
ye le..cantik dah ni..tpi banyak yg ilang..bnyk yg kurang gak...moral of the story..setiap sesuatu itu ada lebih dan ada kurangnya...huhu..sayang template lama yg sempoi tu gak..
Mas,
kau kan pojaan atiku...hehhe...nnt nk impose lak gambo kau tuh....
cikgooden,
ReplyDeletetu yg acik terai bbrapa kali tuka template...ntah baper org jadik mangsa experiment acik ni...
musykilnya ada yg tk bemasalah nak masuk template lama tu..
Mak su,
tima kasih menyinggah...lenkali datang lagi..
Tijah...
acik windu gak kat kau..tah bilo nak pi brenang sesamo kau..hehhe