maka tampak tiada lagi kekosongan tempat duduk.
Takkan kami nk duk juntai kaki kat tepi kolam tu kan.. majuk la ni... (JPN Perlis patut tau jumlah kehadiran malam itu...tk patut ada tetamu yang berdiri macam kami...ye ler..kami lambat pun sebab baru balik dari site tempat HBP tu diadakan, mengemas dan menghias booth kami...dah mereka lambat siapkan canopy tuh... (alasan...) tak pe..kami redha..ada hikmahnya..makanan yg disediakan biasa2 ajer..so kami tk rasa rugi sangat.. (pujuk ati..)
Sebab En. CC kami belanja makanan yang lebih spesel...ni baru trademark Perlis..!! Kelasss gitu. Ikan siakap bakar, Tomyam, sayur Kailan + sotong.. dannn POTAI BAKAR....!!! ha ngko...makan cam ong kebuloq..kosnyer tk baper mahal...kami berenam dalam seratus je.. (tu sekor ikan bakar yang di potong 2...) (gambar adalah hidangan malam ke3 kami)
Malam kedua, ...malam jer kan.. sebab kami di site dari 9 hingga 9.30 mlm...camner nak merayau siang... sambung..malam kedua.. kami makan char kue Tiaw spesel Tok Wi...kat Batu Dua.. Bukan kat kubur tau.. (Sg Dua ke..batu dua ye Mas..sila betulkan..)
Maaflah..kualiti gambar tk baper ok..ni pun stelah di edit..kasik terang..sbb acik guna Vidcam..tarak flash punya.. Tengok char kuey tiaw dia.. telur yang seakan 3 suku masak.. campur udang bebesau... 4-5 ekor..uwaaaahhh!!! jenuh acik kener jogging seploh round nak kasik clear kolestrol nih.
Makan tetap makan. Tu pun sedekahkan sesikit kat ahli lain.. En. CC jadik mangsa, sbb dia suka udang...
Ha..tgk tu...dia sungguh2 makan... penuh pinggan dia dengan udang yang org sedekah..hehe..
Btul..tempat tu nama batu 2.Laksa Perlis memang best cumo den yo tak makan. Makan spageti dan pasta. Wakakaka.Acik pemalu dan segan silu orangnya????? Uwahhhh jangan cayo ngan statmen ni. Camno ngan yang ini - acik sangat tertib orangnya.Hehehe kang acik sentap matik den.
ReplyDeletewah baguihnya dia, kteh tak jumpa dia pun orait le tu... makan bukan main lagi, kalah org peghelih sendiri. eden minta ampun bebanyak.. cam kata cen takde jodoh buat kali ini, cam cen dolu2 lah takde jodoh dgn org peghelih kalau tidak makan laksa kola hari2 ahaks. eh cen balik kg su tak habaq kat dia.
ReplyDeletesek bek tak dtng rmh sy klu tak sy jamu ayer sejuk aje...
ReplyDeletepandai acik 'berdiet' yer.. kagom saya..
ReplyDeletewakakaka!!!
Mas,
ReplyDeletelaksa tu fuuuhh...mabelless...masyaAllah..tk lawan spagetti doh...
sekali lagi diulang..acik memang pemalu...
kak teh...
Tak pe..lenkali, ada masa, kita jumpa gak..
iskk...syyyyyyhhh..dendiam...ceghita lama tuh..simpan dalam diari hati je...hahaha
sue?? Habaq dahhhh...tpi dia la ni duk sibuk ulang alik mlayan anak sulung yg masuk asrama...hehhehe
kuina,
air sejuk pun sodap gak apa ....janji air sejuk tu dari perghelih...heheh
errr..pelam kan ada....
Piahh...
itu lah diet bersistem namanya....haha