Thursday, March 19, 2009

I need a shoulder please

Hari ni tensen sbb line tk baper clear...sejak akhir2 ni memang gini la line se Malaysia. Sajer nk layan lagu nih... Shoulder to Cry. Life is full of lots of up and downs But the distance feels further When it’s headed for the ground And there’s nothing more painful Then to let your feelings take You down *It’s so hard to know The way you feel inside When there’s many thoughts And feelings that you hide But you might feel better If you let me walk with you By your side Chorus: And when you need A shoulder to cry on When you need A friend to rely on When the whole world is gone You won’t be alone Cause I’ll be there I’ll be your shoulder to cry on I’ll be there I’ll be your friend to rely on When the whole world’s gone You won’t be alone ’cause I’ll be there * All of the times When everything is wrong And your feeling like There’s no use going on You can’t give it up I’ll help you work it out And carry on * Side by side With you till the end I’ll always be the one A shoulder to cry on To firmly hold your hand No matter what is said or done Our love will always continue on Chorus: Everyone needs a shoulder to cry on Everyone needs a friend to rely on When the whole world’s gone, you won’t be alone’cause I’ll be there I’ll be your shoulder to cry on I’ll be thereI’ll be the one to rely one When the whole world’s gone, you wont be alone’cause I’ll be there And when the whole world is gone You’ll always have my shoulder to cry on _____________________________________________ Komen acik; Does everyone really need a shoulder to cry on???? Acik tk.... sebab acik hanya perlukan toler...atau tisu kalu acik nangis...muahahahha... arini acik senornya tekenangkan kisah masa dedulu, waktu acik capai kejayaan ini...(sesekali, tayang gambo sendiri..kelaka je roper makcik ni kan...hehe)

acik sedih...hingga tk sanggup nak dongak tgk muka Sultan Selangor yang masih bujang itu...lantas terlepas peluang untuk melemparkan senyuman mesra buat baginda.

Sedey mengenangkan orang yang tesayang tk ada di sisi waktu berada dipuncak yang rendah jer tuh.

Tpi apa nak kisah, omak acikkan masih ada, anak-anakpun ade....kakak acik ada...anak buah ada masa tu...

Masa tu rasa nk nangis...tpi tk ada tisu...tepaksa tangguh nangis hingga dpt tisu...

so.... I really dont need a shoulder to cry on.... instead of a box of tissue paper....aper lah Tommy Page ni...klu dapat la bahu sesaper masa nak nangis tu..camner klu kuar yg pekat2 tu..habih la bahu dia...sian dia...kener lak tukar baju...

anyway...I love the song...hihih..

11 comments:

  1. acik, jangan nangis cik, lagu tu memanglah jiwang bangat. acik ni grad uitm ekk? taun bila arrr?

    ReplyDelete
  2. salam zany..
    nak bagi tisu ke zany? sobss...sobss..
    hehe...bukan uitm.. Upm 2003.
    tq.

    ReplyDelete
  3. umang aihhh!!! dapek gak masuk hah! osah mencabar eh bukak blog acik skrg nih! hikhik

    ReplyDelete
  4. pesal tijah...acik ok je...
    acik tk do yg borat2 eehh dah kat sini..org lain masuk je...misti PC kau kot..hehe

    ReplyDelete
  5. pc tijah je tu. kakpah okay je masuk sini.
    Cik, daripada shoulder tu, beh baik lokap muko kek bantal. Sambil shret..shret.. hombuih hingus kek tisu, lokap balik muko kek banta. Kalau ado orang datang, buek-buek tido wakaka..

    ReplyDelete
  6. ni favorit den tau. Den hafal lagu tu. Meh den bisik kat tingo acik..... mari ler..mari.Peh ni jangan balik acik makan bertimbun tau...sobab ado org kalu susah ati makan lagi banyak.

    ReplyDelete
  7. kpah..
    hah...lega..kompem la pc tijah tu ..hehe..thx.
    ye kpah..jadikan bantal tu mangsa kan..hehe

    Mas..
    ala..jgnla bisik2..I geli..kekekeh.
    acik klu susah ati, gi bawak diri kat tepi laut..seru dugong jantan..wakakaa

    ReplyDelete
  8. salam acik..
    ingat acik yg sedih tadi,rupanya lagu

    ReplyDelete
  9. irfa
    acik sedih donga lagu ni yo...dongan lagu my all ni...fuuhh...lentok acik..kok donga Quran camni kan elok..huhu..

    ReplyDelete
  10. naper mesti nangih atas bahu??
    nangis atas lain takleh ke??

    hikhikhik...

    -salam ziarah, acik- :D

    ReplyDelete
  11. itu ler...nangis atas dada ker....errrkkk...
    welcome to my territory kts.

    ReplyDelete

Terima kasih atas kunjungan dan komen anda.

Bersahabat Kena Ingat Kita Bukan Sempurna

 Dunia sekarang, media sosial sangat memainkan peranan menentukan segalanya.  Mudah sungguh tersebar, mudah sungguh berhubung, mudah sungguh...