Hari ni tensen sbb line tk baper clear...sejak akhir2 ni memang gini la line se Malaysia.
Sajer nk layan lagu nih...
Shoulder to Cry.
Life is full of lots of up and downs
But the distance feels further
When it’s headed for the ground
And there’s nothing more painful
Then to let your feelings take
You down
*It’s so hard to know
The way you feel inside
When there’s many thoughts
And feelings that you hide
But you might feel better
If you let me walk with you
By your side
Chorus:
And when you need
A shoulder to cry on
When you need
A friend to rely on
When the whole world is gone
You won’t be alone
Cause I’ll be there
I’ll be your shoulder to cry on
I’ll be there
I’ll be your friend to rely on
When the whole world’s gone
You won’t be alone ’cause
I’ll be there
*
All of the times
When everything is wrong
And your feeling like
There’s no use going on
You can’t give it up
I’ll help you work it out
And carry on
*
Side by side
With you till the end
I’ll always be the one
A shoulder to cry on
To firmly hold your hand
No matter what is said or done
Our love will always continue on
Chorus:
Everyone needs a shoulder to cry on
Everyone needs a friend to rely on
When the whole world’s gone,
you won’t be alone’cause I’ll be there
I’ll be your shoulder to cry on
I’ll be thereI’ll be the one to rely one
When the whole world’s gone,
you wont be alone’cause
I’ll be there
And when the whole world is gone
You’ll always have my shoulder to cry on
_____________________________________________
Komen acik;
Does everyone really need a shoulder to cry on???? Acik tk.... sebab acik hanya perlukan toler...atau tisu kalu acik nangis...muahahahha...
arini acik senornya tekenangkan kisah masa dedulu, waktu acik capai kejayaan ini...(sesekali, tayang gambo sendiri..kelaka je roper makcik ni kan...hehe)
acik sedih...hingga tk sanggup nak dongak tgk muka Sultan Selangor yang masih bujang itu...lantas terlepas peluang untuk melemparkan senyuman mesra buat baginda.
Sedey mengenangkan orang yang tesayang tk ada di sisi waktu berada dipuncak yang rendah jer tuh.
Tpi apa nak kisah, omak acikkan masih ada, anak-anakpun ade....kakak acik ada...anak buah ada masa tu...
Masa tu rasa nk nangis...tpi tk ada tisu...tepaksa tangguh nangis hingga dpt tisu...
so.... I really dont need a shoulder to cry on.... instead of a box of tissue paper....aper lah Tommy Page ni...klu dapat la bahu sesaper masa nak nangis tu..camner klu kuar yg pekat2 tu..habih la bahu dia...sian dia...kener lak tukar baju...
anyway...I love the song...hihih..
acik, jangan nangis cik, lagu tu memanglah jiwang bangat. acik ni grad uitm ekk? taun bila arrr?
ReplyDeletesalam zany..
ReplyDeletenak bagi tisu ke zany? sobss...sobss..
hehe...bukan uitm.. Upm 2003.
tq.
umang aihhh!!! dapek gak masuk hah! osah mencabar eh bukak blog acik skrg nih! hikhik
ReplyDeletepesal tijah...acik ok je...
ReplyDeleteacik tk do yg borat2 eehh dah kat sini..org lain masuk je...misti PC kau kot..hehe
pc tijah je tu. kakpah okay je masuk sini.
ReplyDeleteCik, daripada shoulder tu, beh baik lokap muko kek bantal. Sambil shret..shret.. hombuih hingus kek tisu, lokap balik muko kek banta. Kalau ado orang datang, buek-buek tido wakaka..
ni favorit den tau. Den hafal lagu tu. Meh den bisik kat tingo acik..... mari ler..mari.Peh ni jangan balik acik makan bertimbun tau...sobab ado org kalu susah ati makan lagi banyak.
ReplyDeletekpah..
ReplyDeletehah...lega..kompem la pc tijah tu ..hehe..thx.
ye kpah..jadikan bantal tu mangsa kan..hehe
Mas..
ala..jgnla bisik2..I geli..kekekeh.
acik klu susah ati, gi bawak diri kat tepi laut..seru dugong jantan..wakakaa
salam acik..
ReplyDeleteingat acik yg sedih tadi,rupanya lagu
irfa
ReplyDeleteacik sedih donga lagu ni yo...dongan lagu my all ni...fuuhh...lentok acik..kok donga Quran camni kan elok..huhu..
naper mesti nangih atas bahu??
ReplyDeletenangis atas lain takleh ke??
hikhikhik...
-salam ziarah, acik- :D
itu ler...nangis atas dada ker....errrkkk...
ReplyDeletewelcome to my territory kts.